X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
שער שכם. בינתיים רק דגלי אש"ף [צילום: אוליביה פיטוסי/פלאש 90]
המשטרה מבטלת את מצעד הדגלים בירושלים
לא מוכנה לאשר את קיום המצעד במסלול ובמועד המבוקשים נתניהו: סומך על הדרג המקצועי במשטרה קרעי: קורא לשר אוחנה להשתמש בסמכותו לפי סעיף 34 לחוק יסוד הממשלה ולקבוע כי המצעד יתקיים כמתוכנן הציונות הדתית: ישראל יצאה מורתעת ממבצע שומר החומות

נציגי משטרת ישראל נפגשו (יום ב', 7.6.21) עם מארגני מצעד הדגלים בירושלים והודיעו להם כי מועד המצעד והמתווה שלו אינו מאושר. המשטרה דורשת מתווה מצומצם יותר, במועד שנוח לה, ללא מעבר באזורי חיכוך.
ראש הממשלה בנימין נתניהו, שנשאל על הנושא אתמול בראיון בערוץ 20, ואמר כי עמדת הדרג המקצועי במשטרה מקובלת עליו.
תנועות השותפות בארגון המצעד וחברי כנסת מן הימין גינו את החלטת המשטרה. מזכ"ל תנועת הנוער עזרא, שאול דה מלאך: "זכותנו לצעוד בעיר בירתנו בגאווה. התאכזבנו לגלות כי זו שוב המלצת המשטרה. למרות זאת, כעמדה ערכית נמשיך לחנך לשמירת החוק ולקיום החלטות גם כאלו שאינן נכונות בעינינו. כשתינתן האפשרות, נצעד בגאון ובעוצמה רבה ונראה לעולם כי ירושלים היא בירתנו הנצחית של עם ישראל".
מנכ״ל הציונות הדתית יהודה ולד, ממארגני מצעד הדגלים: "‏מתברר שממבצע שומר החומות מי שיצא מורתע זו מדינת ישראל, שנכנעת לאיומי המחבלים ולא מאפשרת צעדה של דגלי ישראל בבירת מדינת ישראל. ‏אנחנו לא ניכנע ונמשיך לפעול לחיזוק ריבונותה ומשילותה של מדינת ישראל בכל מרחבי ארצנו ובכל רחובות ירושלים".
מתן פלג, יו"ר תנועת אם תרצו: "זו טעות חמורה מצד המשטרה אשר פוגעת בדמוקרטיה ונכנעת לטרור. בבירת ישראל ארגוני טרור לא מרשים לצועדים להניף דגלי ישראל. אם לא נתעורר ומהר, לילדינו לא תהיה מדינה".
ח״כ אופיר סופר (הציונות הדתית): ״במקביל להתעצמות ישראל, אנחנו שוחקים את ערכה של הרוח שבזכותה קמה מדינת ישראל. מי שחושב שעיקר המלחמה מול חמאס היא באמצעות שיגור טילים, חיסול המנהרות והמחבלים - טועה. המלחמה המרכזית היא מלחמת הרוח. בקרב הנוכחי הפסדנו״.
ח"כ שלמה קרעי (ליכוד): "החלטת המפכ"ל היא כניעה לטרור. אני קורא לשר לבט"פ להשתמש בסמכותו לפי סעיף 34 לחוק יסוד הממשלה ולקבוע כי המצעד יתקיים כמתוכנן. כל עוד זוהי המשמרת שלנו, יהודים יוכלו להסתובב בראש מורם ולהניף את דגלי הלאום בכל מקום במדינת ישראל ובפרט בעיר הבירה שלנו. במשמרת הבאה, ירחם ה'...".
ח"כ איתמר בן-גביר (הציונות הדתית): "מפכ"ל המשטרה נכנע לחמאס ומקפל את הדגל. אני מתכון לצעוד ביום חמישי את המסלול המלא. קורא לחברי הכנסת להצטרף אלי ולממש את החסינות שלנו". ח"כ מאי גולן (ליכוד) הודיעה שתצטרף.
