X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הותרו לפרסום קטעים מעדותו של חפץ בדלתיים סגורות אומר על תרגיל החקירה בו נעשה שימוש במקורבת אליו: "פי מיליארד יותר גרוע ממה שהמוח שלי היה יכול להגיע אליו"
▪  ▪  ▪
חפץ. "כדי לאיים עלי" [צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90]

"שיגרו לעברי איומים בלשון של חצי מאפיה, שלא כדאי לך להתלונן עלינו. פשוט הם העבירו את המסר שיורעו התנאים שלי אם אני אתלונן יותר מדי. זה לא נאמר בצורה מפורשת, אבל בן אדם אינטליגנטי יבין זאת". כך אמר ניר חפץ בעדותו במשפט נתניהו ב-1.12.21. בית המשפט התיר לפרסם קטעים קצרים מתוך העדות שנמסרה בדלתיים סגורות.
חפץ התייחס לתרגיל החקירה שנעשה לו, ואשר עירב מקורבת אליו. לדבריו, היה ברור לו שלאותה מקורבת אין כל קשר לחשדות נגדו, "אז אני בתודעה שלי מבין שהביאו אותה כדי לאיים עלי". מבחינת החשדות, הוסיף חפץ, "היא יכולה לענות כל מה שהיא רוצה. היא בכלל לא ידעה כלום ולא קשורה לכלום".
לדברי חפץ, "אני לא דמיינתי ולא העליתי אפילו בדמיונות הפרועים שלי, שהם שאלו אותה מה שהם שאלו. לא עלתה לי האפשרות הזאת. זה דמיוני. מה ששאלו אותה, זה הרי דמיון. אני רק חשבתי שרוצים להפחיד אותי, שאולי היא אמרה עלי משהו. לא חשבתי שזה מה שזה היה באמת. מה שהיה באמת, זה פשוט פי מיליארד יותר גרוע ממה שהמוח שלי היה יכול להגיע אליו. אני לא חשבתי שהם יגיעו לרמה הזאת שהם הגיעו איתה".
סניגורו של נתניהו, עו"ד בועז בן-צור, אמר לחפץ: "אתה ידעת שהחוקרים אומרים לך פעם אחר פעם שהם עקבו אחריך והם יודעים כל פינה בחייך והפצצה שתיפול. והפרטיות שלך בבית השימוש של ההיסטוריה ותגיד שלום וביי ביי לילדים ולאשתך. ואנחנו יודעים מה עשית בכל ערב וערב. זה משפטים שאמרו לך". חפץ: "כן". בן-צור: "ההנחה שלך הייתה שברגע שהמוטיב הזה, הפירוק של התא המשפחתי, זה מוטיב שהופיע יום אחרי יום אחרי יום, שעות אחרי שעות, זה לא איזה הערה אגבית". חפץ: "נכון".
בעדותו בדלתיים סגורות ב-7.12.21 אמר חפץ, כי לאחר סיום עדותו - בכוונתו להגיש תביעה נגד המדינה "על כך שבחקירה שלי נחצו הקווים של החוק. זה הרבה מעבר לחוסר מידתיות". הוא הוסיף: "הטענות הן תחת הכותרת של מול כל מה שתואר פה, ושזה יצא בתקשורת והמשפחה שלי מתפרקת מול עיני - המדינה מפקירה אותי ולא מטפלת. אין לה למעשה כלים, כי הרשות להגנת עדים לא מתפקדת. סוג של עד מדינה מהסוג שלי, הוא לא עד המדינה שמסורתית ידעו איך לטפל בו והמדינה לא יודעת איך לטפל בסיטואציה כזאת".

ת"פ 67104-01-20, מדינת ישראל נ' בנימין נתניהו ואח' / פרוטוקול, 7.12.21
המשך החקירה הנגדית של ניר חפץ בידי בועז בן-צור
ת"פ 67104-01-20, מדינת ישראל נ' בנימין נתניהו ואח' / פרוטוקול, 1.12.21
המשך החקירה הנגדית של ניר חפץ בידי בועז בן-צור
תאריך:  29/12/2021   |   עודכן:  04/01/2022
+חפץ: נתניהו יזם את המאבק בין ישראל היום לידיעות אחרונות
12:32 29/12/21  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה

"הוא השתמש במאבק ככלי להמשך שלטונו, מול מי שתפס כאויב במשך עשור"  ▪  "הדרישות של שרה ויאיר שלא התקבלו תועלו לאפיקים פיראטיים, הוציאו קיטור בערוצים אנונימיים ברשת"

חפץ. "כמו קריעת ים סוף" [צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
"איומים בלשון של חצי מאפיה, שלא כדאי לך להתלונן עלינו"
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות משפט נתניהו
איתמר לוין
"הוא השתמש במאבק ככלי להמשך שלטונו, מול מי שתפס כאויב במשך עשור"    "הדרישות של שרה ויאיר שלא התקבלו תועלו לאפיקים פיראטיים, הוציאו קיטור בערוצים אנונימיים ברשת"
אפרים הלפרין
התפלאתי לשמוע שניר חפץ התראיין לרדיו טרם הסתיימו באורח סופי ההליכים    יותר התפלאתי שהתראיין תוך כדי מתן עדותו    הכי הפליאו אותי דבריו של חפץ בראיון
איתמר לוין
אדלסון ונתניהו דיברו במפורש על פרסום חומרים מביכים נגד מוזס, ואת ישראל היום הם הקימו כדי להרוס את ידיעות אחרונות כנקמה על הקו שלו נגד נתניהו. היכן בדיוק אנחנו חיים?
איתמר לוין
גם אדלסון דיבר על פרסום חומרים שיפגעו אישית במוזס    אומר שישראל היום הוקם כדי להרוס את ידיעות אחרונות, בתגובה על יחסו לנתניהו, משום שאין בו כל היגיון כלכלי
איתמר לוין
אומר שבעלי ידיעות אחרונות לא השתתף בישיבות מערכת, העניק לעורכים הבכירים חופש מוחלט והתערב רק בנושאים עקרוניים    "בני הזוג נתניהו משוכנעים שמוזס הורס את תדמיתה של שרה מ-1997"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il