X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
המועצה האזורית מרום הגליל העבירה לוועדת נאור החוקרת את אסון מירון רק בקשות שהתקבלו לקבלת רישוי לעריכת אירוע במירון, אך לא כללה מסמכים המעידים מה עלה בגורל אותן בקשות ומה הייתה עמדת הגופים המאשרים הוועדה דרשה השלמת מסמכים
▪  ▪  ▪
השופטת נאור. מסמכים רחוקים מלהיות מלאים [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]

ועדת החקירה הממלכתית לחקר אסון הר מירון בראשות נשיאת העליון לשעבר, השופטת מרים נאור, פנתה אל המועצה האזורית מרום הגליל ודרשה לקבל ממנה הבהרות בנוגע לטיפול בבקשות הרישוי שהגישה חסידות תולדות אהרון.
"לאחר עיון בחומרים שהתקבלו מכם, נראה כי הם רחוקים מלהיות מלאים", כתבה עו"ד עדי מנחם באר, מרכזת אוספי החומרים והצוות המשפטי של ועדת החקירה, למנכ"לית המועצה האזורית מרום הגליל, קרן פטל.
לדבריה, בחומרים ששלחה המועצה האזורית נכללו פניות לבקשת רישוי, אך לא נכללו מסמכים המעידים מה עלה בגורל אותן פניות, מה הייתה עמדת הגופים המאשרים ביחס לאותן פניות, האם ניתן בסופו של דבר רישיון ובאלו תנאים.
"בשלב זה נסתפק בקבלת תמונה מלאה של המסמכים הנוגעים לבקשת הרישוי של 'תולדות אהרן'. אם אין ברשותכם מסמכים נוספים לאלה שהועברו אלינו בעניין זה - אימא הבהירו את סיבת הדבר", כתבה (יום ה', 26.8.21) עו"ד מנחם באר וציינה כי על המועצה האזורית להשלים את המסמכים בתוך חמישה ימים.

תאריך:  27/08/2021   |   עודכן:  27/08/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מה הייתה התשובה לבקשת הרישוי של תולדות אהרן
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
כל המעורבים הם חלאות
הגלשנית  |  27/08/21 22:52
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות אסון מירון
אפרים הלפרין
דיווחים מוועדת החקירה הממלכתית בעניין אסון מירון מספרים על מוקד חקירת מפקד המחוז של המשטרה, כאילו הבעיה הייתה "כמה אנשים למטר רבוע"
איתמר לוין, איציק וולף
מישהו בכלל נשא באחריות למתרחש באתר מירון? אחד היה אחראי כל השנה חוץ מאשר בל"ג בעומר, אחר היה אחראי רק בל"ג בעומר, למשטרה לא היו סמכויות, לחרדים לא היה אכפת    הסיפור המוזר על התערבותו של אלכס ויז'ניצר לטובת הקיצוניים של תולדות אהרון    כל זה התנקז לחובש בן 22 שניסה בצורה נואשת לטפל בלכודים ולפנות פצועים
איציק וולף
נחמן שמואל כהן, שהיה מראשוני המטפלים בפצועים ובהרוגים באסון מירון, העיד בפני ועדת החקירה הממלכתית    "רצתי לשוטרים וצעקתי 'אר"ן'. ראיתי פרצופים על הרצפה שוכבים ואנשים עולים עליהם. באותו שלב לא היו שם שוטרים, ולא מחסום. ראיתי את זה והבנתי מייד שזה הולך להיות אסון"    כוחות ביטחון והצלה שהיו בכניסה למירון לא הבינו את גודל האירוע    שוטר תנועה כיוון אמבולנסים בעיקוף של 50 דקות לצפת, ולא אפשר להם לנסוע בדרך מהירה יותר
איתמר לוין
הרב אברהם פרויליך, חבר ועדת החמישה, בביקורת חריפה על האדמו"רים המשתתפים באירועי ל"ג בעומר    קורא להעביר לידי הוועדה את האחריות להילולה, תוך הישענות על תרומות ולא על תקציב המדינה
איתמר לוין
הרב אברהם פרויליך החבר בוועדת החמישה טוען: מי שהיה מנכ"ל נתיבי ישראל - ונדון למאסר על בקשת שוחד - היה בקשר עם תולדות אהרון, אפשר להקים את הטריבונות שיצרו את ההתקהלות העצומה והרחיב בצורה רופפת את גשר היציאה    רומז שגורמים במשטרה גרמו לכך שהשנה יישלל רשיון הכניסה שלו לאירוע בל"ג בעומר, כי "הם רצו לשלוט שלטון יחיד"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il