ח"כ שמחה רוטמן (הציונות הדתית): "המפכ"ל שכח מזמן שתפקידה של המשטרה הוא לספק ביטחון לאזרחי ישראל. אבל ניתן להבין אותו, בסופו של דבר למה לריב עם הבוס החדש, מנסור עבאס. אזרחי ישראל, תתרגלו".
יו"ר הציונות הדתית, ח"כ בצלאל סמוטריץ': "מפכ"ל המשטרה לא מסוגל להגן על צועדים ברחובות ירושלים עם דגלי ישראל ולא מסוגל להגן על תושבי לוד, רמלה ועכו היהודיים. עכשיו הוא גם הופך את יחיא סינוואר למי שמנהל את ירושלים. זו כניעה מבישה לטרור ולאיומי החמאס".
ח"כ אבי מעוז (הציונות הדתית): "רוח בנט-לפיד שורה על המפכ"ל קובי שבתאי ומשטרת ישראל. קראתי כבר לפני כחודש לפטר את המפכ"ל. ביטול מצעד בבירת ישראל, בעקבות איומי האויב, הוא דבר שלא יעלה על הדעת. לצערי תפיסת העולם שמדינת ישראל ומערכות השלטון במדינה פועלים לפיה - והיא שמדינת ישראל היא מדינת כל אזרחיה הם שהובילו לביטול המצעד, את התפיסה הזו, הכניסו למשטרה ארגוני שמאל קיצוני, שבמשך שנים ארוכות עובדים יחד עם המשטרה. נפעל ככל יכולתנו להוציא תפיסה זו ממערכות השלטון".
השרה מירי רגב (ליכוד): "ביטול המצעד - דגל לבן מול הטרור. החלטת המפכ״ל מוטעית. מדובר בהחלטה בעלת משמעויות מדיניות ולכן עליה להתקבל על-ידי הדרג המדיני תוך היערכות המשטרה בהתאם לאפשר לאזרחי ישראל לצעוד בירושלים בדגלי כחול לבן מונפים".

תאריך:  07/06/2021   |   עודכן:  07/06/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
המשטרה מבטלת את מצעד הדגלים בירושלים
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
הסיבה: היה ברור שהיקפן נמוך בהרבה מאשר אלו שנגעו לנתניהו ומשפחתו    מציעה שהיא אשר תפיק התקשרויות רלוונטיות נוספות, על-פי מילות מפתח שיקבעו הצדדים
איציק וולף
זכתה במכרז פומבי של רשות מקרקעי ישראל    בכוונת מנרב לבנות במקום 89 יחידות דיור בפרויקט שההשקעה הכוללת בו צפויה לעמוד על 235 מיליון שקל ושההכנסה ממנו צפויה לעמוד על כ-270 מיליון שקל
איתמר לוין
בן-צור: האתר סיקר בצורה הנרחבת ביותר את פרשת מני נפתלי; ישועה: היה לחץ נמשך בנושא, עלו הרבה ידיעות נגדו, נאלצנו לשנות ידיעות שהעלינו
איתמר לוין
"העובדה שבחורה שעל-פי דברי השוטרים הייתה נסערת ומבוהלת, הושארה לבדה, בשעת לילה מאוחרת, ללא כסף וללא טלפון (וללא נעליים!!!) בתחנת אוטובוס נטושה, בשעה בה האוטובוסים אינם פעילים, אירוע שאך בנס לא הסתיים באסון, צריכה להרעיד את אמות הסיפים"    זיכתה נאשם מעבירות סמים לאחר שקבעה שהחיפוש היה בלתי חוקי: בלי צו, בלי הסכמה מדעת, בלי הסברת הזכויות ובלי עדים
יפעת גדות
כיו"ר הוועדה יכהן הנירולוג פרופ' נתן בורנשטיין    "אם בעבר, רק לפני עשרים - שלושים שנה, ניצבנו חסרי אונים מול חלק ניכר מתחלואות המוח, שנחשב ל'קופסה שחורה' ולא מפוענחת, אנחנו מצויים כיום בעידן אחר"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il