X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מבנה עתידי של משרדי חברת מקורות [צילום: אדריכל מן שנאר]
מקורות עוברת לחולון: המטה יהפוך למתחם משרדים ודיור
מטה מקורות החדש יבנה בבניה ירוקה כאשר גגות המבנה יכוסו במתקנים סולאריים לייצור חשמל מאנרגיות מתחדשות וחניון עם עמדות טעינה לרכב חשמלי. מקורות לא תעזוב את המטה הקיים בתל אביב לפני שתושלם במלואה הקמת מטה החברה החדש

חברת המים הלאומית "מקורות" מפרסמת (יום ג', 28.7.21) את המכרז הרשמי להעתקת משרדי מטה החברה מתל אביב לחולון. במסגרת המכרז תעזוב החברה את משרדיה ההיסטוריים ברחוב לינקולן 9 שבתל אביב, כאשר תוכנית הפיתוח של המקום, שאושרה זה מכבר על-ידי מהנדס עיריית תל אביב, כוללת הריסה של המבנה ותתי חלקות נוספים, כאשר במקום מטה מקורות יוקם בן 25-30 קומות שיכלול שטחי מסחר בהיקף של כ־54 אלף מ”ר, בהם יחידות דיור, משרדים ומלון בוטיק. בסיס הבניין ברחוב לינקולן הוגדר כמבנה לשימור והוא ישאר ללא שינוי, כך שבמהלך העבודות לא צפויה להיות פגיעה בעסקים הקיימים פה היום.
במקביל, הקבלן שיזכה במכרז לקבלת השטח בתל אביב יתחייב לבנות את מטה החברה החדש בשטחים שמאוכלסים היום על-ידי חברת מקורות שבחולון. מדובר בשטח של כ-12 דונם בבעלות כמעט מלאה (כ-97%) של מקורות, שהוא צמוד למקווה ישראל. על-פי התכנון מטה מקורות החדש בחולון יכיל גם כ־400 איש, כולל אנשי מקורות וחברת-הבת שח"מ כמו גם מרכז הדרכה ארצי למקצועות המים השונים. הצפי הוא להקמת מבנה בן 5 קומות שיכיל כ־17 אלף מ”ר משרדים, כאשר עלות הבנייה בחולון נאמדת בכמה מאות מיליוני שקלים. מטה מקורות יבנה בבניה ירוקה כאשר גגות המבנה יכוסו במתקנים סולאריים לייצור חשמל מאנרגיות מתחדשות וחניון עם עמדות טעינה לרכב חשמלי. מקורות לא תעזוב את המטה הקיים בתל אביב לפני שתושלם במלואה הקמת מטה החברה החדש.
לוחות הזמנים המסתמנים במכרז הם פרסום רשמי במהלך סוף יולי, הכרזה על זוכה כבר בסוף 2021, ולאחריהן השלמת הבנייה לאורך 48 חודש, כך שהמעבר לחולון יסתיים עד סוף שנת 2025. הפינוי של המטה הוא חלק מהחלטת הממשלה על הרפורמה בחברה, במסגרתה מקורות התחייבה לפנות שטחים אטרקטיביים שהחברה מחזיקה בהם באזור המרכז.
מנכ"ל החברה אלי כהן מסר ש"מדובר במהלך היסטורי במסגרתו החברה מפנה שטחים לטובת התפתחות עירונית. המיקום של מטה החברה והקרבה לתחנות הרכבת הקלה שתפעל בתל אביב יאפשרו לדיירים החדשים לוותר על השימוש ברכב צמוד. הכסף שיכנס לקופת החברה ישמש אותה לפיתוח השוטף והמתוכנן של מערכת המים הארצית, כאשר התמורה עשויה לצמצם ואף למנוע עליות עתידיות בתעריף המים שהיו מיועדות למימון תכוניות הפיתוח הלאומיות של מקורות (כ-1.8 מיליארד שקל בשנה)".

תאריך:  28/07/2021   |   עודכן:  28/07/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מקורות עוברת לחולון: המטה יהפוך למתחם משרדים ודיור
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
ח"כ זוהר: "הצעת החוק הזו תחשוף מי האידאולוג בכנסת הזו ומי האופורטוניסט שמחפש תפקידים לעצמו ולחבריו"    שר המשפטים גדעון סער השיב: "בהסכם הקואליציוני בין הליכוד לכחול-לבן, נתניהו הציג את ההישג המרכזי שבכל המבנה הפריטטי ובכל זכות הווטו, החריג היחיד זה עניין הריבונות. אז למה אין ריבונות?"
איתמר לוין
ששת הח"כים טוענים שהממשלה מעקרת את יכולתה של האופוזיציה למלא את תפקידה בכך שנטלה לעצמה רוב של שניים-שלושה ח"כים בוועדות העיקריות    בג"ץ פסק שוב ושוב שאינו מתערב בעבודת הכנסת
עידן יוסף
מחתה בסערת רגשות על שתיקת הפמיניסטיות על אונס אישה בידי מסתנן בדרום ת"א    מעצרו של החשוד בתקיפה הוארך ביום אחד לאחר שהנאנסת לא יכלה להצביע עליו במסדר זיהוי    השרה מיכאלי לדיסטל: את לא עומדת בפיתוי
איתמר לוין
בית המשפט המחוזי בירושלים ביטל את פסק דינו של בית משפט השלום, אשר העמיד את העיצום הכספי על 16 מיליון שקל    השופט ארנון דראל: היצרניות - ובראשן החברה המרכזית, יפאורה-תבורי, טמפו, מי עדן ושופרסל - ניסו לעמוד בצורה מלאכותית ביעד באמצעות רכישת חברה וייחוס בדיעבד לעצמן של הבקבוקים שאספה
עידן יוסף
היוצר, הבמאי והשחקן הפיק ושיחק בסרט "שבלול", שיחק ב"חצי חצי", "מציצים" ו"עיניים גדולות"    הוא ביים ושיחק ב"ישראלים מצחיקים" וב"אסקימו לימון: סבבה"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il