X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
ראש הממשלה שב וגיבה את לוחמי מג"ב שהרגו אמש את המחבל בשער שכם "מנעו רצח ופעלו בתושייה מבצעית תוך שברירי שנייה בודדים" קרא להבהיר לאירן כי אי-אפשר להעשיר אורניום ולשאת ולתת בו-זמנית
▪  ▪  ▪
בנט. עת לחשות ועת לדבר, עכשיו העת לדבר [צילום: מרק ישראל סלם/פלאש 90]

ראש הממשלה, נפתלי בנט, מבהיר כי הסרטון המלא של התקרית אמש בשער שכם, שבה חוסל מחבל שניסה לרצוח ישראלי, מוכיח שלוחמי משמר הגבול פעלו כמצופה מהם.
"בנוגע לאירוע אתמול בשער שכם - אני שמח שהפעם, זמן לא רב אחרי שהסרטון הפלשתיני החתוך הופץ, פורסם הסרטון המלא על-ידי המשטרה. אני מציע לכולם – אף פעם לא למהר לחרוץ משפט בנוגע להתנהגות של לוחמים במצבים מבצעיים מורכבים מול טרור, כשהם בשטח. תמיד עדיף להמתין רגע. בכל מקרה, הסרטון המלא לא מותיר מקום לספק, הלוחמת והלוחם פעלו בצורה מצוינת, בדיוק כפי שנדרש מלוחמים במצב מבצעי כזה", אמר (יום א', 5.12.21) בפתח ישיבת הממשלה.
לדבריו, הלוחם והלוחמת נטרלו את הדוקר באופן המתבקש. "מגיעה להם הערכה וגיבוי של כולנו, למי שמנעו רצח ופעלו בתושייה מבצעית תוך שברירי שנייה בודדים", אמר.
ביחס לגרעין האירני קרא בנט לארצות הברית ולמדינות המערב להבהיר לאירן שלא יקיימו איתה משא-ומתן כל עוד היא ממשיכה בהעשרת האורניום. "אני קורא לכל המדינות שנושאות ונותנות עם אירן בוינה לדבוק בקו התקיף, ולהבהיר לאירן שאי אפשר בו-זמנית להעשיר אורניום ולשאת ולתת", ציין.
לדברי בנט, המטרה של ישראל היא לנצל את חלון הזמן שנפתח בין הסבבים כדי לומר לידידיה בארצות הברית כי זה בדיוק הזמן להשתמש בסל כלים אחר מול הדהירה של אירן בתחום ההעשרה. "אירן חייבת להתחיל לשלם מחירים על ההפרות שלה. עת לכל דבר. עת לחשות ועת לדבר. עכשיו העת לדבר", אמר.
בשבוע שעבר נפגש שר החוץ, יאיר לפיד, עם נשיא צרפת, עמנואל מקרון, ושוחח עמו על הגרעין האירני. לאחר הפגישה אמר לפיד כי על העולם להדק את העיצומים נגד אירן. "צריך לשים על אירן איום צבאי אמיתי כי רק זה ימנע ממנה להמשיך במרוץ שלה לגרעין. המרוץ לא נעצר כאן והמרוץ לא נעצר בשיחות בווינה", אמר.

תאריך:  05/12/2021   |   עודכן:  05/12/2021
+הרצוג: ישראל תגן על עצמה בעצמה מאירן
16:36 05/12/21  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

שגריר ארצות הברית בישראל, תומס ריצ'ארד ניידס, הגיש את כתב ההאמנה שלו לנשיא המדינה בירושלים  ▪  הנשיא הרצוג הביע הערכה לנשיא האמריקני ביידן והדגיש כי אם ישראל תבחין שהקהילה הבינלאומית לא פועלת באופן מספק נגד הגרעין האירני - היא תדע להגן על עצמה

הרצוג. שומרים על כל האופציות על השולחן [צילום: יונתן זינדל, פלאש 90]
+הנשיא הרצוג: האתגר הגדול העומד בפני ישראל וארה"ב הינו האיום המשותף של אירן
15:55 05/12/21  |  מירב ארד

נשיא המדינה יצחק הרצוג בטקס קבלת כתב ההאמנה של שגריר ארצות הברית בישראל, תומאס ריצ'ארד ניידס: "בלי ספק האתגר הגדול העומד בפני ישראל וארה"ב הינו האיום המשותף של איראן. אנו עוקבים מקרוב אחר המשא המתן של הקהילה הבינלאומית עם איראן. ישראל תברך על פתרון דיפלומטי מקיף שיפתור אחת ולתמיד את סוגיית איום הגרעין האיראני. במקרה שלא יושג פתרון כזה ישראל שומרת את כל האופציות על השולחן, ואם הקהילה הבינלאומית לא תנקוט בצעדים נחרצים בנושא זה—ישראל תעשה זאת. ישראל תגן על עצמה בעצמה".

+סעודיה מגייסת את צרפת לחזית מול אירן
15:27 05/12/21  |  ירון פרידמן   |   לרשימה המלאה

פגישה שנערכה בשבוע שעבר בריאד בירת סעודיה הינה בעלת חשיבות רבה לחזית המתגבשת נגד אירן. מה משמעות הפגישה וכיצד היא קשורה לביטחון ישראל?

עמנואל מקרון ומוחמד בן סלמן [צילום: בנדר אלג'אלוד/ארמון המלוכה הסעודי]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
בנט: לוחמי מג"ב פעלו בצורה מצוינת
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות הגרעין האירני
עידן יוסף
סוכנות הידיעות פארס שמזוהה עם משמרות המהפכה דיווחה כי כלי טיס בלתי מאויש יורט מעל המתקן בנתנז    הפיצוץ היה עוצמתי ונזק נגרם לדלתות בתים באיזור
מירב ארד
גורמים אירופים הביעו מורת רוח מהדרישות הגורפות של הממשלה החדשה באירן    בלינקן: "אירן לא רצינית ולכן סיימנו את סבב השיחות הזה בוינה"
עידן יוסף
לדברי דדי ברנע, ההסכם המסתמן גרוע ובלתי נסבל    "עינינו פקוחות, אנו דרוכים, ונעשה יחד עם עמיתינו במערכת הביטחון את כל שנדרש כדי להרחיק את האיום ממדינת ישראל, ולסכלו בכל דרך"
מירב ארד
מזכיר המדינה האמריקני עדכן את רה"מ על הנעשה בשיחות בין אירן למעצמות בוינה    בנט הדגיש כי יש להפסיק מיידית את המו"מ עם אירן
יוני בן-מנחם
שיחות הגרעין התחדשו אתמול בווינה וראש הממשלה בנט משחק "ברוגז" עם הבית הלבן. ההתנהלות הזו היא מיותרת ומזיקה לישראל. ההערכה היא ששיחות ווינה יכשלו אך ישראל זקוקה לארה"ב בכל תרחיש מול הסכנה האירנית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il