X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
בנט בהצהרה לתקשורת טרם המראתו מניו יורק [צילום: אבי אוחיון / לע"מ]
בנט טרם עלייתו למטוס:
"מכבד את המומחים, נימנע מהטלת מגבלות"
הדגיש: מדיניות הממשלה היא לשמור על המדינה פתוחה ועל הכלכלה מתפקדת ככל האפשר על-פי הנתונים - 40 היישובים האדומים יותר בישראל הם בחברה הערבית, ומעל 90% מהמאושפזים במצב קשה הם "לא מחוסנים"

ראש הממשלה נפתלי בנט, חוזר (יום ד', 29.9.21) מארה"ב לישראל. לפני עלייתו למטוס, התייחס בנט לדברים שאמר נגד המומחים למלחמה בקורונה בנאומו בעצרת האו"ם, על-אף התחלואה המתפשטת בישראל. "אני מכבד מאוד את מומחי משרד הבריאות ומוקיר את עבודתם המקצועית. עם זאת, הטלת עוד ועוד מגבלות גורפות על כלל אזרחי מדינת ישראל היא לא המדיניות של הממשלה", אמר בנט.
הוא הוסיף: "מבחינת הנתונים, 40 היישובים האדומים יותר בישראל כרגע הם בחברה הערבית, ומעל 90% מהאנשים שמאושפזים במצב קשה בבתי החולים, אלה אנשים לא מחוסנים. לכן, למרות הלחצים אנחנו נימנע בשלב הזה ממגבלות גורפות על כל האוכלוסייה"
"סגירת קונצרט של שלמה ארצי בראשון לציון או סגירת חתונה במודיעין, לא תעזור לתושבי טייבה או לתושבי אום-אל-פאחם לצמצם את התחלואה. מה שכן יעזור זה שנגיע לאום אל פאחם, נגיע לחברה הערבית, נשכנע, נגיע עם מבצעים, מוקדים ותחנות - ואת זה אנחנו עושים."
מוקדם יותר שוחח בנט עם מנכ"לי קופות החולים מכבי, כללית, לאומית ומאוחדת. בשיחה השתתפו גם מנכ"ל משרד הבריאות, פרופ׳ נחמן אש, ממונה הקורונה, פרופ׳ סלמן זרקא, ומפקד פיקוד העורף, אלוף אורי גורדין.
ראש הממשלה שמע ממנכ"לי קופות החולים על תמונת המצב במאמץ החיסונים הארצי, נוכח הצפי לעליה בהיקף החיסונים בימים הקרובים. ראש הממשלה הנחה, כי יש להתמקד בהגברת מבצעי ההתחסנות בציבור הערבי, היות שאחוזי ההתחסנות בישובים הערביים ובמזרח ירושלים נמוכים במיוחד.
ראש הממשלה שב הדגיש, כי מדיניות הממשלה היא לשמור על המדינה פתוחה ועל הכלכלה מתפקדת ככל האפשר. המפתח הוא העלאת שיעור ההתחסנות בכל חלקי החברה, לצד שימוש בבדיקות המוניות, ואכיפה בלתי מתפשרת של התו הירוק.

תאריך:  29/09/2021   |   עודכן:  29/09/2021
+647 חולי קורונה במצב קשה, 217 מונשמים
21:36 29/09/21  |  איציק וולף

2,405 חולי קורונה חדשים אובחנו אתמול ואליהם נוספו כ-2,200 חולים חדשים שאובחנו היום, כך עולה מנתונים שפרסם (יום ד', 29.9.21) משרד הבריאות. 647 חולי קורונה מאושפזים במצב קשה. 217 מתוכם נזקקים להנשמה.

