X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
נגיד בנק ישראל אמיר ירון בוועדת הכספים [צילום ארכיון: דני שם-טוב, דוברות הכנסת]
הנגיד: עלויות בידודי האומיקרון - 1.2 מיליארד שקל ל-10 ימים
עם זאת ציין הפרופסור אמיר ירון כי נוכח ההערכות לגל יחסית קצר, בן מספר שבועות: "מדובר בשלב זה לא באירוע בסדר גודל מקרו כלכלי. בתרחיש כזה מומלץ להמשיך במנגנוני פיצוי נקודתיים, שממוקדים בענפים שנפגעים", לצד הערכות לתרחיש חרום
יו"ר הוועדה, ח"כ אלכס קושניר:
"כל עסק שייפגע לא יופקר ויקבל סיוע. כל האמירות שהממשלה לא רוצה לסייע לעסקים זה שקר וכזב. אנחנו לא מוכנים לפזר כסף ללא הבחנה למי שלא צריך"

ועדת הכספים קיימה (יום ב', 10.1.22) דיון בנושא תקציב בנק ישראל לשנת 2022. יו"ר ועדת הכספים, ח"כ אלכס קושניר, פתח את הדיון: "לעניין השיח ששומעים בתקשורת וברשתות לעניין הסיוע לעסקים ולמשק, יש להבין כמה דברים: אנחנו 10 ימים לתוך השנה החדשה, יש הרבה מאוד אי-ודאות במשק, לכן כל האמירות שהממשלה לא רוצה לסייע לעסקים זה שקר וכזב. אנחנו לא מוכנים לפזר כסף ללא הבחנה למי שלא צריך, אנחנו כן בוחנים סיוע ממוקד לאלה שעלולים להיפגע, אבל בשביל זה צריך שיהיו לנו נתונים ועל כך אנחנו עובדים".

"כפי שסייענו לענף התיירות בחודש שעבר, כך נוכל ונסייע לכל מי שיפגע ולא נפקיר אף אחד, אבל כל האמירות הפופוליסטיות שהממשלה והקואליציה לא רוצות לסייע זה שקר וכזב. כל כסף שיוצא הוא כסף של הציבור, וצריך לבחון לאן הוא הולך. גם בממשלה הקודמת אני לא זוכר שחבילות הסיוע נחתו עלינו מיד, לקח זמן, ושם חלק ממה שחולק לא היה ממוקד ולא יעיל, ואנחנו לראייה עסקים שצריכים להחזיר כספים כי אז לא היה קריטריונים. כל מי שיפגע לא יופקר ויקבל את הסיוע".
הפרופסור אמיר ירון, נגיד בנק ישראל, השתתף בדיון באופן מקוון והציג סקירה של מצב המשק על-רקע הקורונה: "התכווצנו ב-2.5 אחוז ב-2020, התכווצות כואבת אך קטנה בקנה מידה עולמי. אנחנו בזינוק טוב מאוד חזרה, התחזית היא לצמיחה של 6.5 אחוזים בתוצר ל-2021, 5.5 ב-2022 ו-5 אחוזים ב-2023. התחזית כבר מגלמת תחזית בסיסית של גל האומיקרון. זהו תהליך צמיחה מאוד גדול, יש לנו כיפת ברזל של תעשיה עתירת טכנולוגיה, כך לעומת ארה"ב ומדינות ה-oecd, יצוא השירותים שלנו ממשיך לזנק, כי היצוא הזה של הטכנולוגיות שאנחנו מצטיינים, היה בו זינוק מאוד גדול. לצד כך, כמובן שהיו תחומים שנפגעו. אנחנו בתקופה של גיוסים חסרי תקדים של חברות ההייטק הישראלי, ואנחנו רוצים לוודא שיותר ויותר אוכלוסיות יצטרפו לקטר הזה".
כן הציג ירון כי למרות שישראל מהווה רק 0.5% מהתמ"ג העולמי, למעלה מ-8% מהיוניקורנים בעולם מקורם בישראל.
הנגיד התייחס לזן האומיקרון, וציין כי התכנסות התוצר לרמתו תלויה בהמשך התפתחות המגפה וצעדי ההתמודדות עמה, והציג את תחזית הבנק נוכח הזן: "ביצענו אומדן בבנק לפגיעה הכלכלית כתוצאה מיום בידוד, עברנו ענף ענף, חישבנו את שיעור העובדים שאינם יכולים לעבוד מהבית, כפול השכר היומי הנקי שלהם. הכפלנו את זכה במשקל של אותו סקטור ושיעור ההשתתפות, הוספנו את התוספת של הימנעות מצריכה, בהתאם לנתונים שיש לנו מהוצאת כרטיסי אשראי - והגענו לעלות יומית לבידוד של עובד, של משהו כמו 273 שקל. אם אנחנו הולכים לתרחיש של 15 אחוז בדיקות חיוביות מתוך 30 אלף בדיקות, מדובר ב-123 מיליון שקל, אם לוקחים את העלות היומית הזו ואתה מדבר על גל של 10 ימים, אנחנו מדברים על סדרי גודל במונחי תוצר, של טיפה מעל מיליארד ש"ח בעשרה ימים, או 2 ומשהו מיליארד על 20 יום".
"מרבית ההערכות מדברות על גל יחסית קצר - מספר שבועות, לכן בהערכות שנתתי לכם, העלות המשקית ביחס למאומת, מדובר בשלב זה לא באירוע בסדר גודל מקרו כלכלי. בתרחיש כזה מומלץ להמשיך במנגנוני פיצוי נקודתיים, שממוקדים בענפים שנפגעים"
"הסוגיה שלפתח כל מקבלי ההחלטות היא תרחישים יותר קריטיים שעלולים להפוך את הגל ליותר מקרו כלכלי - למשל פגיעה בשירות חיוני או פגיעה לא לינארית, כל התרחישים האלה ואנחנו לא שם כרגע, כבר יכולים להביא לפגיעה מקרו כלכלית גבוה".

