X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
תיעוד מהאוויר מתוך חדר המצב של משרד התחבורה במירון: כך נראה מבצע התחבורה הגדול בישראל מהרחפן בשמי היישוב מירון [צילום: סקיי-פרו, חדר המצב של משרד התחבורה]
משרד התחבורה החליט להחזיר את דמי הנסיעה לעשרות אלפי נוסעים שלא יכלו להגיע להילולת ל"ג בעומר בשל האסון לקבלת הזיכוי ניתן לפנות לכל אחד ממרכזי השירות "על הקו"
▪  ▪  ▪
[צילום אילוסטרציה: דוברות המשטרה]

משרד התחבורה יחזיר את דמי הנסיעה לעשרות אלפי נוסעים שקנו כרטיסים בתחבורה הציבורית למירון, ולא הצליחו לממשם בעקבות ההחלטה לעצור את תנועת האוטובוסים והרכבות למירון לאחר האסון שאירע בל"ג בעומר בהילולת רשב"י במירון.
27 אלף נוסעים שתכננו להגיע למירון מכל רחבי הארץ, וקנו מראש כרטיסי נסיעה הלוך ושוב בתחבורה הציבורית יזכו כעת להחזרי הנסיעה. עלות כל כרטיס הסתכמה בשקלים בודדים ועד 60 שקלים לאדם, בהתאם למרחק הנסיעה.
עם היוודע האסון בליל ל"ג בעומר והכרזת אירוע רב נפגעים, הורתה המשטרה על חסימת צירי התנועה להר מירון, ופינוי כל האנשים שהיו על ההר בעת האירוע. משרד התחבורה פעל לעצירת כל האוטובוסים והרכבות שהסיעו את הנוסעים להילולה, ולביטול כל הנסיעות העתידיות שתוכננו להסיע נוסעים לאירוע בערב ל"ג בעומר ולמחרת היום.
מדובר באוטובוסים שיצאו למירון מכל רחבי הארץ, מהשעה 21:30 בלילה וכן ברכבות שיצאו לכיוון כרמיאל מראש העין ומאופקים ולא הגיעו אל כרמיאל בשל האסון וסגירת הצירים.
הזיכוי יינתן לכל נוסע שלא תיקף את כרטיסי הנסיעה שרכש, מנייר או בכרטיס הרב-קו, וכן נוסעים שכרטיסם תוקף פעם אחת בלבד ויצהירו כי לא הגיעו אל ההר. לקבלת הזיכוי ניתן לפנות לכל אחד ממרכזי השירות "על הקו" הפזורים ברחבי הארץ, ולקבל החזר באמצעות העברה לחשבון הבנק שלהם. ההחזרים יבוצעו עד לסוף חודש יולי 2021. רשימת עמדות על הקו מפורטת באתר משרד התחבורה.
שרת התחבורה מירי רגב: "הנחיתי את הרשות הארצית לתחבורה ציבורית להשיב את דמי הנסיעה לאלפי משפחות שרכשו מראש כרטיסי נסיעה לאוטובוס ונמנע מהם להגיע למירון בשל האסון הכבד. יש לציין לשבח את תפקוד משרד התחבורה שעצר מיד את כל התחבורה הציבורית אל ההר, ופינה בתוך מספר שעות באוטובוסים וברכבות את עשרות אלפי האנשים שנכחו בהילולה".
סגן שרת התחבורה אורי מקלב בירך על ההחלטה וציין כי בצל האסון הגדול ושינויי התנועה הדרמטיים שבוצעו בכל מערך התחבורה הציבורית בליל ל"ג בעומר, פעל המשרד מיד כדי להשיב את כספי הנוסעים שלא הגיעו ליעדם. "משרד התחבורה חושב על הנוסעים, שתכננו ורכשו כרטיסי נסיעה לכל המשפחה במאות שקלים, וכעת אנו פועלים להשבת הכספים למי שלא הצליחו להגיע להילולה", הוסיף מקלב.

תאריך:  25/05/2021   |   עודכן:  25/05/2021
+פיצוי של 100 אלף שקל לכל הרוג באסון במירון
15:01 25/05/21  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

שפיגלר טען כי הנפגעים יפוצו בדומה למתווה שהונהג באסון וורסאיי  ▪  במשרד האוצר טענו מנגד כי אסון וורסאי היה חריג, ויש לבחון האם יש מקום להבדיל את אסון מירון מיתר האסונות בישראל  ▪  עוד טענו במשרד האוצר כי הליך כזה ככל שיוחלט לבחור בו, ראוי שיעבור דרך חקיקה ראשית  ▪  יו"ר הוועדה הודיע כי יפנה לרה"מ על-מנת לקדם את הליכי הפיצוי: יש קשר בין המדינה לאסון במירון, לא נרפא מהעניין עד שיפתר"

[צילום: דוברות הכנסת]
מאיר שפיגלר. נקבעו סכומים בגין פיצוי נפגע אחד או יותר במשפחה [צילום: יהונתן סמייה/דוברות הכנסת]
+ועדת חקירה ממלכתית בכול מחיר
13:18 25/05/21  |  אליהו קאופמן   |   לרשימה המלאה

הממסד החילוני בישראל החליט להפקיע את הדת היהודית מהיהדות ולמוסרה לנציגות החילונית בישראל  ▪  וכמובן שלצד זאת מגיעה גם ההפקרות של הפוקדים הפרטיים "המסורתיים" ההופכים את המקום לחוחא והטלולה לא צנועה עד כדי הפקרות ממש

קברו של הבאבא סאלי [צילום: פלאש 90]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
האוטובוס נעצר בדרך למירון? קבל פיצוי
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות אסון מירון
אליהו קאופמן
הממסד החילוני בישראל החליט להפקיע את הדת היהודית מהיהדות ולמוסרה לנציגות החילונית בישראל    וכמובן שלצד זאת מגיעה גם ההפקרות של הפוקדים הפרטיים "המסורתיים" ההופכים את המקום לחוחא והטלולה לא צנועה עד כדי הפקרות ממש
עמנואל בן-סבו
בפייסבוק כינו את החרדים בשלל תארים מחיות אדם ועד לנבלות סרוחות    שיח השנאה חלחל לתוככי הציבור הישראלי, הוא פרם פרימה גסה בעובי התפרים המחברים בן חלקיה השונים של החברה הישראלית
מירב ארד
"זו מחויבות שלנו כלפי שמיא, כדי שבפעם הבאה נוכל לומר שידינו לא שפכו את הדם הזה, וזו אחריות שלנו כלפי משפחות הנספים באסון שדמם זועק אלינו מן האדמה"
אליהו קאופמן
ההנהגה הערבית בישראל, כולל זו של "הרשימה הערבית המשותפת", איננה מחסום להידברות ולשלום גם בימים קשים אלה    המחסום נמצא דווקא בקרב ההנהגה של "המחנה הציוני" ו/או בקרב אנשי שמאל אנטי דתיים כירון לונדון    שני אס.אם.אסים. שנשלחו אלי ממנהיגים ערבים, בימים קשים אלה, יעידו יותר מאלף עדים כי פני המנהיגות הערבית בישראל היא לשלום
איתמר לוין
יש לנו הרבה מה ללמוד מן היהדות: החל מדברי התנ"ך והנביאים, דרך דיוניה של הגמרא וכלה בפסיקת ההלכה    הנה כמה לקחים כאלו בנושאים אקטואליים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il