X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
ביהמ"ש דחה את התנגדות נתניהו ואלוביץ

השלמת חקירה לאבי אלקלעי

השופטים קובעים: השלמת החקירה לעורך וואלה לשעבר, בעקבות החומר הנוסף מהפלאפון של אילן ישועה, היא במסגרת סמכותה של הפרקליטות; מניעתה עלולה להחליש את היכולת לרדת לחקר האמת ולעשות משפט צדק
▪  ▪  ▪
מגעים עם פוליטיקאים ומפרסמים

הפרקליטות רשאית לערוך השלמת חקירה לאבי אלקלעי, לשעבר העורך הראשי של וואלה, בפרשה 4000 - קובע (יום א', 26.9.21) בית המשפט המחוזי בירושלים. השופטים רבקה פרידמן-פלדמן, משה בר-עם ועודד שחם דחו את טענות סניגוריהם של בנימין נתניהו, שאול אלוביץ ואיריס אלוביץ נגד השלמת החקירה.
הפרקליטות הודיעה לבית המשפט על כוונתה לבצע מהלך זה, בעקבות בדיקת אלפי תכתובות נוספות בפלאפון של מנכ"ל וואלה לשעבר, אילן ישועה. לדבריה, יש צורך להציג לו קרוב ל-100 תכתובות הנוגעות למגעים עם פוליטיקאים, גורמי פרסום ואחרים. ההגנה טענה, כי מדובר בניסיון להציל את תזת התביעה בדבר היענות חריגה של ישועה - בהנחיית בני הזוג אלוביץ - לדרישות הסיקור של נתניהו ומטעמו, וכי יש מקום לבצע השלמת חקירה לשורה ארוכה של עדים ולא לאלקלעי בלבד שלדבריה עוינותו לנתניהו היא בולטת.
השופטים אומרים, כי הודעתה של הפרקליטות עומדת בקני המידה הקבועים בהנחיית פרקליט המדינה לגבי השלמת חקירה בעיצומו של משפט ובאלו שנקבעו בפסיקה, והיא חלק מסמכותה על-פי חוק סדר הדין הפלילי. "נחה דעתנו בדבר קיומן של נסיבות חריגות, המצדיקות את השלמת החקירה, אף אם ניתן היה לכאורה לעשות כן בשקידה סבירה טרם הגשת כתב האישום, שכן מניעתה, בשלב זה, עלולה לפגום בהבאת הראיות במלואן לפני בית המשפט ולהחליש את כוחו לרדת לחקר האמת לעשות משפט צדק".
לצד זאת מדגישים השופטים, כי ברור שההגנה תוכל לחקור את אלקלעי על השלמת החקירה ולזמן עדים מטעמה בנושא, כמו גם לטעון בסיומו של ההליך נגד קבילות התוצרים של השלמת החקירה. הם גם מציינים, כי לנוכח המסקנה אליה הגיעו - אין הם נדרשים לדיון בשאלה המהותית של סמכות בית המשפט לבחון מבחינה מינהלית את סבירות החלטת הפרקליטות לבצע השלמת חקירה בעיצומו של משפט.

תאריך:  26/09/2021   |   עודכן:  26/09/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
השלמת חקירה לאבי אלקלעי
תגובות  [ 4 ] מוצגות  [ 4 ]  כתוב תגובה 
1
מה לא בסדר?
פלג א  |  26/09/21 12:23
2
חקר האמת
חיים ו  |  26/09/21 19:00
3
כפי שאמרה
רות גבינזון  |  27/09/21 08:50
4
הקליקו על צרופים כגון:
דוד מהשרון  |  29/09/21 03:28
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות משפט נתניהו
אפרים הלפרין
אין ספק שנתניהו היה ונותר הבן הנבחר של התקשורת בישראל, הפוליטיקאי המסוקר ביותר אשר יש לו יחס מועדף על-ידי כל כלי התקשורת בישראל, כפול (לפחות) מכל פוליטיקאי אחר
איתמר לוין
אילן ישועה עמד בקשר גם עם ליברמן, שלום וכחלון והתערב לטובתם בתכני וואלה    האם הקו המצביע על ההתערבויות המרובות, עלול להפוך לחרב פיפיות מבחינתה של ההגנה?
איתמר לוין
הפרסום נעשה לבקשת משפחת שלום ערב הפריימריז בליכוד בנובמבר 2012    ישועה הורה לדרדר את הידיעה על החשד להטרדות מיניות בידי שלום    טוען שבני הזוג אלוביץ הורו לו "לאתרג" את כחלון
איתמר לוין
ישועה טוען, כי הורה להסיר ידיעות שליליות על ליברמן בעקבות הוראתו של אלוביץ, שהדגיש את האינטרסים שלו מול מי שהיה אז שר הביטחון, משום שהיה זקוק לאישור ממנו    אלוביץ התפרץ: לא הייתי צריך ממנו אישור! שקרן!    טוען שבזמן פרשת שלאף ב-2014 קיבל לראשונה הוראה "לאתרג את הרוסי"
איתמר לוין
האם יש קשר בין הידידות הגלויה בין אילן ישועה ואבי גבאי לבין הסיקור האוהד ממנו נהנה גבאי בוואלה?    ההגנה חלפה על פני רף 1,000 המוצגים מטעמה, וגם ייתכן שניתן לראות באופק את סיום עדותו של ישועה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il