X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
בעקבות דליפת הנפט שאותרה סמוך לאשקלון הושבתה צנרת קצא"א ל-21 יום בז"ן הודיעה כי בשל סגירת הקו המספק נפט גולמי למתחם בתי הזיקוק היא הקטינה חלק מתפוקות הייצור ונמצאת בהליך סגירה של אחד ממתקני הזיקוק "כתוצאה מהאמור, צופה החברה כי אבדן הרווחים שיגרם לה עקב השבתת צנרת קצא"א יהיה בסכום מהותי, אשר לא ניתן להעריך כרגע את היקפו"
▪  ▪  ▪
[צילום: המשרד להגנת הסביבה]

חברת בז"ן, המפעילה את בתי הזיקוק בחיפה, הודיעה (יום ה', 2.9.21) כי הקטינה חלק מתפוקות הייצור והחלה בתהליך של סגירת אחד ממתקני הזיקוק שלה. זאת, בשל התקלה בקו צינור הנפט של קצא"א.
"לאור סגירה זמנית של הקו המספק נפט גולמי למתחם (קו קצא"א), בזן הקטינה חלק מתפוקות הייצור וכן החלה בתהליך של סגירת אחד ממתקני הזיקוק שלה. תהליך הסגירה צפוי לגרום לעלייה בערכי הניטור ועשויה להיות פעילות לפיד מהמתחם", נמסר מבז"ן.
על-פי ההודעה שהועברה לבורסה, הבדיקות של קצא"א בצינור הנפט שבו הייתה הדליפה באשקלון צפויות להימשך כשלושה שבועות ובמהלכם תושבת צנרת קצא"א. "כיוון שעיקר זינת הנפט הגולמי לחברה נעשית באמצעות צנרת קצא"א, כל עוד צנרת קצא"א מושבתת, יפעלו מתקני הקבוצה בהיקף נמוך באופן משמעותי מההיקף הרגיל וייתכנו שיבושים באספקת מוצרים ללקוחות החברה", הודיעה בז"ן. עוד ציינה כיתפעל ככל יכולתה על-מנת לצמצם ככל הניתן את הפגיעה בייצור על-ידי השתדלות לאספקת הנפט הגולמי באופן מקסימלי באמצעות מסוף חיפה, המספק מענה חלקי בלבד.
"כתוצאה מהאמור, צופה החברה כי אבדן הרווחים שיגרם לה עקב השבתת צנרת קצא"א יהיה בסכום מהותי, אשר לא ניתן להעריך כרגע את היקפו, שכן הדבר תלוי, בעיקר, בתקופת השבתת צנרת קצא"א ובזמינות האלטרנטיבות החלקיות לצנרת קצא"א", ציינה החברה. עוד הוסיפה כי קצא"א פועלת בשיתוף פעולה עם בז"ן ועם משרד האנרגיה על-מנת לזרז את חידוש הזרמת הנפט בצנרת קצא"א.

תאריך:  02/09/2021   |   עודכן:  02/09/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
בעקבות התקלה בקצא"א: בז"ן צופה הפסד מהותי
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
ראש האופוזיציה נאם מיציע המבודדים במליאת הכנסת וטען כי מלבד התקציב הגרוע לטענתו, כשלה ממשלת בנט בטיפול בקורונה, בזירה האירנית ובזירה הפלשתינית    "בראש השנה אנו נוהגים לבקש: ״שנהיה לראש ולא לזנב״. עכשיו זה בדיוק הפוך: הזנב, עם שישה מנדטים, הפך לראש"
איציק וולף
הרשויות באירלנד הודיעו כי על חברת ווטסאפ לשלם קנס של מאות מיליוני דולרים על הפרת כללי השמירה על הפרטיות האירופיים לאחר שלא חשפה בפני משתמשי הרשת מה היא עושה עם המידע הפרטי שלהם ואיזה מידע היא משתפת עם החברה-האם פייסבוק    ווטסאפ הודיעה כי תערער על הקנס
איתמר לוין
"אמון הציבור עלול להיפגע בשל זיכוי רוצח או נאשם בעבירה חמורה בשל סיבה שנתפסת כטכנית. ניתן לזהות מגמה נמשכת של העתקת הכובד לכיוון זכויות הנאשם, ויש למצוא את נקודת האיזון הנכונה"    מציין שגם בארה"ב ניכרת נסיגה מהפסילה הגורפת של ראיות שהושגו שלא כדין
איתמר לוין
נשיא בית המשפט המחוזי בתל אביב מציג שורה של הצעות לייעול ההליכים הפליליים, כולל קציבת הזמן להליכים מקדמיים, חיוב המשטרה והפרקליטות לארגן את החומרים במגה-תיקים והגשת הודעות של אנשי מרות במקום עדות ראשית
יצחק דנון
טוענת שחברת מטריקס זכתה במכרז מערך גיבוי מרכזי תוך ניצול מידע ייחודי המצוי בידיה כמי שסיפקה לכללית חלק משמעותי מהרשיונות הדרושים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il