X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
בנאומו בטקס המשטרה לקראת יום הזיכרון אמר השר: "בשנה האחרונה מתנהלת מלחמה של ממש במגיפת הפשיעה והאלימות בחברה הערבית; אין לי ספק - מדינת ישראל ומשטרת ישראל יכריעו את העבריינות"
▪  ▪  ▪
השר אוחנה. מימוש תוכניות התקפיות [צילום: יונתן זינדל, פלאש 90]

השר לביטחון פנים אמיר אוחנה השתתף (יום ג', 13.4.21) בטקס המשטרה לקראת יום הזיכרון ויום העצמאות ה-73 של מדינת ישראל. בנאומו התייחס השר אוחננה רבות למלחמה בפשיעה בחברה הערבית.
"לא רק אויבים מבחוץ יש למדינת ישראל - יש לה גם אויבים מבית. בשנה האחרונה מתנהלת מלחמה של ממש לא רק במגיפת הקורונה אלא גם במגיפת הפשיעה והאלימות שבחברה הערבית. כמה דמעות, כמה כאב וכמה צער על נשים, ילדים וגברים שאיבדו את חייהם מוקדם מדי. חלומות שלא יתגשמו, תקוות שלא יתממשו", אמר השר אוחנה.
הוא הוסיף: "בשנים האחרונות השקיעו הממשלה ומשטרת ישראל משאבים רבים - חסרי תקדים - בבניית עוד ועוד תחנות משטרה ביישובים הערביים, ובגיוס שוטרים מוסלמים לשירות במשטרה. רק שלשום חנכנו את המחזור הראשון של שוטרים בדואים ובירכנו את המחזור השני שכבר עובר הכשרה. אין די בכך.
על כן בחודשים האחרונים, החלו המפכ"ל, יחד עם מפקדי המשטרה, להוציא לפועל תוכניות התקפיות במיוחד נגד העבריינים:
כוחות הימ"ם, החטיבה הטקטית של משמר הגבול, היסמ"גים, הכחולים והירוקים פועלים יחד ביתר שאת במחוז הצפון בפיקודו של ניצב שמעון לביא. בטובא זנגריה, בטורעאן, בתמרה ועוד - והביאו כבר לעליה מאוד משמעותית במעצרים ובתפיסות כלי נשק, באגרופי ברזל לעברייני האלימות - האמל"ח והסד"ח.
במחוז הדרום בפיקודו של ניצב פרץ עמר פועלים כוחות משימה מיוחדים ברהט, בעיר באר שבע, בצירים ובכבישים - במטרה לחזק את ביטחונם האישי של תושבי הדרום, במטרה להשליט חוק וסדר. תפיסת הנשק והאמל"ח במחוז חסרי תקדים.
תוכניות הפעולה שהכניס מפקד משמר הגבול הטרי, ניצב אמיר כהן, יחזקו את החיל המפואר של משמר הגבול שעליו פיקדת אתה, המפכ"ל, בשנים האחרונות, ויהפכו אותו לאגרוף מחץ במלחמה הזאת.
יחד עם הכוחות הללו ורבים נוספים שלא הזכרתי, יפעל גם אגף סיף החדש שהקמנו, בראשותו של אבו ח'אלד, ניצב ג'מאל חכרוש. סיף - בערבית חרב ובעברית - סיכול פשיעה בחברה הערבית, אגף שייעודו הבלעדי יהיה לפעול יחד עם כל הכוחות במשטרת ישראל כדי להביא לצמצום מקרי הרצח והאלימות בחברה הערבית.
הימים האחרונים מלמדים עד כמה המלחמה הזאת נחוצה והכרחית. פעמים רבות פגשתי את השוטרים ואת הכוחות הפועלים בשטח ואני יכול לאשר שדבריו של המפכ"ל אז לשר - נכונים. יש פער, ואפילו גדול, בין היקפה, עוצמתה והישגיה של הפעילות המשטרתית, גם בשנה מאתגרת זו, לבין הדימוי הציבורי. גם זה פער שעלינו לסגור.
ואני, שמכיר ביכולות, באמצעים ומכיר היטב את פיקוד המשטרה ובתוכניות אומר מכאן בצורה הכי ברורה: אין לי אף לא אבק של ספק - אנחנו ננצח. מדינת ישראל ומשטרת ישראל יכריעו את העבריינות. אגרופי ברזל כבדים מאוד, כבר הונפו והם בדרכם לשנות את פני הפשיעה בחברה הערבית"

תאריך:  13/04/2021   |   עודכן:  13/04/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
השר אוחנה: "מלחמה של ממש במגיפת הפשיעה בחברה הערבית"
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות פשיעה בחברה הערבית
עמנואל בן-סבו
כשאנשים נורמטיביים מתבטאים באופן הנוראי, חסר האחריות, המחריד המרושע הזה מה לנו כי נלין על ההמון המחפש לפרוק זעמו על כאבו האמיתי, על חולשת ההנהגה הערבית, על כישלונה המהדהד
איתמר לוין
70% ממקרי הרצח אשתקד היו במגזר הערבי - פי ארבעה מחלקו באוכלוסייה    שיעור הפענוח, על-פי מספר כתבי האישום, עומד השנה על 38% במגזר הערבי ו-48% במגזר היהודי
עידן יוסף
מפכ"ל המשטרה רנ"צ רוני אלשיך חשף את הדברים בוועדה לביקורת המדינה    אלשיך: המשטרה לא יכולה להתייחס לכל מי שעובר על החוק כעבריין    יו"ר הוועדה, יחימוביץ': "התפארותו של רה"מ על ההשקעה במגזר הערבי - שקרית וריקה מתוכן"
איתמר לוין
משבח את ארדן ואלשיך, אך מציין שמספר תיקי הירי עולה בצורה חדה, מספר כתבי האישום הוא זניח והענישה מקלה מאוד - בין היתר בשל חוסרים באמצעים שמקצה המשטרה
עומר כרמון
שיעור קורבנות הרצח במגזר הלא יהודי פי חמישה מהמגזר היהודי    בשלוש עבירות הנשק השכיחות, שיעור מעורבות הלא יהודים הוא בין 64 אחוזים ל-85 אחוזים    ח"כ אכרם חסון: "נכשלנו"    ח"כ עאידה תומא סלימן: "70 אחוזים מתיקי הרצח הלא מפוענחים הם קורבנות ערבים"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il