חברת אלפא-בית, חברת האם של גוגל ושל יוטיוב, סיימה את הרבעון השלישי של שנת 2021 עם הכנסות בגובה 65.12 מיליארד דולר. זאת, לעומת תחזיות להכנסות של 63.34 מיליארד דולר ברבעון.
הכנסות גוגל מפרסום זינקו ב-43% לעומת הרבעון השלישי בשנת 2020 ועמדו על 53.13 מיליארד דולר. ברבעון המקביל אשתקד עמדו הכנסות החברה מפרסום על 37.1 מיליארד דולר. ההכנסות ברבעון השלישי גבוהות במעט מן ההכנסות של גוגל מפרסום ברבעון השני של שנת 2021.
הכנסותיה של החברה מפרסומות המשובצות בסרטוני יוטיוב עמדו ברבעון על 7.2 מיליארד דולר, לעומת 7.4 מיליארד דולר שהיו צפויים להיכנס לקופתה ברבעון. עם זאת, גם כאן, מדובר בעלייה של כ-43% לעומת הכנסות של 5.04 מיליארד דולר אשתקד. הכנסות אלפא-בית משירותי הענן של גוגל עמדו על 4.99 מיליארד דולר, לעומת תחזית ל-5.07 מיליארד דולר ברבעון.