לשם השוואה ציין הנגיד כי את הגל השלישי ואורכו מעריכים בבנק בעלות של "בערך 8-7 מיליארד שקל וזה כבר חצי אחוזי תוצר", כך ציין הנגיד כי "חשוב מאוד להיות מאוד מאוד ממוקדים" אך סייג כי "חשוב להבין שרמת אי-הוודאות שלנו היא מאוד שונה מהנקודות שהיינו בבואנו ליישם את רשת הביטחון ובוודאי את קופסת הקורונה הראשונה שהייתה מרס-אפריל".
עוד הוסיף הנגיד כי לאור היתכנות תרחישים קשים יותר מהמצב הנוכחי, "חשוב שהממשלה תערך עם תוכנית ב', עם כמה עקרונות שנקודת המעבר, אם צריך לעבור אליה, צריכה להיקבע על-פי קריטריון מקרו כלכלי. זה יכול להיות על-פי אומדנים לפדיון עסקים, הגורם מסדר מעולמות המקרו, אם בכלל מגיעים לשם. יש כל מיני קריטריוני סף שיותר ספציפיים לעסקים".
ירון ציין כי הערכה היא שהגל הנוכחי מגלם פגיעה של 0.1-0.2 אחוזי תוצר, וכי כרגע לא מדובר בפגיעה מאקרו כלכלית, וסיכם כי התרחיש הבסיסי הוא שהגל יסתיים בסופו של דבר עם שיעור של הוא של 5.5 אחוזי צמיחה בתום 2022, "כאשר חלק גדול מהפעילות חוזר לאחר הגל, אבל צריך להיות עם היד על הדופק לאחר מכן".
עוד הציג הנגיד כי נתוני שוק העבודה במגמה חיובית: המצב בצפון, בירושלים, בקרב האוכלוסייה הערבית, הסטודנטים ובעלי הכנסה בינונית - השתפר במהירות, וסך תשלומי השכר מתקרב למגמתו ערב המשבר, מה שמעודד את הצריכה הפרטית. עם זאת ציין כי ישנה מעט ירידה בשוק העבודה בחודש דצמבר.
עוד הציג הנגיד עלייה של 12% בשוק האשראי בהשוואה לתחילת שנת 2020.
לעניין הסיוע לעסקים, ציין הנגיד כי הגידול בגרעון ב-2020 ברובו משקף את הגידול בסיוע, שהיה מוצדק לעמדתו: "אתם רואים שישראל באמצע גרף הסיוע לעומת העולם, לא היה סיוע שחורג באופן אדיר משאר המדינות. היינו בנקודה מאוד שונה במרס 2020, והייתי הראשון שאמר שצריך להפסיק לטפל בגרעון המבני, אז היה לנו אי-וודאות מאוד גדולה, לא ידענו מה עם החיסונים, איך לטפל, מה גודל האירוע. טוב שסייענו, האם כל הסיוע היה ממוקד? לא וגם יצאתי נגד צ'ק לכל אזרח, אבל בזום אאוט היה צריך לתת סיוע".


