X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
כתב אישום הוגש כנגד תושב ג'דיידה-מכר השתתף בפרעות נגד יהודים בעכו וביישובו הוא יידה אבנים לעבר שוטרים ואף ייצר בקבוקי תבערה אותם השליך לעבר חפצים שבערו כתוצאה מכך תוך סיכון חיי אדם
▪  ▪  ▪
בקבוקי תבערה שנתפסו ברשות החשוד [צילום: דוברות המשטרה]

הותר לפרסום: היחידה המרכזית של מחוז חוף במשטרת ישראל ושירות הביטחון הכללי פענחו שורה של אירועים במהלכם חשוד תושב ג'דיידה-מכר כי השתתף בפרעות נגד יהודים, יידה אבנים לעבר שוטרים ואף ייצר בקבוקי תבערה אותם השליך לעבר חפצים שבערו כתוצאה מכך תוך סיכון חיי אדם, כל זאת במהלך מבצע "שומר החומות". היום הגישה פרקליטות מחוז צפון כתב אישום בגין העבירות המיוחסות לו. באופן תמוה, דוברות מחוז חוף לא פרסמה את שמו.
בפעילות משותפת של היחידה המרכזית במחוז חוף ושירות הביטחון הכללי נעצר לפני מספר שבועות הערבי בן ה-25 בחשד כי השתתף במספר התפרעויות אלימות בעיר עכו, בסמוך לכניסה ליישוב מכר ובסמוך לכביש 70, במסגרתן יידה אבנים לעבר שוטרים שפעלו על-מנת לשמור על הסדר בציבורי ושלום הציבור. הוא ירה זיקוקים ישירות ומעל השוטרים וכן ייצר בקבוקי תבערה שאת חלקם השליך לעבר מספר חפצים שבערו כתוצאה מכך תוך סיכון חיי אדם בהם שוטרים.
מכתב האישום עולה כי בתאריך 11.5.21, במהלך פרעות הערבים ביהודי עכו, השתתף כשהוא רעול פנים, בהתפרעות במסגרתה יידה אבנים לעבר שוטרים שהיו סמוך למסגד בעיר במטרה לשמור על הסדר הציבורי שלום הציבור. עוד באותו היום ייצר יחד עם פורע אחר 9 בקבוקי תבערה לאחר שרשם לו בהודעה "נשבע באללה, אני רוצה לשרוף ניידת היום".
יום למחרת, במסגרת התפרעות אלימה שהתקיימה סמוך לכניסה הדרומית למכר, הוביל ברכבו למקום את בקבוקי התבערה אותם ייצר. החשוד יידה אבנים לעבר השוטרים, הדליק את אחד הבקבוקים, השליך אותו לעבר צמיג רכב שהיה מונח על הכביש וגרם להדלקתו. לאחר מכן השליך בקבוקי תבערה נוספים לעבר פלטת עץ וצמחיה סמוכה ואלו החלו לבעור תוך סיכון חיי אדם בהם שוטרים שנכחו בכביש וסביבתו שפעלו לפזר את הפורעים.
יממה לאחר מכן, בתאריך 13.5.21 השתתף, שוב כשהוא רעול פנים, בהתפרעות סמוך לכביש 70 בכניסה הדרומית לג'דיידה, במהלכה יידה אבנים וירה זיקוקים ישירות לעבר שוטרים שפעלו במקום.
כשבוע ימים לאחר האירועים נעצר החשוד לחקירה משותפת של שירות הביטחון הכללי והיחידה המרכזית במחוז חוף של משטרת ישראל. מעצרו הוארך מעת לעת והבוקר בתום החקירה ובהתאם לחומר הראיות הוגש נגדו ע"י פרקליטות מחוז צפון כתב אישום בבית המשפט המחוזי בחיפה המייחס לו מספר רב של עבירות בהם התפרעות, ייצור נשק, החזקה נשיאה והובלה של נשק, מעשה פזיזות ורשלנות ועוד. כמו-כן הוגשה בקשה למעצרו עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.
משטרת ישראל ושירות הביטחון הכללי רואים בחומרה כל אירוע טרור בו מעורבים אזרחים ישראלים וימשיכו לפעול בכל האמצעים העומדים לרשותם על-מנת למנוע ולמצות את הדין עם המעורבים בפרעות שאירעו ברחבי הארץ.

תאריך:  27/06/2021   |   עודכן:  27/06/2021
+ראש המוסד קיים פגישה עם בכיר מפקיסטן
21:49 27/06/21  |  עידן יוסף

יועצו של ראש ממשלת פקיסטן אימרן חאן נפגש בנובמבר בישראל עם ראש המוסד לשעבר יוסי כהן (ישראל היום).


מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
"נשבע באללה, אני רוצה לשרוף ניידת היום"
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-ערבי
איתמר לוין
תקנון האתיקה אוסר על חברי הבית לקבל מימון מרשימה סגורה של ארגוני חרם לצורך נסיעות להשתתפות בכנסיהם - ואינו מונע את ההשתתפות עצמה    מלצר: מימון הנסיעה פוגע במאבק בחרם ואינו מתיישב עם טובת המדינה    עמית: הפגיעה המינימלית בח"כ נועדה לשמור על ליבת חופש הביטוי של אזרחי ישראל
גליה לביא, יואל גוז'נסקי
המדיניות הסינית הקבועה של הימנעות מבחירת צד, באה לידי ביטוי גם ביחסי במפרץ הפרסי    לעומת זאת, היא התייצבה נגד ישראל ב"שומר החומות" בניסיון להציג את עצמה כמגינת המוסלמים    ישראל חייבת לנקוט משנה זהירות ביחסיה המסחריים עם סין – וגם למנוע זליגת טכנולוגיה רגישה דרך הידידות החדשות במפרץ
יורם אטינגר
הביצועים המרשימים של "כיפת ברזל" מגבירים את פוטנציאל היצוא למדינות שונות כגון קוריאה הדרומית, יפן, סינגפור, הודו, פולין, המדינות הבלטיות ואמריקה הלטינית, ותורמים להרחבת היצוא הביטחוני ובסיס התעסוקה של ארה"ב.
עידן יוסף
מנהיג חיזבאללה: "אני נשאר כאן ואנחנו נמשיך ביחד. אני עדיין מקווה שנתפלל יחד בירושלים"    הוסיף כי אם נתניהו יעשה מעשה טיפשי בזירה הפלשתינית, הוא יציב את כל האומה הערבית מול אתגרים חדשים
עידן יוסף
במהלך כהונתו כמנכ"ל סוכנות החלל הרחיב את קשריה הבינלאומיים של הסוכנות ותעשיית החלל הישראלית, נחתמו עשרות שיתופי פעולה עם סוכנויות חלל בעולם בהן הקנדית, הגרמנית, הצרפתית, ההודית, האוקראינית, הרוסית וההולנדית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il