X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
הכניסה לאירועים תתאפשר רק למחוסנים, למחלימים וללא מחוסנים שיציגו בדיקת קורונה שלילית רה"מ בנט במפגש עם בעלי אולמות האירועים: "מטרתנו היא להגדיר כיצד כן לקיים אירועים בעידן המגיפות"
▪  ▪  ▪
[צילום: קובי גדעון/ לע"מ]

ראש הממשלה, נפתלי בנט, שרת הכלכלה והתעשיה, אורנה ברביבאי ושר הבריאות, ניצן הורוביץ, סיכמו (יום ה׳, 15.7.21) על מתווה ה"תו השמח", שיאפשר קיום אירועים במקומות סגורים בבטחה. המתווה גובש בשיתוף עם נציגי בעלי אולמות האירועים. על-פי המתווה, כניסה לאירועים בעלי סיכויי הדבקה גבוהים תתאפשר למחוסנים, מחלימים ובעלי תוצאת בדיקה שלילית.
במסגרת המתווה:
  • מספר המשתתפים לא יוגבל
  • תחול חובת עטיית מסכות, למעט בזמן פעילות מותרת (כדוגמת שתייה ואכילה)
  • הגברת האכיפה
- המהלך ילווה בהסברה לציבור
הגדרת אירוע בעל סיכויי הדבקה גבוהים (תנאים מצטברים):
  • מתקיים במקום סגור
  • מעל 100 משתתפים
  • אירוע תחום בזמן
  • כולל אכילה ושתייה
  • האירוע מתקיים בעמידה ותנועה - כולל ערבוב בין המשתתפים
נכללים בקטגוריה זו: חתונות ושמחות, הופעות עמידה, מסיבות וכנסים - התואמים לתבחינים שפורטו מעלה.
המתווה יובא לאישור שרי קבינט הקורונה במשאל טלפוני בהקדם וייכנס לתוקף ביום רביעי הקרוב (21.7.21). "הוכחנו שברצון טוב ובהידברות מגיעים לפתרונות טובים יותר מאשר ב'הנחתות'", אמר בנט. "מטרתנו היא לאפשר קיום חתונות ושמחות באולמות. אם לא נבצע זאת, החתונות יתקיימו בצורה פיראטית ללא בקרה. מטרתנו היא להגדיר כיצד כן לקיים אותם בעידן המגיפות, עם מינימום פגיעה בענף האירועים ומקסימום הגנה על אזרחי ישראל".
השרה ברביבאי אמרה: "ככל שנגלה יותר אחריות אישית כך נוכל לחיות לצד נגיף הקורונה. אני מאמינה כי השיח הישיר עם בעלי העסקים יביא לפתרונות יצירתיים אשר יאפשרו לממשלה לקבל החלטות המאפשרות עבודה ואיכות חיים לצד הקורונה".
השר הורוביץ הוסיף: "אנו עושים הכל כדי לשמור על בריאות הציבור, במינימום הגבלות. המתווה החדש יאפשר לכולנו לחיות לצד הקורונה, להמשיך את פעילות ענף האירועים מבלי לסכן את החוגגים. אני מודה למשרד הבריאות על המאמץ לגיבוש המתווה".
מוקדם יותר היום, נפגשו בנט וברביבאי עם בעלי אולמות.

תאריך:  15/07/2021   |   עודכן:  15/07/2021
+הרב הראשי על הקורונה: "אל תחכו להנחיית הרשויות"
23:52 15/07/21  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

הרב יצחק יוסף אומר כי ההנחיה ההלכתית היא להקדים ולמנוע את הסכנה ולהישמר שלא להידבק ולא להדביק אחרים, ולהקפיד על הנחיות הרופאים  ▪  פרסם הנחיות לתשעה באב וקורא לנוער להתחסן

[צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+רה"מ במפגש עם בעלי אולמות: "מטרתנו היא להגדיר כיצד לקיים אירועים בעידן המגיפות"
13:03 15/07/21  |  מירב ארד

ראש הממשלה, נפתלי בנט, ושרת הכלכלה, אורנה ברביבאי, נפגשו הבוקר עם בעלי אולמות אירועים. במפגש נידונו כיווני פעולה במטרה לאפשר את המשך קיום האירועים בצורה בטוחה. רה"מ בנט: "מטרתנו אינה למנוע חתונות ושמחות באולמות. זה הכי קל והכי מזיק, מכיוון שהחתונות יתקיימו בצורה פיראטית ללא בקרה. מטרתנו היא להגדיר כיצד כן לקיים אותם בעידן המגיפות, עם מינימום פגיעה בענף האירועים ומקסימום הגנה על אזרחי ישראל".