הנגיד ציין כי האינפלציה בישראל בעלייה, אך עדיין נמוכה בהשוואה למרבית מדינות ה- oecdו כי גם הציפיות לטווחים ארוכים, כולן בטווח יעד האינפלציה: "ישראל בעשירון התחתון של האינפלציה ב-oecd, חציון המדינות עומד על 4.75 אחוז, ישראל על 2.4 אחוזי אינפלציה"

לעניין האינפלציה ציין הנגיד כי ישראל "כרגע במקום מאוד שונה משאר המדינות" והציג כי האינפלציה בישראל בעלייה, אך עדיין נמוכה בהשוואה למרבית מדינות ה-oecd: "ישראל בעשירון התחתון, חציון המדינות עומד על 4.75 אחוז, ישראל על 2.4 אחוזי אינפלציה".
"ככל שאנחנו מתחילים עם רמת מחירים גבוה, שינויים מבניים שחלקם נכנסים יפה ברפורמה, דברים טכניים כמו רכישות ברשת משפיעים עלינו במידה רבה. הסכמי גז שהם ארוכי טווח אנחנו פחות פגיעים עם חלק מהם במחירי הגז לעומת העולם, גם ההסכם שנחתם בין ההסתדרות לאוצר מביא אותנו עם איזו יציבות ל-22, וזה מוביל אותנו לסביבה שהיא קצת שונה, אנחנו רואים שהעליות המיובאות מחו"ל זה פחות או יותר התייצב, זה התחיל שם וזלג לתחומים הבלתי סחירים, אבל גם שם זה התייצב גם שם, לכן לאור הציפיות שלנו שגם האינפלציה בחו"ל אמורה לפי הציפיות לרדת, בארה"ב ל-3 אחוזים, זה ישפיע גם עלינו, כמובן שהאיסוף שהמשק עבר גם משפיע, ולכן אנחנו רואים שגם הציפיות לטווחים ארוכים יותר כולם בטווח יעד האינפלציה".
הנגיד ציין כי יצוא הסחורות נכון לסוף נובמבר עדיין פועל בצורה תקינה, לצד ייצוא השירותים שעולה בצורה יפה.
ירון הציג את עיקרי פעילות בנק ישראל במשבר הקורונה, וציין כי להתערבות בנק ישראל בשווקים הייתה אפקט ניכר על עלויות המימון במשק, וכי ישנה יציבות בריביות הבנקאיות ויתרות האשראי הבנקאי גבוהות לעומת רמתן טרם המשבר.


