X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
התביעות של נפגעי כוחות הביטחון מובאות לוועדות רפואיות המורכבות מרופאים שממונים ע"י משרד הביטחון ובדרך כלל אמורים ליישר קו עם דרישות המשרד ולאו-דווקא עם תביעות הנפגע. לאומ"ץ הגיע מידע כי רופאים אשר אינם פועלים בקו זה אינם נקראים לשבת עוד במסגרת הוועדות
▪  ▪  ▪
[צילום: גילי יערי/פלאש 90]

יו״ר תנועת אומ״ץ, פליצ׳ה (פנחס) פלד ויו״ר הוועדה הציבורית שליד אומ״ץ עו״ד יצחק מינא, פנו בשבוע שעבר (יום ד', 7.4.21)׳, למנכ״ל משרד הביטחון אמיר אשל, ליו״ר אגף השיקום במשרד הביטחון, ליו״ר ארגון נכי צה״ל, לראש השב״כ נדב ארגמן, ראש המוסד יוסי כהן וליועמ״ש, הד״ר אביחי מנדלבליט בבקשה להפסיק את ההזנחה של נפגעי מערכות הביטחון - נכי צה״ל.
בתנועה בחנו לאחרונה ולמדו את הסוגיה של נפגעי כוחות הביטחון השונים המבקשים לתבוע מאגף השיקום של משרד הביטחון את זכויותיהם ע״פ חוק הנכים, תגמולים ושיקום. באומ״ץ נוכחו לדעת כי הליך הגשת תביעה ע"י נפגע הינו מורכב, מסורבל ודורש יעוץ וליווי משפטי ורפואי צמוד בדרכו אל הוועדה הרפואית, דבר הכרוך בתשלומי עתק לעורכי דין ולרופאים.
עוד התברר כי נפגע שבחר להגיש את תביעתו ללא סיועם של בעלי מקצוע אלה, סיכוייו לקבל את המגיע לו שואפים לאפס. התביעות של נפגעי כוחות הביטחון מובאות לוועדות רפואיות המורכבות מרופאים שממונים ע"י משרד הביטחון ובדרך כלל אמורים ליישר קו עם דרישות המשרד ולאו-דווקא עם תביעות הנפגע.
לאומ"ץ הגיע מידע כי רופאים אשר אינם פועלים בקו זה אינם נקראים לשבת עוד במסגרת הוועדות.
באומ״ץ מבקשים להדגיש כי בכדי שנפגע יגיש תביעה להכרה בנכותו עליו להצטייד בחוות דעת רפואית שעלותה מסתכמת באלפי שקלים וייצוג ע"י עורכי דין מומחים בתחום זה, בעלות כספית גבוהה מאוד.
ראשי תנועת אומ״ץ מדגישים בצער כי מדינת ישראל בעלת מערכת ביטחון מפוארת ויכולת צבאית חזקה, אינה נותנת פתרון הולם לנפגעים שנפגעו במהלך שירותם, דבר שגורם פגיעה אנושה ואכזבה מרה מהיחס למשרת במערכת הביטחון. ידוע לכל כי משרד הביטחון משקיע משאבי ענק בסדרי גודל של מיליארדים לרכישות, פיתוח והתמקצעות מערכת הביטחון ואילו כאשר בא הדבר לידי טיפול בכוח האדם האנושי, נפגעים המשרתים במערכת הביטחון, והם נמצאים לכאורה בסוף התור לקבלת זכויותיהם הלגיטימיות.

תאריך:  13/04/2021   |   עודכן:  13/04/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
תנועת אומ"ץ: מערכת הביטחון מזניחה את נכי צה״ל
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
ח"כ גלעד קריב הגיע לרחבת הכותל כשבתיקו ספר תורה קטן    הודיע למאבטחים שבשל החסינות הפרלמנטרית אסור להם לפתוח את התיק    "גאה להשתמש בחסינות שלי על-מנת לשאת את ספר התורה של נשות הכותל, ומתבייש בכך שרשויות שלטון בישראל עסוקות בניסיון להחרים ספרי תורה ולמנוע מנשים להתפלל ולקרוא בתורה כמנהגן"
איציק וולף
הרמטכ"ל שוחח עם אחותו של איציק סעידיאן, נכה צה"ל שסובל מפוסט טראומה אחרי שנלחם במבצע צוק איתן שהצית עצמו מול משרדי אגף השיקום    "בין לוחמינו ואנשי המילואים שלנו נמצאים אלו שאת פציעותיהם לא ניתן לראות והם סוחבים בנפשם את צלקות הקרב משך שנים רבות"
איציק וולף
בשנה החולפת, מאז יום העצמאות שעבר, גדלה אוכלוסיית ישראל ב-137 אלף בני אדם    בשנת 2030 צפויה אוכלוסיית ישראל למנות 11.1 מיליון בני אדם    בשנת 2040 תמנה אוכלוסיית ישראל - 13.2 מיליון נפש וביום העצמאות ה-100 של ישראל (2048) צפויה האוכלוסייה למנות 15.2 מיליון נפש
עידן יוסף
מדד הפלורליזם: 38.6% מהיהודים בישראל רוצים שתישאר כמות שהיא    53% מהציבור היהודי מגדירים עצמם כחילוניים, 27% כדתיים ו-19% כמסורתיים    כ-9.4% מהחילונים רוצים מדינה יהודית יותר, אף אף דתי לא מעוניין במדינה פחות יהודית
איציק וולף
ראש הממשלה הביע זעזוע מההצתה העצמית שביצע איציק סעידיאן, נכה צה"ל שלקה בפוסט טראומה לאחר שנלחם במבצע צוק איתן    "אני יודע שהוא לא היחיד מבין הלוחמים שנמצא במצוקה ומחויב לביצוע רפורמה מקיפה בדרך שבה אנו מטפלים בנכי צה"ל ובפצועינו"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il