X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
השליט הכל יכול, המבין כנראה באקדמיה טוב יותר מהבנת האקדמיה בביטחון, החליט לצפצף על ה"קריטריונים-שמיטריונים" של האקדמיה, ולהקים "אוניברסיטה" בשטחים הכבושים
▪  ▪  ▪
המרכז האוניברסיטאי באריאל

האוניברסיטה הראשונה בקולוניה
הדיקטטור הגדול, השליט הכל יכול של השטחים הכבושים, שר ביטחוננו אהוד ברק, "הנחה" את אלוף פיקוד המרכז להכיר במכללה שבאריאל כ"מרכז אוניברסיטאי". בכך ניתנה גושפנקא רשמית להחלטת המועצה להשכלה גבוהה של יו"ש - הסמכות האקדמית בשטחים, המורכבת ברובה מאקדמאים מחוגי הימין. זאת על-אף התנגדותה של המועצה להשכלה גבוהה בישראל - שדחתה את ההצעה להפוך את המכללה לאוניברסיטה, מהסיבה הפשוטה שהמכללה אינה עונה על אמות-המידה האקדמאיות המקובלות.
אבל השליט הכל יכול, המבין כנראה באקדמיה טוב יותר מהבנת האקדמיה בביטחון, החליט לצפצף על ה"קריטריונים-שמיטריונים" של האקדמיה, ולהקים "אוניברסיטה" בשטחים הכבושים. ויש לו שלוש סיבות טובות להחלטה זו: עליו לכבד את ההתחייבות שניתנה ל"ישראל ביתנו" בהסכמים הקואליציוניים; הוא נבהל מהאיומים של "ישראל ביתנו" לפגוע באינטרסים הפוליטיים של מפלגת העבודה, והחשוב מכל - הוא שלח בכך מסר חשוב לג'ורג' מיטשל, השליח האמריקני, המאיים לקדם את תהליך המשא-ומתן עם הפלסטינים, וברך אותו בברכת "דע עם מי יש לך עסק".

"דע עם מי יש לך עסק"

נראה שאיש אינו מופתע עוד אל מול התרגילים השקופים של ממשלת נתניהו, הננקטים כל אימת שיש חשש להתקדמות ב"תהליך השלום" - שגם הוא מונח וירטואלי השגור אך ורק בפיהם של נתניהו וחבריו. בכל פעם שמגיע שליח שלום כלשהו לישראל, מקדמת את פניו תוכנית חדשה לבנייה בשטחים, ובייחוד בירושלים המזרחית - הקמת מאחז או הרחבתו, מבצעי "תג מחיר" הזוכים לסיוע או לפחות לעצימת עיניים של רשויות האכיפה, ועוד המצאות רבות ומגוונות. הפעם בוצע תרגיל מבריק מול ראש ממשלת טורקיה, ארדואן, שהעז בחוצפתו ללחוץ לתיווכה של טורקיה בין ישראל לבין סוריה.
זאת, על-אף הודעתו של שר חוצנו, אביגדור (איילון) ליברמן, שטורקיה לעולם לא תשמש מתווך בנושא זה. רק זה עוד חסר לנו - שנאלץ ברצינות לשקול ירידה מרמת הגולן. לא יקום ולא יהיה. עם זאת, כמובן, ידנו ממשיכה להיות מושטת לשלום עם סוריה.
תרגיל מבריק אחר הוא תרגיל האוניברסיטה באריאל, שננקט כאמור לרגל ביקורו של השליח ג'ור'ג מיטשל. מה הפלא שהנשיא אובמה התחיל להבין עם מי יש לו עסק אצלנו - וגם אצלם - והוא על סף הרמת ידיים, לקול צהלותיהם של נתניהו ומקורביו.

מוזיקה נוכרית - צלם בהיכל

ברצוני לשתף את קוראינו בחוויה קשה שעברתי בעת הליכת הבוקר שלי בישוב שבו אני מתגורר: כאשר עברתי על פני בית הספר היסודי שמעתי - לא יאמן כי יסופר - שמתנגנת בחצר בית הספר מנגינת "מוזיקת לילה זעירה" של מוצרט, וזאת במקום נעימות עבריות כשרות - שחובה להשמיען בפקודתו של שר החינוך והמוזיקה העברית, גדעון סער. עמדתי מול בית הספר הלום רעם: לא רק שהתבצעה לאור היום הפרה בוטה של פקודת השר, אלא שבוצע שם זיהום סביבתי נורא באוזניהם של עוללנו הרכים, אשר אולצו להאזין למוזיקה נוכריה, שכמוה כצלם בהיכל הקדוש של בית הספר.
אני נמנע מלפרט את שמו של בית הספר, מחשש שהמון בני ישראל הלאומיים והפטריוטיים ייאספו מולו ויסקלו אותו באבנים. אולם אני מבטיח למשטרת המוזיקה במשרד החינוך והמוזיקה העברית, שאם יתקשרו אלי אמסור להם בחדווה את השם המפורש ואת פרטי העבירה, וכך אתרום לביעור העבודה הזרה ממערכת החינוך הטהורה שלנו, ובא לציון הגואל. אני משגר מסר זה לעם ישראל בתקווה שכולם יעשו כמוני, וכך נטהר את מחננו ונמנע עבודה זרה בבתי ספרנו, ונעשה את הטוב בעיני שרנו.

עורך דין, חבר הוועד המנהל של התנועה לאיכות השלטון. בעבר ראש מינהל התעופה האזרחית, חבר הנהלה וגזבר בעמותה "על צד שמאל".
תאריך:  24/01/2010   |   עודכן:  25/01/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אז מה היה לנו השבוע?
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
מדוע אין פינה על ל"ת
צד ימין ?  |  26/01/10 08:26
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אוריה עמרני
ביבי, מדוע אתה, כמקבל ההחלטות בישראל, ממשיך להיאחז בקרנות המזבח - כשאתה צריך לרוץ לכבות שריפות שאשתך שרה מציתה?
עמי דור-און
אם ברצונו להיכנס לפוליטיקה, חובה עליו להתפטר מתפקידיו התקשורתיים ולחשוף את עמדותיו, כדי שנדע במה דברים אמורים
ד"ר זיו בר
מומלץ ללכת לישון מוקדם ולקום מאוחר ולאכול מזונות חמים ומחממים    העניקו וקבלו תמיכה ואהבה מהסובבים אתכם
אורי אבנרי
בגן-החיות הזה הקרוי ממשלה, היצור החשוב באמת הוא הליברק - מפלצת דו-ראשית, שכל שאר בעלי-החיים יראים מפניה    החיה הזאת היא חצי ליברמן, חצי ברק
צבי י' כסה
המפד"ל הציונית, לפני המוטציה האמונית של הגוש, היו בני בקר מבקרנו ועצם מעצמנו, בשר מבשרנו ההומניסטי הנשען על האמיתות האוניברסליות הנפלאות שמסרנו לאנושות בפרקים היפים של התנ"ך
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il