המחזור המסחרי של חברת טיק טוק באירופה זינק בשנה שעברה ב-545% והוא עמד על 170.8 מיליון דולר. זאת, לאחר שהמפרסמים הגדילו את תקציבי הפרסום שהועברו לרשת שהפכה לפופלארית מאוד. בשבוע שעבר הודיעה טיק טוק כי הגיעה למיליארד משתמשים המחוברים לרשת החברתית.
עם זאת, ההפסדים של החברה הסינית העמיקו באופן דרמטי - מהפסדים בסך של 118.7 מיליון דולר בשנת 2019 להפסדים בסך של 644.3 מיליון דולר בשנת 2020. אחד מסעיפי ההוצאות הגדולים ביותר של טיק טוק באירופה, שגדל באופן משמעותי, הוא של כוח האדם. בשנת 2019 העסיקה החברה 208 עובדים באירופה. בשנת 2020 כבר היו לה 1,294 עובדים באזור. על-פי הערכות, החברה מתכוונת להגדיל גם את מצבת כוח האדם שלה בארצות הברית מ-1,400 עובדים לכ-10,000.
טיק טוק הוציאה בשנת 2020 כ-344.9 מיליון דולר בסעיף מכירות ושיווק. זאתף לעומת 110.3 מיליון דולר שהוציאה בסעיף זה בשנת 2019.
גורם מטעם החברה אמר ל-CNBC כי התוצאות העסקיות משקפות תקופה מרגשת של גידול בעסקים של טיק טוק. "ראינו גידול משמעותי בהכנסות ככל שהקהילה שלנו גדלה, ואנחנו ממשיכים להשקיע באופן אגרסיבי בבניית יסודות יציבים להצלחה ארוכת טווח של הפלטפורמה", אמר.