+20% מההורים לא לקחו בדיקות אנטיגן
21:29 29/09/21  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

כ-2.4 מיליון תלמידים יחזרו בבוקר למוסדות החינוך אחרי חופשת החגים וכ-200 אלף מתוכם צפויים לחזור מבלי שנבדקו בבדיקת אנטיגן לאיתור חשיפה לנגיף הקורונה  ▪  מזכ"ל הסתדרות המורים הנחתה את המנהלים והגננות שלא למנוע כניסת תלמידים שלא הצהירו כי נבדקו

[צילום: יונתן זינדל, פלאש 90]
+בנט צודק, בנט טועה
20:06 29/09/21  |  דן מרגלית   |   לרשימה המלאה

אם אנשי המקצוע ייסוגו מפני ביקורת של פוליטיקאים שוב יתמלאו שורותיהם ב"אומרי הן" מהזן שהיה מזמר שירי הלל ורוקד לפי חלילו של ביבי

בנט. בלי מורא ובלי משוא פנים [צילום: אוליביה פיטוסי/פלאש 90]
+לפיד מתערב בעימות בין בנט לאלרעי פרייס
14:31 29/09/21  |  עידן יוסף

ראש הממשלה החליפי יאיר לפיד מתערב בעימות בין בנט לאלרעי פרייס: "לא אתן שיתקיימו מלחמות ומאבקי קרדיט בין גורמי המקצוע והממשלה. הגורמים המקצועיים בבריאות, בכלכלה ובחינוך, יגישו המלצות והממשלה תחליט. זו ההירארכיה ואין אחרת".

+פינדרוס מציע לסילמן: תו סגול אציל
14:25 29/09/21  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

יו"ר הקואליציה החלה להחתים חברי כנסת על יוזמה להצגת תו ירוק מצד חברי הכנסת  ▪  ליו"ר סיעת יהדות התורה הייתה הצעה לתו אחר - תקן שניתן על-ידי בעל כשירות לכהן כרופא, ולחלופין הומאופט, נתרופט או פסיכופט

[צילום: שמוליק גרוסמן/דוברות הכנסת]
+בן 22 שלא חוסן חובר למכשיר אקמו
12:15 29/09/21  |  עידן יוסף

חולה בן 22 לא מחוסן חובר הבוקר (ד') למכשיר האקמו השישי שקיים בבית החולים איכילוב. החולה הגיע מבית החולים קפלן וכמוהו מחצית מחולי האקמו שבית החולים איכילוב כמרכז על קיבל מבתי חולים אחרים כמתבקש.
ברשות בית החולים מכשיר אקמו נוסף שנמצא לגיבוי, ושמור לחולים לאחר השתלות כבד. במקביל, בית החולים מיד פנה ומקבל מכשיר נוסף מבית חולים רמב״ם שנמצא בדרכו לגיבוי. בנוסף, נעשתה פנייה למשרד הבריאות ובית החולים צפוי לקבל בימים הקרובים מכשירי אקמו נוספים. הפרופסור רוני גמזו, מנהל בית החולים: ״בית החולים מטפל וימשיך לטפל ככל שידרש בכל חולה נוסף שיצטרך לעלות על מכשיר האקמו. לצערי, מתוך טירוף דעת, אנשים לא מחוסנים, קורסים ומגיעים למצבי קיצון שיכלו להמנע לו התחסנו".

+איכילוב: חולה קורונה בן 22 לא מחוסן חובר למכשיר האקמו
11:35 29/09/21  |  מירב ארד

בית חולים איכילוב עדכן (יום ד') כי צעיר בן 22 לא מחוסן עלה הבוקר על מכשיר האקמו בבית החולים. החולה הגיע מבית החולים קפלן וכמוהו מחצית מחולי האקמו שבית החולים איכילוב כמרכז על קיבל מבתי חולים אחרים כמתבקש. פרופ׳ רוני גמזו, מנהל בית החולים: ״בית החולים מטפל וימשיך לטפל ככל שידרש בכל חולה נוסף שיצטרך לעלות על מכשיר האקמו. לצערי, מתוך טירוף דעת, אנשים לא מחוסנים, קורסים ומגיעים למצבי קיצון שיכלו להמנע לו התחסנו. יחד עם זאת, צוות הטיפול נמרץ והסיירת המצטיינת שלנו של הטכנולוגים הרפואיים ערוכים לכל תרחיש ככל שנדרש״.

