X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
מיום שישי: גידול של עשרות אחוזים בשירותי התחבורה הציבורית בבית שמש הקווים יופעלו באמצעות יותר מ-200 אוטובוסים חדישים, בעלי רמת זיהום נמוכה ביותר, בהם לראשונה עשרות אוטובוסים מפרקיים וחשמליים
▪  ▪  ▪
[צילום: יח"צ בית שמש אקספרס]

מיום שישי הקרוב (16.7.21), מערך התחבורה הציבורית בבית שמש יגדל בעשרות אחוזים. זאת, במסגרת החלפת המפעיל בידי משרד התחבורה במסגרת מכרז.
שדרוג התחבורה הציבורית בבית שמש מתאפשר בעקבות כניסתה של חברת בית שמש אקספרס שנכנסת במקום סופרבוס. החברה תפעיל 28 קווים עירוניים, אזוריים ובין-עירוניים בבית שמש וממנה לתל אביב, פתח תקוה, בני ברק, רחובות, וקרית גת.
הקווים יופעלו באמצעות יותר מ-200 אוטובוסים חדישים מדגם יורו 6, בעלי רמת זיהום נמוכה ביותר, בהם 24 אוטובוסים עירוניים מפרקיים ובעוד כחצי שנה יופעלו לראשונה, גם עשרות אוטובוסים חשמליים.
במסגרת המכרז החדש, תגדל תדירות הנסיעה בקווי בית שמש ב-25% ויתווספו קווים חדשים רבים. כמו-כן, ישופר הקשר בין שכונות חדשות העתידות להתאכלס, מוקדי פעילות מרכזיים, בהם תחנות רכבת, אזורי תעשיה ומרכזי קניות, יפוצלו קווים ארוכים, ויפתחו קווים ליעדים חדשים.
בכל האוטובוסים תינתן האפשרות לעלות מכל הדלתות ולתקף את כרטיס הרב קו גם בדלתות אחוריות. כמו-כן, האוטובוסים יכללו הפרדה של תא הנהג, מסכים אלקטרוניים בתוך האוטובוסים ושלטי מידע אלקטרוניים בתחנות לעידכון מידע שוטף על הקו, רשת אלחוטית ושקעי USB. כמו-כן, יוקמו ארבעה מרכזי שירות יעודיים בבית שמש, בהם מוקד שירות אבדות ומציאות. בנוסף, יוקמו 40 עמדות הטענה חדשות לרב-קו בכל רחבי העיר, שיעניקו שירות הטענה באשראי או במזומן.
חברת "בית שמש אקספרס", חברת בת של 'נתיב אקספרס', תחל להפעיל את מערך התחבורה הציבורית בעיר, לאחר עבודת הכנה ארוכה של משרד התחבורה שנמשכה מספר שנים. חברת 'נתיב אקספרס' מפעילה כיום גם את מערך התחבורה הציבורית באשכול הגליל, עם כ-250 קווי תחבורה ציבורית עירוניים ובין עירוניים.
מנהל בית שמש אקספרס, יהודה עמר, אמר כי "הפעלת מערך התחבורה הציבורית על-ידי 'בית שמש אקספרס' מלווה בחשיבה מעמיקה ותכנון ארוך על-מנת להתמודד עם הגידול המבורך באוכלוסיית העיר. מעבר לשיפור הקווים ושדרוג מערך האוטובוסים, חברת 'בית שמש אקספרס' תציג לתושבים אמות-מידה חדשות של שירות, אדיבות ויעילות. לצד ההיערכות המקדימה ושיתוף הפעולה עם כלל הגורמים המקצועיים ובראשם משרד התחבורה, אנו ממשיכים ללמוד ולעקוב אחר האפקטיביות של השינויים, במטרה להשתפר כל הזמן ולשדרג את השירות לתושבי העיר".

תאריך:  14/07/2021   |   עודכן:  14/07/2021
+נהג אוטובוס נפצע קל בדרך למעלה אדומים מיידוי אבנים
23:39 14/07/21  |  עידן יוסף

פלשתינים השליכו הערב אבנים אל עבר קו 164 של אגד תעבורה מירושלים למעלה אדומים. נהג האוטובוס נפגע מרסיסים בעיניו, ופונה לטיפול רפואי. לא נגרם נזק לנוסעים. ארגון כוח לעובדים שוקל השבתה של הקו.
מוקדם יותר הערב הושבת לשעתיים קו 83 של חברת אגד (ת"א-ראשל"צ) במחאה על דקירתו אמש של נהג בידי רוכב אופנוע שחסם את דרכו. הנהג, אמין קבאגה, נדקר שלוש פעמים בפלג גופו העליון, ומאושפז כעת בבית החולים אסף הרופא בראשון לציון, רוכב האופנוע נמלט.


מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות תחבורה ציבורית
עידן יוסף
משרד התחבורה, באמצעות חברת נתיבי איילון, ישקיע 12 מיליון שקל בהקמת מסוף אוטובוסים בכניסה לעיר רהט, וכן מפרץ חנייה לאוטובוסים, מבנה התרעננות לנהגים ותחנות מונגשות
עידן יוסף
דירקטוריון רכבת ישראל אישר: מסחר ותעסוקה ייבנו במתחם תחנת רכבת מודיעין מרכז    רשות מקרקעי ישראל תוציא מכרז בזמן הקרוב
עידן יוסף
ראש עיריית אילת לשעבר הודיע כי יילחם כחבר ועדת הכספים נגד תוכניתו המסתמנת של ליברמן לבטל את המיזם היקר
עידן יוסף
בעוד כחודש ייכנס לתוקפו הסכם בין צה"ל ומשרד הביטחון למשרד התחבורה שבו יפעיל הצבא מערך הסעים שיאפשר להרחיב מאוד את המערך בימי ראשון וחמישי ויביא להורדת עשרות אלפי חיילים מהתחבורה הציבורית הרגילה
עידן יוסף
קיים מחסור חמור של כ-800 אלף מ"ר עבור מתקני תשתית לתפעול אוטובוסים, והפער הזה צפוי לגדול עם הרחבת צי האוטובוסים    במתקנים רבים קיימות מגבלות סטטוטוריות שאינן מאפשרות הסדרה של תשתיות לטעינת אוטובוסים חשמליים, בהן מחסור בזכויות בנייה בהיקף מספק להקמת מבני השנאה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il