X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
אם תתחילו לערום ערימות של בגדים בשתי שורות, קרוב לוודאי שהפעם הבאה שתיפגשו פנים מול פנים עם השורה השנייה יהיה בחילוף עונות אם יש לכם מזגן מרכזי, בקשו שיעשו לכם פתח גם בחדר הארונות
▪  ▪  ▪
לתכנן נכון את הארון [צילום: יח"צ]

מכירים את המושג - "ארון סטנדרטי"? אז זהו שאין דבר כזה. האם לך יש את אותה כמות של בגדים כמו לבן זוגך? האם אתם באותו גובה? משקל? אותה מידת נעלים? אז זהו שלא ומכאן שאין כזה דבר "ארון סטנדרטי".
רוב האנשים הולכים לבחור ארון בגדים כשאמתחתם מידות אליו יכנס הארון ואולי חשיבה חלקית על צבע, ושהם צריכים תליה ומדפים. אבל כמה מדפים? כמה תליה? האם יאחסנו שם נעלים? האם צורך במגירות ואם כן באיזה עומק? ואולי בכלל אתם זקוקים לחדר ארונות ואז בכלל איך מתמודדים עם זה כי זה ממש לא סטנדרטי. כולה רציתם ארון וכמה שאלות.
השאלות הללו והתעמקות בתשובות רלוונטיות כרגע אולי גורמות לכם לכאב ראש, אבל בהמשך, בכל פעם שתפתחו את הארון ולא תצטרכו להתאמץ למצוא פריט זה או אחר ו/או להתכופף עד לשבירת עצם או חוליה, תברכו על אותו כאב ראש.
הידעתם שעומקו של ארון הוא 60 ס"מ? למה 60 שאלתם? אז ככה, רוחב כתפיים ממוצע של מעיל של אדם הוא כ-55 ס"מ ומכאן הגיעו למידה זו. אבל האם בבואינו לבנות חדר ארונות עדיין יש לנו צורך בעומק של 60 ס"מ? אז זהו שלא ממש.
חולצות טריקו מקופלות, יתפסו בעומקן כ-40 ס"מ, כך שבמקרה של חדר ארונות, אפשר להחליט שצד התליה יהיה בעומק של 60 ס"מ ואילו צידו השני של הארון במקום בו יאוחסנו הבגדים/הדברים המקופלים נסתפק בעומק של 40 ס"מ.

לסיכום

בבואכם לבחור ארון, הביאו את הנתונים הבאים איתכם, פרט לגודל הנישה בה אתם רוצים למקם את הארון החדש, אותו מייד תרכשו רק שהפעם בחוכמה ועם מחשבה מקדימה:
  • האם את לובשת שמלות? וכמה יש לך?
  • מה עם מעילים ארוכים? וכמה?
  • האם אתם אוהבים לקפל יותר או לתלות?
  • מה אתם רוצים לאחסן בארון?
  • כמה נפשות עומדות להשתמש בארון?
  • סיפרו את כמות הנעליים והמגפיים שברשותכם ובמידה ואתם חוצים את מידת ה-47 - חשוב לציין ואפילו להגדיל ולעשות ולמדוד את אורך הנעל/סירה הזו.
ואגב, חדר ארונות - הוא לא חדר הוא ארון לכל דבר ולכן, אין צורך ואפילו אסור שיהיה בו חלון או אוורור. כניסה של אור מבחוץ, תגרום לדהייה של הבגדים ואילו השארת הדלת של חדר הארונות פתוחה, תגרום לבגדים להתאבק לחינם. לכן, אם אתם לא ממש מהסוג המסודר של בני האדם, שווה לבדוק אם בחרתם באופציית חדר הארונות לחשוב על דלתות.

סידור נכון של הארון

חוק שטרם עבר בכנסת, אך ידוע לכל, אומר שמה שלא רואים - לא לובשים. ולכן, אם תתחילו לערום ערימות של בגדים בשתי שורות - אחת אחרי השניה, קרוב לוודאי שהפעם הבאה שתיפגשו פנים מול פנים עם השורה השנייה יהיה כשתחליפו "קיץ-חורף". צד כזה וצד כזה, יאפשרו לכם יותר חלל בחדר עצמו.
נעליים: נושא שדי מוזנח וכולם חושבים, "נו זה בסדר, נמצא מקום", אז זהו שלא. פעם היו 2 זוגות נעליים, אחד ליום יום ואחד לשבת. היום מה שנשאר מזה זה זוג רגליים עם המון נעלים בכל מיני צבעים, גוונים וגדלים. הרי מגפיים תופסים הרבה יותר מקום מאשר כפכפים לים ועוד יותר מזה, גם המידות הן לא מה שהיה פעם. היום כל ינוקא נועל 47 והידעתם שכל מידה מעבר ל-47 צריכה מחשבה על עומק? כי זה ממש כבר לא "סטנדרטי" ותופס הרבה יותר מקום ודורש תכנון מקדים וחשיבה מקדימה.
תאורה בחדר ארונות: ממש כן, ישנן מנורות שנתפסות על המדפים העליונים עם קליפס אותן ניתן לכוון כיצד שרוצים שממש מאירות לכם את הבגדים וכן יאירו לכם את מה שתרצו ללבוש באותו הרגע.
מיזוג בחדר ארונות: האומנם? - בארץ ישראל - ממש כן. כמה פעמים יצאתם מהמקלחת ועד שהתלבשתם כבר הייתם כולכם רטובים מהלחות? ולכן, במידה ויש לכם מזגן מרכזי, בקשו שיעשו לכם - בתכנון המקדים כמובן, פתח גם בחדר הארונות. תאמינו לי, לא תפסיקו להודות לי על החור הקטן הזה כמה גדול הוא.

מחברת המאמר הינה מנכל"ית של חברת סידורים אותה הקימה
תאריך:  18/01/2010   |   עודכן:  18/01/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ראובן לייב
בדרום ירדן, מעבר להרים ולמדבר, כמאה קילומטר צפונית מאילת, מתגלה הצוק האגדי במלוא הדרו    ביקור בתמונות בעיר הנבטית
יהונתן קלינגר
למה בחרה לחכות, לאפשר למעשים האלה לכאורה להתרחש, להמשיך זמן רב, וזאת רק כדי להקל על עבודת הפורנזיקה? האם זו בחירתה של משטרת ישראל, להגביר בהרשעות ובמעצרים, ולמנוע חקירות קשות?
מאיר כהן
היום הם פוגעים בביבי נתניהו, מחר הם יפגעו בך    ידיעות אחרונות משתמש במקרה ההזוי של תביעת העוזרת בכדי להמשיך ולפגוע בבנימין נתניהו
דרור אידר
המתקפה המרושעת על שרה נתניהו לא באה מאהבת מעמד הפועלים אלא משנאת ביבי נתניהו    כך יסיט אותו נוני מוזס מענייני המדינה
רועי גולדשלגר
עידן הקומוניזם נעלם ממנה; היא הפכה להיות מדינה שחברה באיחוד האירופי; עברה משברים כלכליים קשים ביותר; השחיתות חיסלה כל חלקה טובה בה    אולם היום הרומנים בפרספקטיבה של זמן, 20 שנות מדינה נטולת צ'אושסקו, מסתכלים אחורה ומתגאים במה שעברו    כך או כך, עדיין יש להם גם טענות ושאיפות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il