הגניד לקורא ממשלה להשקיע במשך 15 -10 שנים 3 אחוזי תוצר בתשתיות ובחינוך להגדלת הפריון "אם נשקיע נהיה באחוזי תוצר הרבה יותר גבוהים", ולפנות לכך תקציב באמצעות "החלפת נושאים פחות יעילים בתקציב המדינה, העלאה מסוימת של מיסים והעלאה מסוימת בחוב"

לעניין תקציב המדינה, התייחס ירון לפערים בנושא הפריון בישראל: "זה גם נכון לגבי מלאי ההון, לגבי המיומנויות, וזה נכון בעיקר בעשירונים התחתונים. זה לא רק בחברה הערבית והחרדית, יש להוסיף עוד ועוד אוכלוסיות לתחומי התעסוקה עם פריון גבוה, יש חשיבות גבוה לנושא החינוך וההכשרות המקצועיות".
"נתנו לממשלה מסמך אסטרטגיה כלכלית שיש בו המון רפורמות בתחומים האלה, רוב הכסף להשקעות פיזיות ופיתוח ההון האנושי. הרבה מאוד דברים האוצר הביא ברפורמות בתקציב השנה, אבל לא הכל בוצע. אחד התחומים שלא נכנסו אליו וזה בסדר כי היו לוחות זמנים מאוד מצומצמים, אבל בראייה קדימה, אנחנו חייבים לעשות השלמות יותר מהותיות בתחום החינוך, תמריצי ארנונה נכונים בתחום המגורים, והמשך עידוד השקעות וטכנולוגיה בכלל למגזר העסקי".
"ההצעה שלנו מדברת על השקעה במשך 10-15 שנה עוד 3 אחוזי תוצר בתחומים האלה - 2 אחוזי תוצר - בערך 30 מיליארד בתשתיות פיזיות - דיגיטציה, תחבורה ומטרו, ואחוז נוסף בתחומי החינוך. אם נשקיע בדברים האלה ב-10 וב-20 שנה הקרובות נהייה באחוזי תוצר הרבה יותר גבוהים".
"אם נעשה את הכל ע"י גידול החוב, הגרעון יגדל לממדים בלתי סבירים, השווקים לא יאפשרו לנו לעשות את זה. יש למצוא נקודה של התייעלות, החלפת נושאים פחות יעלים בתקציב, העלאה מסוימת של מיסים והעלאה מסוימת בחוב. זה יהיה משהו בר קיימא".
"יש צורך מהותי לקדם את הדיון על המדיניות הפיסקלית, הגרעון בתקציב המדינה התקרב ב-21 לרמתו לפני המשבר, עכשיו אנחנו חוזרים לסביבת הגרעון המבני. בראייה ארוכת טווח אנחנו סובלים מפיגור ניכר בתשתיות ובמיומנויות, אפשר לגשר על הפער בהשקעות, חלקן נמצאות בתקציב, חלקם הם עוד לא הוצאות גדולות כי הם בשלב התכנון, וההוצאות הגדולות יבואו לפתחכם בתקציבי 23-24, זה בערך 3 אחוזי תוצר ואנחנו בהחלט בעד ההשקעות הללו".
במסגרת כך ציין הנגיד כי במסגרת הדיון על מסגרות התקציב יש להתאים את הכללים הפיסקליים למצב הנוכחי, בפרט אם התקציב יהיה דו-שנתי, ולבחון את התועלת בתקרת ההוצאה הרב שנתית כדי שלא תהווה חסם למימון תוכניות השקעה בתשתיות ובחינוך, ולתכנון אורך טווח במסגרת אלה. עוד ציין הנגיד כי יש לבחון אם יעדי הגרעון לשנים הבאות מצרים מידי, אז "אפשר לעשות הפחתות בגרעון בתנאי שהמשאבים ישמשו למשאבי הון פיזי והון אנושי, המשלמות את עצמן ולא לגידול של צריכה שוטפת בתקציב הזה".

