X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
המשרד להגנת הסביבה קבע כי המידע שהועבר במסגרת השלמות שנדרשה הנהלת בית הזיקוק לבצע אינו מכיל את הנתונים הנדרשים "הליך מתן היתר פליטה חייב להתבסס על מידע ונתונים אמינים ומלאים, שבהעדרם לא ניתן לבחון את הבקשה - ובוודאי שלא לאשרה"
▪  ▪  ▪
[צילום: אילן מלסטר, המשרד להגנת הסביבה]

המשרד להגנת הסביבה הודיע (יום ג', 12.10.21) לחברת בית זיקוק אשדוד כי הוא דוחה את בקשתה להיתר פליטה במתכונתה הנוכחית. המשרד דרש הגשת מידע מהימן ומלא והבהיר לחברה, כי לא יקבל בקשות חסרות, שאינן מייצגות את ההשפעה הסביבתית האמיתית שנדרשת לשם בחינת הבקשה. המשרד קורא לכלל המפעלים בישראל המגישים בימים אלה בקשות חידוש היתר פליטה, לעמוד בדרישות האיכות של המשרד.
בדצמבר 2020 הגישה חברת פז בתי זיקוק אשדוד בקשה לחידוש היתר פליטה לאוויר, וזאת במועד הנדרש לפי חוק אוויר נקי. תוקפו של היתר הפליטה הוא לשבע שנים, ושנה לפני תום ההיתר, על המפעלים להגיש בקשה לחידוש - וכך עשתה החברה. אלא שהבקשה שהוגשה הייתה חלקית, ולא אפשרה את בחינתה והכנת ההיתר כנדרש.
החברה הגישה השלמות בינואר 2021 ומכיוון שדעתו של המשרד לא נחה, בוצע סבב השלמות נוסף. ההשלמות שהוגשו לא הכילו את המידע הנדרש, שיאפשר למשרד לבצע את בחינת הבקשה. תשובותיה של החברה היו חלקיות בלבד.
הליך מתן היתר פליטה חייב להתבסס על מידע ונתונים אמינים ומלאים, שבהעדרם לא ניתן לבחון את הבקשה - ובוודאי שלא לאשרה. בהתאם לתקנות אוויר נקי (היתרי פליטה), אי-הגשת הפרטים והמסמכים הנדרשים במסגרת דרישת ההשלמות של הממונה כמוה כחזרה מהגשת הבקשה. משמעות הדבר היא שעל-מנת שהמשרד יוכל לשוב ולדון בבקשה להיתר פליטה, יהיה על המפעל להגיש בקשה חדשה להיתר פליטה על כל המשתמע מכך, לרבות תשלום אגרה חדשה בהיקף של מאות אלפי שקלים.
מן המשרד להגנת הסביבה נמסר כי ככל שהחברה תבחר להגיש בקשה מחודשת להיתר פליטה, עליה לוודא כי מכלול הנתונים והמסמכים שנדרשו על-ידי הממונה בסבבי ההשלמות שנערכו יוגשו במלואם ויתבססו על דיגומים, אסמכתאות, מחשבונים מאושרים ושיטות חישוב מקובלות, באופן שבו תתאפשר בחינתה ואישורה.

תאריך:  12/10/2021   |   עודכן:  12/10/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
נדחתה בקשת בית זיקוק אשדוד להיתר פליטה
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
ישועה הורה להעביר לאישורו מראש כל טקסט שנגע לנתניהו ומשפחתו, והיה מחזיר אותם עם הוספות והשמטות    דוברי נתניהו לא היו איתו בקשר, "כי הם יכולים להשפיע על האתר בדרכים אחרות"    ישועה הורה למשוך מגלובס ידיעות שליליות על כחלון, "כי הוא עושה לבזק חיים קשים"
איציק וולף
בית המשפט העליון דחה עתירות נגד תכנון מחצבות בטורעאן ובשדה בריר תוך שהוא מדגיש כי בשלב התכנון המפורט יתקיימו סקרי בריאות וסביבה שיקבעו האם ניתן יהיה להקים את אתרי הכרייה והחציבה
יצחק דנון
מי שהיה מ"מ סמנכ"ל מבצעים ונכסים, אסף יחזקאל, טוען למעשים פסולים של היועצת המשפטית ומנהלת אגף התקציבים    המדינה הוא מנסה להמשיך לקבל שכר בלי לעבוד
איתמר לוין
מעיד שישועה הורה לו שלא לפרסם את פרשת הצוללות, בנימוק שצריכות להתקבל החלטות רגולטוריות במיליארדי שקלים בנוגע לבזק    בעקבות הפרסום למחרת אמר ישועה לאלעד, כי משפחת נתניהו דורשת לפטרו    אומר שהתפטר קודם לכן מתפקידו כראש מערכת החדשות, בעיקר בשל ההתערבויות של משפחת נתניהו בתכני האתר
איציק וולף
ההסכם המחייב בין הצדדים כפוף לתנאים מתלים וכולל תשלום של 221.2 מיליון שקל שתשלם החברה ההונגרית לחלל תקשורת    חלל תקשורת צפויה לתכנן את הלווין ההונגרי החדש שיוצב בנקודה W4 בשמים אשר תחזור לבעלות ממשלת הונגריה בשנת 2024
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il