כיום אין חובת הנגשה של קווים בין-עירוניים לנוכח העלות הגבוהה ובעיות נוספות. האוטובוס הדו-קומתי יהיה האוטובוס הבין-עירוני הראשון בארץ המונגש לאנשים עם מוגבלות. בקומה הראשונה של האוטובוס הותקנה עמדה מיוחדת לעגלת נכים ומעלון המאפשר עלייה מהמדרכה לקומה הראשונה.
קו 190 הוא קו באורך בינוני. מסלול הנסיעה עובר לאורך 21 ק"מ והוא נמשך כשעה. גם הפעם, כבפעמים קודמות, ממשיך מחדל המידע. באתר המידע לתחבורה ציבורית של
משרד התחבורה, כמו גם באתר
אגד, לא מצויינות הנסיעות המונגשות, ולא נערכה התאמה של זמני ההגדרה (משך הנסיעה המשוער) בהתאם.
אחד העניינים שעשויים להאט את משך הנסיעה הוא ירידתם ועלייתם של נוסעים הן לאוטובוס והן לקומה השנייה שלו.
במסגרת המיזם, תיבחן מידת ההתאמה של דגם האוטובוס לתנאי האקלים בארץ ולתוואי השטח המקומי. כמו-כן תיבחן מהירות נסיעת האוטובוס, זמני העלייה והירידה ממנו, השימוש בקומה העליונה. בעבר מסר משרד התחבורה שאמורים להיבחן גם נושאי השימוש בתא מטען ייחודי המצוי בגב האוטובוס, והתאמתו למעבר גשרים ברחבי הארץ.
שרת התחבורה, ח"כ מרב מיכאלי, אמרה כי "ההתעקשות שלנו על תקציב לשיפור הנגישות בתחבורה הציבורית הובילה להישג מדהים - 96 מיליון שקל שיושקעו בציבור שצריך לקבל את מיטב המשאבים על-מנת להתנייד בצורה טובה ונוחה, בכל מצב תפקודי שהוא".