מניתוח מרכז המידע והמחקר של הכנסת עולה כי תקציב בנק ישראל לשנת 2022 הוא כ-1.08 מיליארד ש"ח, גבוה בכ-8.1% בהשוואה לתקציב 2021 שהיה כ-996.4 מיליון ש"ח.
עיקרי השינויים בסעיפי התקציב כפי שהוצגו במסמך:
  • הדפסת כסף - בשנת 2022 סעיף זה הוא כ-80.8 מיליון ש"ח, גבוה ב-119.1% בהשוואה לשנת 2021 שבה סעיף זה תוקצב בכ-36.9 מיליון ש"ח. לפי דברי ההסבר של בנק ישראל, הגידול נובע מכך שחל גידול מתמשך במחזור המזומן במהלך תקופת משבר הקורונה ומהצורך בקיום מלאי מספק ביחס לביקוש למזומן.
  • השקעות - בשנת 2022 סעיף זה יהיה כ-46.4 מיליון ש"ח, גבוה ב-22.2% בהשוואה לשנת 2021 שבה סעיף זה תוקצב בכ-38 מיליון ש"ח. לפי דברי ההסבר של בנק ישראל, הגידול נובע מפרויקטים חדשים של הבנק - שדרוג תשתיות המחשוב ותשתיות מערכות פיננסיות מתקדמות. פרויקטים אלו נדרשים לאחר הקפאתם בשנת 2021 עקב משבר הקורונה וצפי להובלת המשק בתחומי הבנקאות הדיגיטלית בשנת 2022.
  • שיתוף נתוני אשראי - בשנת 2022 סעיף זה יהיה כ-89.2 מיליון ש"ח, גבוה ב-9.3% בהשוואה לשנת 2021 שבה סעיף זה תוקצב בכ-81.5 מיליון ש"ח. לפי דברי ההסבר של בנק ישראל, הגידול נובע בעיקר מהשקעות נוספות הדרשות לפיתוח מאגר הנתונים, כגון: הוספת מקורות מידע ומשתמשים חדשים למאגר.
יו"ר הוועדה קושניר סיכם את הדיון לאחר הצגת תקציב הבנק: "אנחנו סומכים עליכם, יודעים שהייתם גורם מאוד משמעותי בחיזוק המשק במהלך גלי הקורונה הקודמים, אני בטוח שכך ימשך גם בעתיד".

תאריך:  11/01/2022   |   עודכן:  11/01/2022
+מתרגמת לשפת הסימנים משתכרת כ-5 שקלים לשעה
10:05 12/01/22  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

יוזמת הדיון שירלי פינטו-קדוש: "זכויות ההנגשה לשפת הסימנים לא יתמלאו - אם אין מתורגמנים ומתמללים שיקבלו שכר ותנאים הולמים"  ▪  חיים מלכה, מנהל מועדוניים חברתיים במרכז לחירש: "כיום ישנה בעיה בלהשיג מתרגמים-במגע במיוחד בתקופת הקורונה שבה אנשים מפחדים להידבק"

ח"כ פינטו [צילום: דני שם-טוב, דוברות הכנסת]
+חשש מפני תגובות בין-תרופתיות לקנביס רפואי
01:12 12/01/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

בקרב חולים שהיה להם רישיון לקנביס, השימוש באופיאטים ובמורפין ירד באופן סטטיסטי ב-40%  ▪  יו"ר האגודה לרפואה גריאטרית: "יש חוסר ידע וחוסר ביטחון בקרב רופאים רבים בהשפעת קנביס רפואי על המטופל"

הרוקח דוד פפו [צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]
+צה"ל פירק כיתות כוננות ללא רשות
00:41 12/01/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

חברי ועדת החוץ והביטחון תובעים להקימן מחדש: "לא ייתכן שנסגרו כיתות כוננות ונאספו נשקים טרם סיום עבודת המטה וללא דיווח לוועדה"  ▪  המל"ל: לא נכון לערער על הקביעה המקצועית של צה"ל  ▪  ח"כ האוזר: הפרתם הנחיה מפורשת של הוועדה

כלי הנשק נאספו [צילום: פלאש 90]
+בחודש הקרוב: צוות בין-משרדי לקבורה אזרחית
23:56 11/01/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

כך הודיע המשנה למנכ"ל המשרד לשירותי דת בדיון משותף לוועדת החוקה ולוועדה לשירותי הדת  ▪  קריב: "הציפייה שלנו שבכל מקום בו מוקמת חלקה אזרחית היא תופקד בידי עמותה העוסקת בקבורה אזרחית ולא בידי חברה קדישא; לא ייתכן שחברה אורתודוקסית תנהל בית עלמין אזרחי"  ▪  מלינובסקי: "לא נשלח מתים שלנו לקבורה בחו"ל, כמו הצעות הזויות שעלו בשם הדת"

