X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
[צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
התחזקות ללפיד ולגנץ
סקר: ימינה צונחת ל-5 מושבים
אין הכרעה בין הגושים אילו היו הבחירות מתקיימות היום בגוש לפיד מעלים את ההצעה ומציעים לבנט להיות ראשון ברוטציה, בעוד בליכוד מפחיתים את המחיר ומסירים את הרוטציה מהפרק

עשרה ימים נותרו לח"כ יאיר לפיד להרכיב ממשלה. סקר שערך מכון מדגם (מנו גבע) עבור חדשות 12, מעלה כי לא תהיה הכרעה בין הגושים אילו הבחירות היו מתקיימות היום. הליכוד בראשות נתניהו שומר על כוחו. יש עתיד מזנקת בארבעה מושבים, מפלגתו של בני גנץ מגיעה למקום השלישי עם מספר דו-ספרתי ומפלגתו של נפתלי בנט צונחת.
הליכוד 30; יש עתיד 21; כחול לבן 10; שס 9; יהדות התורה, הציונות הדתית 7; העבודה, ישראל ביתנו, תקווה חדשה 6; ימינה, הרשימה המשותפת 5; מרצ, רע"ם 4.
בעוד גורם בגוש השינוי טוען כי ההצעה לבנט לחזור ולהיות ראשון בראשות הממשלה ברוטציה, בסביבת נתניהו הסירו את ההצעה המקורית לבנט לראשות ממשלה ברוטציה. על הפרק מונחת ככל הנראה הצעה לתפקיד שר הביטחון לבנט, תפקיד בכיר לאיילת שקד ושריונים לשישה ח"כים ב-36 המקומות הראשונים של הליכוד, במקום שבעה מתוך 36.

תאריך:  23/05/2021   |   עודכן:  23/05/2021
+ח"כ קארה מוביל חזרה למתווה ממשלת שינוי; הפעילים התבקשו לשתוק
22:14 23/05/21  |  עידן יוסף

בימינה העבירו הערב הנחיה לפעילים במפלגה שתומכים בהקמת ממשלת שינוי: ״לא להתראיין בתקשורת ולא לדבר עם אף אחד בלי אישורים״. ח״כ אביר קארה מוביל קמפיין משמעותי לחזרה למתווה הקמת ממשלת שינוי. קארה משכנע ח״כים ופעילים במפלגה שיסכימו לתמוך בהקמת ממשלה עם גוש מתנגדי נתניהו (כאן חדשות).

+הסתיימה פגישת לפיד-מיכאלי
19:45 23/05/21  |  

במסגרת הנסיונות להקמת ממשלת שינוי, הסתיימה פגישתם של יו"ר מפלגת העבודה, ח"כ מרב מיכאלי ויו"ר יש עתיד, ח"כ יאיר לפיד. צוותי המו״מ של הצדדים ייפגשו בימים הקרובים לדון בפרטים.


מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2021
מירב ארד
בליכוד מגיבים לפוסט שפרסם נפתלי בנט ומבהירים: "בעוד הם מפרסמים פוסטים ומאמרים לכאורה ״ימניים״ והפוכים מהמציאות, הם ממשיכים לפזול שמאלה"    "הגיע הזמן שהם יודיעו בבירור שהם לא יצטרפו לממשלה כזאת, ושהם יצטרפו לממשלת ימין בראשות נתניהו"
מירב ארד
לדברי יו"ר ימינה - יש כמה ממשלות אפשריות על הפרק למרות שהודיע על ביטול האפשרות לממשלת השינוי עם לפיד    בנט תקף את נתניהו בחריפות לאורך כל הפוסט וקבע: "גם תומכי נתניהו המושבעים ביותר מתחילים להבין שהערצת המנהיג בכל מחיר אינה תחליף למדיניות"
עידן יוסף
דיווח על מגעים בין הליכוד ליו"ר כחול לבן בני גנץ להקמת ממשלה משותפת    לשכת ראש הממשלה: הפרטים אינם נכונים    כחול לבן: "מחויבים לגוש השינוי. גם אם נתניהו יציע לגנץ את הירח הוא לא ילך איתו״
רפי לאופרט
בנט נמצא בנקודה ארכימדית בתהליך היסטורי של חילופי משמרות בפוליטיקה הישראלית. עליונות פוליטית של ה"ימין" היא מטרת-על לאומית. לאחר שיוזז נתניהו, לא תהיה עוד שום סיבה "לשמאל" ולאנטי-ציונים, לשתף פעולה עם "הימין" בכל מחיר; זו מלכודת דבש מסוכנת. הפתרון הנכון הוא עדיין ממשלת "ימין", ואם יזוז או יוזז נתניהו, הוא עדיין אפשרי
יעקב ברדוגו
צריך להעריך ולהוקיר את ראשי ימינה על הצעד האמיץ שעשו    לא מכיוון שהם "הצילו את הימין", אלא כי הפכו ברגע אחד למבוגר האחראיבשבוע של חשש אמיתי מהתפרקות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il