X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
ישיבת הממשלה השבועית נפתחה בהתייחסות לפיגוע הירי הקטלני שאירע הבוקר סמוך לירידה לכותל המערבי, בעיר העתיקה בירושלים ראש הממשלה: הוריתי לכוחות הביטחון להיערך בהתאם ולגלות דריכות, גם מחשש לפיגועי השראה
▪  ▪  ▪
פינוי גופת המחבל בעיר העתיקה בירושלים [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]

ראש הממשלה, נפתלי בנט, פתח את ישיבת הממשלה בהתייחסות לפיגוע הירי הקטלני שהתרחש הבוקר (יום א', 21.11.21) בעיר העתיקה בירושלים. בפיגוע נרצח אזרח ישראלי ונפצעו שלושה נוספים בטרם חוסל המחבל.
"בשם שרי הממשלה, אני מבקש להשתתף בצער המשפחה, ומבקש להצטרף לתפילה לרפואת הפצועים. קיבלתי מוקדם יותר הבוקר משר הבט"פ וממפכ"ל המשטרה עידכון על פרטי האירוע. הייתה שם פעולה מהירה מאוד של כוחותינו, שתי השוטרות והשוטרים שהיו במקום, שנטרלו במהירות רבה את המחבל", אמר בנט. עם זאת, הוסיף כי זה הפיגוע השני שמתרחש בזמן האחרון בירושלים. "הוריתי לכוחות הביטחון להיערך בהתאם ולגלות דריכות, גם מחשש לפיגועי השראה. אנחנו צריכים להגביר את הדריכות ולמנוע פיגועים המשכיים", ציין.
שר הביטחון, ⁦בני גנץ, אמר‬⁩ בכניסה לישיבת לישיבת הממשלה כי הפיגוע הוא אירוע חמור, לא שכיח. "נשים את היד על המפגעים, ומקווה שנוכל לשמוע בשורות טובות על הנפגעים", אמר.
‏שר התקשורת, ⁦יועז הנדל‬⁩, העיר בפתח ישיבת הממשלה שעל הממשלה לבחון מחדש את סוגיית הצבת גלאי המתכות באזור הכניסות להר-הבית. "אף ארגון טרור לא יסיט את הצומוד שלנו לקרקע ולא ימנע מאיתנו להיות בכל מקום בארץ ישראל. רוצה לציין את החתירה למגע של השוטרים. מקצועיות שהסתיימה בחיסול המחבל והצילה חיי אדם. נצטרך לבחון מחדש את תפיסת ״המגנומטרים״ הישראלית. כל אדם שנכנס לעיר העתיקה צריך לעבור בידוק זהה", אמר.
שר האוצר, אביגדור ליברמן, אמר בתגובה לפיגוע כי מדובר באירוע חמור שאי אפשר להשלים איתו. "אני משתתף בצער משפחתו של הנרצח בפיגוע, מייחל להחלמתם המהירה של הפצועים ומחזק את כוחות הביטחון והמשטרה בשטח. אני סמוך ובטוח כי הכוחות יפעלו מהר על-מנת לאתר את כל מי שידו בדבר בכדי שניתן יהיה למצות עימם את הדין", אמר.
ראש האופוזיציה, ח"כ בנימין נתניהו, כתב בתגובה לפיגוע כי חמאס שעומד מאחורי הפיגוע חייב לשלם מחיר כבד על הרצח הנפשע הזה בלב בירתנו.

תאריך:  21/11/2021   |   עודכן:  21/11/2021
+בקבוק תבערה הושלך לקו אוטובוס בדרך לעלמון
22:48 21/11/21  |  עידן יוסף

בקבוק תבערה נזרק בידי פלשתינים אל קו 149 של אלקטרה אפיקים מירושלים לעלמון. לא היו נפגעים. איגוד ועדי התחבורה בכוח לעובדים השבית את קו 149 עד לסיום השירות בחצות.

+נהג בקו 165 למעלה אדומים נפצע קל בפיגוע אבנים
22:18 21/11/21  |  עידן יוסף

אוטובוס בקו 165 של אלקטרה-אפיקים מירושלים למעלה אדומים נרגם באבנים ליד ואדי ג'וז (סמוך למנהרה) בידי פלשתינים. נזק נגרם לזגוגיות. הנהג נפצע קל בעיניו מרסיסים. לנוסעים שלום.

+סוגרים את ברזי המימון של חמאס בחו"ל
21:47 21/11/21  |  ירון פרידמן   |   לרשימה המלאה

החוק הבריטי אמור להחשיב בשבוע הבא את הזרוע המדינית של חמאס כארגון טרור, מה שיחסום את מקורותיה הכלכליים בבריטניה, כך יש לקוות. חשיפה בתקשורת הערבית מגלה את מקורותיה הכלכליים של חמאס בבריטניה בפרט ובאירופה בכלל. כיצד תשפיע סגירת הברזים הכלכליים של חמאס בלונדון על הארגון?

