רשת השיווק פרשמרקט - השולטת ברשתות השיווק מחסני להב, היפר דודו, מחסני מזון, טיפ טוב וסופר דוש - סיימה את הרבעון הראשון של השנה ברווח נקי של כ-30.4 מיליון שקל. עלייה של 1.4% לעומת הרווח הנקי בסך 29.9 מיליון שקל ברבעון הראשון של שנת 2020.
לרשת פרשמרקט 41 סניפים בפריסה ארצית מנוף הגליל שבצפון ועד לבאר שבע. הרשת מעסיקה כ-2,300 עובדים ושווי השוק הנוכחי שלה עומד על כ-2.1 מיליארד שקל.
מכירות הרשת ירדו ברבעון הראשון של השנה ב-2.7% ועמדו על כ-400.8 מיליון שקל. הירידה במכירות מיוחסת לביקושים החריגים שנרשמו ברשתות השיווק בחודש מרס שעבר, שבו פרצה מגיפת הקורונה בישראל, ושבמהלכו הייתה תבהלת קניות ברשתות השיווק לקראת סגר הקורונה הראשון. בנטרול חודש מרס ברבעון הנוכחי והמקביל, מכירות החברה בחנויות זהות היו כמעט ללא שינוי לעומת הרבעון המקביל. מנגד, חל גידול מסוים במכירות בשל הכניסה לפעילות של הסניפים החדשים שנרכשו בתום שנת 2020.
במהלך הרבעון הראשון של השנה הודיעה פרשמרקט כי תרכוש את הפעילות העסקית של עשרה סניפים מרשת יינות ביתן, אך ב-29 באפריל הודיעה על הפסקת המגעים לרכישת פעילות הסניפים.