יוליה מלינובסקי וגלעד קריב [צילום: דני שם-טוב/דוברות הכנסת]
+קושניר: יש למסות מוצרי איוד, אך יש להטיל מס אמת
22:55 11/01/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

ועדת הכספים קיימה דיון ראשון בצווים להשוואת המיסוי על נוזל לסיגריות אלקטרוניות ועל סיגריות אלקטרוניות חד-פעמיות למיסוי על סיגריות וטבק לגלגול  ▪  משרד הבריאות הציג את נזקי הסיגריות האלקטרוניות וגרימתן לעישון בקרב צעירים  ▪ מנגד טענו נציגי החברות, למיסוי הגדול משמעותית מהמס על סיגריות ומוצרי טבק, שיביא להתמוטטותם הכלכלית  ▪  חברי הוועדה קראו למשרד הבריאות לבחון את המיסוי ולוודא כי זה אכן שווה למס על מוצרי עישון אחרים

נוזל מילוי לסיגריות אלקטרוניות
+מפקד המרחב: "2% מתושבי לוד פושעים מנוולים"
22:13 11/01/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

ראש עירית לוד: רק כאשר חלילה ייהרג ילד יהודי בתל אביב המדינה תעצור מלכת ותכריז מלחמת חורמה בעבריינים ובעבירות הנשק והירי, עד אז, זה לא מעניין  ▪  יו"ר הוועדה לבט"פ: הרוב הגדול של התושבים הערבים בלוד מאסו בחיים בצל הסכנה. הם לא יוצאים מהבית מחשש להיפגע