+2,386 מאומתים חדשים; מקדם ההדבקה ירד ל-0.73
10:09 29/09/21  |  מירב ארד

תמונת מצב הקורונה בישראל: 2,386 מאומתים חדשים אובחנו אתמול, אחוז הבדיקות החיוביות עמד על 3.87%. מספר החולים הקשים עומד על 650 בהם 216 מונשמים. מספר הנפטרים עומד על 7,692. מקדם ההדבקה ירד ל-0.73.

+בנט: "מכבד את המומחים, הטלת מגבלות אינה מדיניות ההממשלה"
09:20 29/09/21  |  מירב ארד

ראש הממשלה, נפתלי בנט, אמר בהצהרה לתקשורת טרם המראתו מניו-יורק לישראל: "אני מסיים עכשיו ביקור מועיל בניו-יורק ובאו"ם. אני מבקש להתייחס לשיח שמתרחש כרגע. אני מכבד מאוד את מומחי משרד הבריאות ומוקיר את עבודתם המקצועית. עם זאת, הטלת עוד ועוד מגבלות גורפות על כלל אזרחי מדינת ישראל היא לא המדיניות של הממשלה. המדיניות של הממשלה היא שמירה על מדינת ישראל פתוחה ככל האפשר, כלכלה פתוחה ככל האפשר לצד עבודה ממוקדת על הלא מחוסנים ועל מוקדי התחלואה."


מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
"מכבד את המומחים, נימנע מהטלת מגבלות"
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
"מנהיג" המבייש את רובנו!
א. וינשטיין  |  29/09/21 11:34
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות מגיפת הקורונה
איציק וולף
השר הורוביץ טוען כי הדברים שאמר ראש הממשלה בעצרת הכללית של האו"ם שלפיהם ניהול המאבק בקורונה אינו רק עניין של בריאות היו מיותרים וכי הוא מצטער שנאמרו    "מגבה ב-100% את אנשי מערכת הבריאות כי אני תומך במדע הרפואה וזה תמיד השיקול הראשון שלנו"
איציק וולף
פייזר וביונטק הגישו ל-FDA את הנתונים מהניסוי הקליני שערכו בחיסון נגד קורונה לילדים בני 5 עד 11    על-פי דרישת הרשויות הרגולטוריות נערך בימים אלה מחקר נוסף - שכולל גם מתן חיסון לפעוטות בני פחות מ-5
מירב ארד
מספר המאומתים החדשים במדינה ירד בהתמדה בחודש האחרון    מגבלות על מסעדות ואירועים המוניים יישארו בתוקף כחודש כדי למנוע התעוררות מחודשת במקרים
איתמר לוין
"תוכנית הגרעין של אירן הגיעה לקו פרשת המים, וכך גם הסבלנות שלנו"    "כמו מגע מידאס, לאירן יש מגע מולות: כל מה שהיא נוגעת בו - קורס"    "אירן חלשה מכפי שנדמה; אם נשתמש במשאבינו, נוכל לצאת כאשר ידנו על העליונה - וזה בדיוק מה שנעשה"    על הממשלה בראשותו: "הוכחנו שאפילו בעידן הרשתות החברתיות, אנחנו יכולים להתווכח בלי להתעמת"    על הקורונה: "הרופאים חשובים מאוד, אבל אין להם את התמונה הכוללת. זו מצויה רק בידי המנהיג הלאומי, בכל מדינה"
איציק וולף
מנכ"ל משרד החינוך הבהיר למנהלי בתי החולים כי אין להם יכולת לדרוש הצגת תו ירוק ממטופלים האמורים לעבור הליך רפואי - גם אם אינו דחוף, וכי אינם יכולים להגביל מלווים ללא תו ירוק, אלא אם הם מפגינים תסמיני מחלת קורונה    "אין למאבטחים בבתי החולים סמכות פורמלית לדרוש תו ירוק, ויש לנהל את השיח עם הנכנסים באופן מושכל ורגיש"    ניתן להגביל כניסת מבקרים שאינם מטופלים או מלוויהם
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il