X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
אביו של חייל גולני פנה ליו"ר הכנסת:

"מדוע שתקת על המכה לבני החייל?"

אביו של חייל גולני שהתעמת עם ח"כ אחמד טיבי בחברון פנה ליו"ר הכנסת וטען כי נפגע משתיקתו של יו"ר הכנסת ביחס למכה שנתן טיבי לבנו "כמו שחשוב לדאוג לחופש התנועה של חברי הכנסת, באותה מידה צריך להבהיר את הגבולות, ושום מצב אינו מצדיק ומאפשר לחבר כנסת התנהגות אלימה ותקיפה, ועוד של חייל צה"ל"
▪  ▪  ▪
[צילום: מתוך יוטיוב]

אביו של חייל גולני שמנע מח"כ אחמד טיבי לעבור ברחוב פנה אל יו"ר הכנסת, מיקי לוי, וטען בפניו כי טיבי התנהג בצורה אלימה כלפי בנו. התקרית אירעה לפני כשבוע, במהלך ביקור שערכו חברי כנסת של הרשימה המשותפת בחברון.
"בני החייל ביקש בצורה מכובדת מח"כ טיבי (שהיה מלווה בפלשתינים רבים) להמתין לצורך בירור האישור. בכל זאת, בלי להמתין ולו רגע אחד, המשיך ח"כ להתקדם בצורה מתריסה, ובהמשך הוא אפילו התחיל להתנהג באלימות ולתקוף את בני החייל במכה חזקה על ידו, צעק עליו "חצוף" ‏והשפיל אותו ליד אנשים רבים", כתב האב.
לדבריו, ידוע שבמעברי ביקורת עלולים להיות עיכובים "ובכל מקרה, החברות בכנסת לא מעניקה לשום חבר כנסת את הלגיטימציה להתנהג בצורה אלימה ומופקרת כפי שנהג ח"כ טיבי".
עוד טען כי הוא סבור שההתעלמות מהאלימות כלפי בנו היא מקוממת."במקום לשמוע גינוי מ"קיר לקיר" בכנסת כנגד התנהגותו של ח"כ טיבי, כואב לי לשמוע חברי כנסת אשר תוקפים את צה"ל ולוחמיו. כאב לי במיוחד לשמוע שפורסמה ידיעה שכבודו (יו"ר הכנסת) מפציר בשר הביטחון לבחון את הפגיעה בחופש התנועה של הח"כ טיבי בחברון", כתב והוסיף כי לא נפגע מהדרישה של יו"ר הכנסת, אלא מכך שבצד אותה דרישה אסרטיבית לא באה אלא שתיקה ביחס למכה שנתן הח"כ לבנו. "אם אדוני תוקף את הפגיעה בחופש התנועה אך מאידך שותק לגבי המכה שנתן הח"כ לחייל - כי אז אדוני מכשיר בשתיקתו את המכה שנתן הח"כ לחייל. האם אדוני סבור כי מותר לח"כ להרביץ לחייל שלא נותן לו לעבור? מדוע אדוני שותק?", טען. "הייתי מצפה מיו"ר הכנסת אשר אמון על שמירת סמלי המדינה שיגן גם על הכבוד של הבן שלי שבמדים ונשק מהווה סמל של המדינה. כמו שחשוב לדאוג לחופש התנועה של חברי הכנסת, באותה מידה צריך להבהיר את הגבולות, ושום מצב אינו מצדיק ומאפשר לחבר כנסת התנהגות אלימה ותקיפה, ועוד של חייל צה"ל".