ג'ידא רינאוי-זועבי ואבתיסאם מראענה [צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אבי דיכטר / Avi Dicter  אביגדור מעוז  אביר קארה / Abir  kara  אבתיסאם   מראענה / Ibtisam Mara'ana  אוסאמה סעדי / Osama Saadi  אופיר אקוניס / Ofir Akunis  אופיר כץ / Ofir  Katz  אורי מקלב / Uri Maklev  אוריאל מנחם בוסו / Uriel Busso  אורית פרקש-הכהן / Orit Farkash-Hcohen  אורית מלכה סטרוק / Orit Malka Struk  אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis  אימאן ח'טיב יאסין / Iman  Khatib Yassin  איתמר בן-גביר / Itamar  Ben Gvir  איתמר גרוטו / Itamar Groto  איתן גינזבורג / Eitan  Ginzburg  אלון טל / Alon  Tal  אלון שוסטר / Schuster Alon  אלי כהן / Eli Cohen  אלינה ברדץ' יאלוב / Elina Bardach Yalov  אמילי חיה מואטי / Emilie Haya Moatti  אמיר אוחנה / Amir Ohana  אפרת רייטן מרום / Rayten Marom Efrat  אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri  בועז טופורובסקי / Boaz  Toporovsky  בני גנץ / Benny  Gantz  בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu  גבי ברבש  גבי לסקי / Gaby  Lasky  גדי דסטה יברקן / Gadi Desta  Yivarken  גילה גמליאל / Gila  Gamliel  גלית דיסטל אטבריאן / Galit  Distal Atbaryan  גלעד קריב / Gilad Kariv  דוד אמסלם / David Amsalem  דוד  ביטן / David Bitan  ווליד טאהא / Waleed Taha  ולדימיר בליאק / Vladimir Beliak  זאב אלקין / Ze'ev Elkin  זאב בנימין בגין / Ze'ev Binyamin Begin  חיים ביטון / Haim Biton  חיים כץ / Haim Katz  יאיר גולן / Yair Golan  יאיר לפיד / Yair  Lapid  יואב בן צור / Yoav Ben Tzur  יואב גלנט / Yoav Galant  יואב סגלוביץ' / Yoav Segalovich  יואב קיש / Yoav Kish  יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein  יום טוב חי כלפון / Yomtob Kalfon  יוסף שיין / Shain Yossi  יוראי להב הרצנו / Yorai  Lahav-Hertzano  יסמין פרידמן / Yasmin Fridman  יעקב ליצמן / Yaakov Litzman  יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton  ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler  ישראל כץ / Israel  Katz  לימור מגן תלם / Limor Magen Telem  מאזן גנאים / Mazen  Ghanem  מאי גולן / May  Golan  מאיר בן שבת / Meir Ben-Shabat  מאיר יצחק-הלוי / Meir Itzhak Halevy  מאיר כהן / Meir  Cohen  מאיר פרוש / Meir Porush  מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli  מיכאל מרדכי ביטון / Michael  Biton  מיכאל מרדכי ביטון / Michael Mordechai Biton  מיכל מרים וולדיגר / Michal Miriam  Woldiger  מירב בן ארי / Merav Ben Ari  מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari  מירב כהן / Meirav  Cohen  מירי  רגב / Miri Regev  מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar  מרב מיכאלי / Merav  Michaeli  משה ארבל / Moshe Arbel  משה בר סימן טוב  משה גפני / Moshe Gafni  משה (מוסי) רז / Mossi Raz  מתן כהנא / Matan  Kahana  ניצן הורוביץ / Nitzan Horovitz  ניר אורבך / Nir  Orbach  נירה שפק / Nira  Shpak  נפתלי בנט / Naftali  Bennett  סיגל סדצקי  סימון דוידסון / Simon Davidson  סלאלחה עלי / Salalha Ali  סמי אבו-שחאדה / Sami  Abu Shehadeh  סעיד  אלחרומי / Said Elharumi  עודד פורר / Oded Forer  עודה איימן / Ayman  Odeh  עופר כסיף / Ofer  Cassif  עידית סילמן / Idit  Silman  עמיחי שיקלי / Amichai Chikli  עפר שלח / Ofer  Shelah  פטין מולא / Patin  Mula  צחי הנגבי / Tzachi  Hanegbi  קארין אלהרר / Karin  Elharar  רון כץ / Ron Katz  רות וסרמן לנדה / Ruth Wasserman Lande  רם בן ברק / Ram  Ben Barak  שלמה קרעי / Shlomo  Karhi  שמחה רוטמן / Simcha  Rothman  שרן השכל / Sharren Haskel
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הנגיד: עלויות בידודי האומיקרון - 1.2 מיליארד שקל ל-10 ימים
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות כנסת 24
מירב ארד
הגוף שיבחר בהליך תחרותי ימומן ב-25 מיליון ש"ח ל-4 שנים וישקיע מיליוני שקלים נוספים מכיסו    בדיון הוצג כי תוכנית דומה שכבר פועלת בחיפה, הצליחה בשליש הראשון של עבודתה להביא 40 חברות סטרטאפ לעיר
מירב ארד
נוסח התקנות שאושר קובע כי החל מה-1 בפברואר 2022, יושת תשלום אחיד על כולם - 940 ש"ח במועד הגשת הבקשה, ו-720 ש"ח במועד קבלת האשרה והרישיון.
מירב ארד
מדובר באותן סמכויות אשר ניתנות היום לבקרי הגבולות, לבצע עיכוב ואף מעצר של היוצאים או הנכנסים לארץ    כיום הסמכויות הן מתוקף צווים שמוציא השר לביטחון פנים, והם זמניים מטבעם
עידן יוסף
האזהרה מושמעת בעקבות משבר הסחורות בשל הקורונה    "הלוואי ונקבל חצי מהגרייס שניתן למפעלי ים המלח או חברות הגז"    חברי הכנסת אבו שחאדה וטל ביקשו מרשות החשמל להתחשב ולדחות את מועדי החיבור    סמנכ"ל רשות החשמל: אנחנו עם היד על הדופק אבל לא נאפשר דחייה אוטומטית
עידן יוסף
800 איש מתים משנה מעישון פסיבי    שיעור העישון בארץ גבוה מן השיעור הממוצע במדינות ה-OECD    הממשלה לא הקימה יחידה למאבק בעישון
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il