X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
ראש הממשלה טען כי בגלל אירן לבנון נמצאת בקריסה "יש לנו ולאזרחי לבנון אויב משותף: חיזבאללה ואירן. רק בהבדל אחד: לנו יש את כל הכלים ואת היכולות להתמודד למול האויב הזה"
▪  ▪  ▪
[צילום: חיים צח, לע"מ]

ראש הממשלה, נפתלי בנט, אמר בטקס סיום קורס המכללה לביטחון לאומי כי לבנון נמצאת על סף קריסה בגלל אירן.
"מדינת לבנון נמצאת על סף קריסה, הייתי אומר כבר בקריסה, כמו כל המדינות שאירן משתלטת עליהן ומתבססת בהן. כל דבר שאירן נוגעת בו נהרס. את המחיר הכבד משלמים הפעם אזרחי לבנון. חיזבאללה, בשליחות אירן, מסכן את אזרחי לבנון ואת עתידם. אזרחי לבנון - הם לא האויב. למעשה, יש לנו ולאזרחי לבנון אויב משותף: חיזבאללה ואירן. רק בהבדל אחד: לנו יש את כל הכלים ואת היכולות להתמודד למול האויב הזה", אמר.
עוד הוסיף כי מדינת ישראל ממשיכה לעקוב אחר כל אלו שפועלים נגדה. "אנחנו שומרים על דריכות ועל מוכנות למול כל תרחיש. גם לגבי רצועת עזה זה נכון. אנחנו מיישמים למולה מדיניות אחרת גם במקלות וגם בגזרים. זה נכון בכל הזירות שלנו שהשתיקה יפה להן", אמר.
בנט התייחס למלחמת לבנון השנייה שהשבוע מלאו לה 15 שנים. "זו הייתה מלחמה שחשפה אצלנו לא מעט בעיות ופערים. חוויתי את חלקם מקרוב מאוד, כמפקד ביחידת מילואים שפעלה בעומק השטח. כמו כולם ראיתי את הבלבול, את חוסר האונים, את היעדרן של הנחיות, של קו ברור ורוח ברורה. צה"ל היום, בפיקוד הרמטכ"ל אביב כוכבי, נמצא במקום אחר לגמרי. במענה, במוכנות, במכה שננחית על אויבינו, אם נידרש לכך", דברי בנט.

תאריך:  14/07/2021   |   עודכן:  14/07/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-ערבי
איציק וולף
תיעוד וידאו חדש של התקרית שהובילה למלחמת לבנון השנייה פורסם על-ידי חיזבאללה לרגל יום השנה ה-15 למלחמה    ניתן לראות בו את מחבלי חיזבאללה מקיפים את ג'יפ ההאמר שבו נסעו אלדד רגב ואהוד גולדווסר, לאחר שהותקף, וכיצד המחבלים חוצים את הגבול בחזרה ללבנון כשהם נושאים את גופותיהם של שני החיילים
איציק וולף
מלך ירדן התקשר הערב לנשיא המדינה, יצחק הרצוג, וברך אותו על-כניסתו לתפקיד    השניים סיכמו ביניהם לשמור על קשר שוטף לצורך קידום שיתוף הפעולה בין המדינות    במהלך השיחה הביע עבדאללה "שביעות רצון מחזרת היחסים המדיניים בין שתי המדינות למסלולם התקין בתקופה האחרונה"
איציק וולף
צפו בטייסי חיל-האוויר שהשתתפו בהפצצת הכור הגרעיני העירקי בשנת 1981 מספרים על ההכנות שקדמו לטיסה ההיסטורית והגורלית שבה מתחו את גבול מרחק הטיסה של ה-F-16 עד לקצה    "פיתחנו תרגילים שיאפשרו לנו לחסוך דלק, זה כרוך בין השאר בלעשות דברים שאסור לעשות כמו שחרור המכלים הנתיקים לפני שחרור הפצצות"
ירון פרידמן
"לבנון על סף קריסה, הצילו אותה!" - קריאת חסן דיאב ראש ממשלת המעבר לקהילה הבינלאומית. שר הביטחון בני גנץ הציע השבוע סיוע הומניטרי ללבנון. איך הגיעה לבנון למצב הזה? האם דווקא המצב הקיצוני יכול להביא לשינוי היסטורי?
שאול מנשה
הממשלה החדשה יכולה להניח את הבעיה לפרק זמן מסוים עד שתבסס את מעמדה, תרכוש ניסיון וותק שימנעו את התפרקותה    אבל הבעיה הפלשתינית אינה מתאיידת ומחייבת התייחסות, במוקדם או במאוחר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il