תאריך:  22/08/2021   |   עודכן:  22/08/2021
+מי באמת קובע את מדיניות ההרתעה
12:46 22/08/21  |  עמנואל בן-סבו   |   לרשימה המלאה

נפתלי בנט ובני גנץ, פטריוטים ברמ"ח אברהם ושס"ה גידיהם, ציונים אוהבי הארץ, חולמים ומגשימים, ואף על-פי אי-אפשר לה למחשבה המטרידה והמדאיגה שלא תחלוף בראשי שמא הרצון למשול בממשלת הישרדות בה הם כבני ערובה בידי ח"כים מרע"ם וממרצ פוגם ביכולתם לקבל החלטות משמעותיות לביטחון ישראל

בנט. פטריוט [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+"נבוא חשבון עם מי שפוגע בלוחמינו"
12:22 22/08/21  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

ראש הממשלה התייחס למהומות שבהן נפצע אנוש לוחם מג"ב, סמ"ר בראל שמואלי  ▪  "צה"ל, פיקוד דרום ואוגדת עזה ערוכים ומוכנים לכל תרחיש"

[צילום: יונתן זינדל, פלאש 90]
+גלויה מאפגניסטן
11:37 22/08/21  |  דוד ארגז   |   לרשימה המלאה

הבריחה המבישה של ארצות הברית מאפגניסטן הוכיחה סופית לכול ישראלי שפוי שאי אפשר לסמוך על "ידידתנו הגדולה"

ננטשו [צילום: לוט. מארק אנדרי, כוחות המרינס/AP]
+אבו דיס: חשוד פלשתיני נורה ונפצע ונפצע בידי כוח מג"ב
09:30 22/08/21  |  עידן יוסף

במעבר הקיוסק באבו דיס ירו לוחמי מג"ב הפועלים ביהודה ושומרון בפלשתיני (25) תושב אזור חברון שנחשד כמחבל. הוא נפצע והועבר לטיפול רפואי באמצעות הסהר האדום.
הצעיר העלה את חשד הלוחמים שביצעו נוהל מעצר חשוד. לאחר מספר קריאות של הלוחמים החשוד לא נענה והמשיך להתקדם לעברם. המקום הוא מעבר לכלי רכב בלבד, והולכי רגל אינם מורשים לעבור בו. לאחר מכן בוצע ירי לעבר פלג גופו התחתון בהתאם לנוהל המעצר.

[צילום: דוברות מג"ב]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
"מדוע שתקת על המכה לבני החייל?"
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
נו באמת
פלג א  |  22/08/21 11:29
2
מיקי לוי כמו כולם -צבוע וחנפן
יש  |  22/08/21 14:54
3
החיל הטיפש הזה הוא כהניסט נתעב
הירונימוס  |  22/08/21 15:17
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
איציק וולף
בתגובה להפרות הסדר ולירי בלוחם מג"ב שנפצע אנוש תקפו מטוסי חיל-האוויר ארבעה אתרים לאחסון וייצור אמצעי לחימה של ארגון הטרור חמאס
איציק וולף
ראש המועצה האזורית שדות נגב מאשים את הממשלה בשחיקת ההרתעה הישראלית    "הממשלה חייבת להבין כי חוסר תגובתה משדר מסר חמור ביותר לפיו דמנו הינו הפקר"
איציק וולף
לראשונה מזה חודשים התרחש עימות אלים בין מפגינים פלשתינים לבין כוחות צה"ל בגבול רצועת עזה    סרטון שפורסם בצד הפלשתיני מראה כיצד מתקרב פלשתיני חמוש באקדח לחרך הירי שבו עמד הלוחם, יורה כמה יריות ובורח מן המקום
עידן יוסף
מנגנון הכסף החדש יעביר אותו מקטאר לבנקים פלשתינים דרך האו"ם, ללא מעורבות חמאס    מערכת הביטחון תפקח על רשימת הזכאים למענק    כל משפחה נזקקת זכאית תקבל כרטיס שבאמצעותו תוכל למשוך את הכסף    פקידי חמאס נעדרים ממתווה התשלום
עמנואל בן-סבו
'השכנים' שוחרי השלום, החרות הצדק והשוויון, אינם מביעים מחאה על המציאות בה הם חיים, על הסבל, על הכיבוש, על גזל הקרקעות    הם מביעים את תסכולם על כך שאנו עוד חיים, על כך שהאיש ההוא עם חצי השפם לא הצליח להשלים את המלאכה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il