[צילום: קובי גדעון/ לע"מ]
+מערכת החינוך: 1,919 תלמידים ו-165 אנשי חינוך מאומתים לקורונה
12:48 15/07/21  |  מירב ארד

מאומתים לקורונה במערכת החינוך: 1,919 תלמידים ו-165 אנשי חינוך מאומתים לקורונה. בסה"כ מדובר ב-2,084 מאומתים לקורונה בכלל מערכת החינוך. כ-28.5% מהתלמידים המאומתים לקורונה (546 תלמידים) הם תלמידי החטיבות העליונות (כיתות ז'-יב'), אשר סיימו את שנת הלימודים ב-20 ביוני 2021. כ-55.5% מהתלמידים המאומתים (1,063 תלמידים) הם תלמידי בתי הספר היסודיים וכ-16% מהמאומתים לקורונה (310 ילדים) הם ילדי גני הילדים.

+מספר חולי הקורונה החדשים אתמול: 765
10:05 15/07/21  |  איציק וולף

765 מאומתי קורונה חדשים אותרו אתמול מתוך 56,075 בדיקות שבוצעו.


מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אביר קארה / Abir  kara  אורית פרקש-הכהן / Orit Farkash-Hcohen  אורנה ברביבאי / Orna  Barbivai  איילת שקד / Ayelet Shaked  איתמר גרוטו / Itamar Groto  אלון שוסטר / Schuster Alon  אלי אבידר / Eli Avidar  אלעזר שטרן / Elazar Shtern  בני גנץ / Benny  Gantz  בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu  גבי ברבש  גדעון משה סער / Gideon  Sa'ar  זאב אלקין / Ze'ev Elkin  חמד עמאר / Hamad Amar  יאיר גולן / Yair Golan  יאיר לפיד / Yair  Lapid  יואב סגלוביץ' / Yoav Segalovich  יואל קוסטנטין רזבוזוב / Yoel Konstantine  Razvozov  יועז הנדל / Yoaz  Hendel  יחיאל משה טרופר / Yehiel  Tropper  יעקב ליצמן / Yaakov Litzman  יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton  מאיר בן שבת / Meir Ben-Shabat  מאיר יצחק-הלוי / Meir Itzhak Halevy  מאיר כהן / Meir  Cohen  מירב כהן / Meirav  Cohen  מרב מיכאלי / Merav  Michaeli  משה בר סימן טוב  מתן כהנא / Matan  Kahana  נחמן שי  ניצן הורוביץ / Nitzan Horovitz  נפתלי בנט / Naftali  Bennett  סיגל סדצקי  עידן רול / Roll Idan  עיסאווי פריג' / Issawi Frej  עמר בר-לב / Omer  Bar-Lev  עפר שלח / Ofer  Shelah  פנינה תמנו-שטה / Pnina Tameno-Shete  קארין אלהרר / Karin  Elharar  קורונה  תמר זנדברג / Tamar Zandberg
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות מגיפת הקורונה
איציק וולף
מפקד סיירת מטכ"ל לשעבר מונה על-ידי השר לביטחון פנים כממונה מטעם המשרד לאכיפת תקנות הקורונה
איציק וולף
מנכ"ל משרד הבריאות חתם על תיקון לצו בריאות העם המאפשר לקצר את תקופת בידוד הקורונה לשבוע בלבד, כפוף לקבלת שתי בדיקות קורונה שליליות    לא תידרש המתנה לקבלת מסרון ממשרד הבריאות לצורך שחרור מהבידוד
איציק וולף
מנכ"ל הכנסת פרסם הנחיות להגבלות מחודשות על הפעילות במשכן הכנסת לנוכח העלייה בתחלואת הקורונה    הודיע על אכיפת עטיית המסיכות שתכלול השעיה ליום של עובד שיקבל שלוש הערות על אי-עטיית מסכה
איציק וולף
ראש הממשלה, נפתלי בנט, אמר שהחיסונים הצליחו לבלום את הזנים המקוריים של נגיף הקורונה, אך הממשלה הקודמת השאירה פרצות שגרמו לכניסת זן הדלתא לישראל בחודש מרס    קרא להקפדה מחודשת על עטיית מסיכות במקומות סגורים ועל ריחוק חברתי    המשטרה הונחתה לאכוף את עטיית המסכות    "יכול להיות שנצטרך להגיע לאמצעים קשים, אבל סגרים הם הצעד האחרון שבהם אנחנו רוצים לנקוט"
עידן יוסף
לפרופסור סלמאן זרקא שתי התמחויות - האחת בבריאות הציבור והשנייה במנהל ציבורי    עם בחירתו הצהיר: "מגפת הקורונה היא לא רק עניין בריאותי, מדובר בסוגיה מורכבת הנוגעת לביטחון הלאומי"    "אפעל בשותפות מלאה עם אנשי המקצוע והדרג הפוליטי בצורה מקצועיות, עניינית ונחושה"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il