פריטי פאטל, שרת הפנים של בריטניה [צילום: ג'ון סופר/AP]
+מכתב לשרה איילת שקד
21:41 21/11/21  |  רחלי בן-צור   |   לרשימה המלאה

בממשלה, שאת שותפה לה, התומכת ברעיון הנפלא של "מדינת כל אזרחיה", מצאי גם עבורנו מקום במדינתך כדי שנוכל ליטול בה חלק שווה בשווה ונזכה כולנו להיות שותפים לחזון "מדינת כל חמוריה"

ייצוג הולם [צילום: פלאש 90]
+ירושלים: מאות פעילי חמאס צועדים כהזדהות עם המחבל
20:15 21/11/21  |  עידן יוסף

שעות אחרי הפיגוע בירושלים, מאות פעילי חמאס צועדים במזרח העיר באזור מ"פ שועפאט כאות תמיכה במחבל. כוחות משמר הגבול מתעמתים עם הצועדים.
הכוחות בגזרה תוגברו, חשש שהמצב ידרדר לגל פיגועי יחידנים. גורמי ביטחון מעריכים: הפיגועים בבירה ובת"א-יפו לא קשורים (כאן חדשות).

+בעל הבית החדש של ערביי ישראל
14:43 21/11/21  |  עמנואל בן-סבו   |   לרשימה המלאה

בעל המיליארדים אשר עיני כל הציבור הערבי בישראל נשואות לצקלונו המלא בכסף וממנו נגזרת העוצמה בה זכה מנסור עבאס

עבאס. האח המוסלמי הבכיר [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+הרוג ופצועים מירי מחבל ברובע המוסלמי
09:17 21/11/21  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

מחבל פלשתיני חמוש ברובה קרלו ירה בשני ישראלים סמוך לשער השלשלת בעיר העתיקה בירושלים  ▪  כוחות משטרה ירו במחבל וניטרלו אותו  ▪  מד"א פינה מן המקום בן 35 במצב אנוש הסובל מפציעת ירי בראשו ובן 30 במצב בינוני שנורה בפלג גופו העליון

[צילום: שימוש לפי סעיף 27א]
כוחות המשטרה בזירת הפיגוע, סמוך לירידה לכותל המערבי [צילום: משטרת ישראל]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
"צריך לבחון הצבת מגנומטרים שזנחנו בעבר"
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
איציק וולף
מחבל פלשתיני חמוש ברובה קרלו ירה בשני ישראלים סמוך לשער השלשלת בעיר העתיקה בירושלים    כוחות משטרה ירו במחבל וניטרלו אותו    מד"א פינה מן המקום בן 35 במצב אנוש הסובל מפציעת ירי בראשו ובן 30 במצב בינוני שנורה בפלג גופו העליון
יוני בן-מנחם
ארגון חמאס הודיע כי הקים יחידות מיוחדות להתמודד עם התקפות הסייבר של ישראל על הפלשתינים    צה"ל נכשל בניסיון לחדור למערכת תקשורת מיוחדת של חמאס ברצועת עזה אך מלחמת המודיעין נמשכת, חמאס מקבל סיוע טכנולוגי מאירן והסייבר ההתקפי יתפוס מקום חשוב במלחמה הבאה
איציק וולף
שרת הפנים הבריטית צפויה להודיע הלילה על כוונתה להביא החלטה בנושא לאישור הפרלמנט כבר בשבוע הבא    "הבנו שאי אפשר יותר להפריד בין הזרוע הצבאית לזרוע הפוליטית של הארגון, חמאס הוא אנטישמי מיסודו"
יוני בן-מנחם
בישראל ובארה"ב גוברת הדאגה מתופעת התרופפות השליטה הביטחונית של הרש"פ בשטחי הגדה והתגברות מעשי האלימות בחברה הפלשתינית. בעיר חברון נמשכים אירועי האלימות על-רקע סכסוכים פנימיים ותנועת חמאס מנסה לערער באופן מתוחכם את שלטון הרש"פ
זלמן שובל
תומס פרידמן, הפרשן המדיני של ה"ניו-יורק טיימס" סבור שנסיגת ארה"ב מאפגניסטן שינתה את סדר הכלים על לוח השחמט המזרח-תיכוני הקפוא, ושכתוצאה מכך הולכת ומתפתחת מציאות של יחסי קירבה בין סעודיה והמפרציות האחרות לטהרן
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il