X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
תחקיר כלכליסט חושף כי המשטרה משתמשת באזרחים ללא סיווג ביטחוני שלא הוכשרו כשוטרים לפריצה דיגיטלית ההאקרים נחשפים במסגרת פעילותם למידע רגיש וסודי המשטרה בתגובה: "הפעילות נמצאת בפיקוח ובקרה של הגורמים המשפטיים"
▪  ▪  ▪
האקרים חיצוניים בשירות משטרת ישראל [צילום: יוטיוב]
המשטרה השתמשה בפגסוס של NSO למעקבי 'פישינג'
איציק וולף
משטרת ישראל השתילה את תוכנת הריגול בטלפונים של אזרחים ישראלים גם במקרים שבהם לא היה חשד ספציפי ותוך פגיעה חמורה בפרטיותם * עקבה אחרי ראשי מחאת הדגלים השחורים, חדרה לטלפון של ראש עיר מכהן ולאחר מכן הלבינה את הראיות שמצאה, ואספה חומרים שישמשו לצורך לחץ על נחקרים * המשטרה: הפעילות - בפיקוח היועץ המשפטי לממשלה
לרשימה המלאה

חטיבת הסייבר של המשטרה מעסיקה האקרים חיצוניים בתשלום לצורך איסוף מודיעין על אזרחים - כך עולה מתחקיר שמפרסם (יום ד', 19.1.22) עיתון כלכליסט. מהתחקיר עולה כי המשטרה שכרה במהלך השנים האחרונות לפחות שלושה האקרים חיצוניים, שעבדו כקבלני משנה שלה בתשלום, כדי לסייע באיסוף מודיעין ובפיצוח פרשיות פליליות.
עוד קובע התחקיר כי האקרים שנשכרו פעלו מבלי שיהיו להם סיווג ביטחוני, ללא חתימה על התחייבות שומרי סוד וללא בדיקות פוליגרף תקופתיות. עבודתם של חלק מההאקרים, נעשתה מספר פעמים בדרכים לא חוקיות, ועל כך קיבלו תשלום תמורת חשבוניות עבור "ייעוץ".
בתחקיר מסופר על אחד האקרים ששכרה המשטרה בשם אלישי טובול שהיה במצוקה כלכלית, והפכה אותו לקבלן משנה שלה. בחודשים מסוימים, הגיע התשלום החודשי לטובול גם לכ-50 אלף שקל בחודש, וזאת מבלי שהמשטרה בדקה כיצד השיג טובול את המידע המודיעיני הרגיש לידיו. טובול אף קיבל גישה למשרדי חטיבת סיגינט בירושלים ונחשף למידע סודי ביותר, אף שמדובר באזרח שלא הוכשר כשוטר.
במשטרה טוענים כי ממצאי התחקיר חוטאים לאמת. "פעילות המשטרה בתחום זה נמצאת בפיקוח ובקרה באופן רציף, על-ידי היועץ המשפטי לממשלה וגורמים משפטיים חוץ-ארגוניים נוספים, לשון תגובת המשטרה.

תאריך:  19/01/2022   |   עודכן:  19/01/2022
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
המשטרה משתמשת בהאקרים חיצוניים לאיסוף מודיעין
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות משטרה במוקד
איציק וולף
מתניהו אנגלמן מבצע בשבועות האחרונים ביקורת של האופן שבו משתמשים גורמי אכיפת החוק, ומשטרת ישראל בפרט, באמצעים טכנולוגיים לצורכי אכיפה    "האמצעים הטכנולוגיים מעוררים שאלות של איזון בין התועלת שבהם אל מול פגיעה בזכות לפרטיות ובחירויות נוספות ומעלים סיכונים מפני זליגת מידע אישי ושימוש לרעה במאגרי מידע"
מירב ארד
הבהיר: "מהבדיקה עלה שחלק מהמקרים אינם נכונים. בין השאר, לא התבצע שימוש בכלים מסוג זה מול מפגיני הדגלים השחורים, טלפונים של ראשי רשויות ומעקב אחרי גורמים המתנגדים למצעד הגאווה. פרטים אלה אינם נכונים"    "מדובר באחד התחומים הכי מבוקרים ומפוקחים על-ידי כלל הגורמים המשפטיים"    השר בר לב: "אין פרקטיקה של האזנות סתר"
מירב ארד
שב"ס: ממאי תוקף נוהל חדש, ו-22% מהאסירים בבתי חולים אינם אזוקים בהצלבה. 12% אינן אזוקים כלל    ו"ר הוועדה לביטחון פנים מירב בן ארי: יש מצבים שחייבים לאזוק, אבל לא נרשה שזו תהיה ברירת מחדל
איתמר לוין
חיות: פסק הדין בעניינו של מי שהיה מפקד משטרת מחוז ירושלים, והורשע במרמה והפרת אמונים בשל יחסי מין עם שוטרות, הוא התפתחות טבעית של ההלכה והחידוש ההלכתי בו מצומצם
איתמר לוין
שוטר שהיכה משתתף בהפגנה בלתי חוקית נדון להורדה בדרגה על תנאי; שני שוטרים שהיכו אזרח נקנסו ב-500 שקל    העונשים המשמעתיים ממשיכים להיות קלים מאוד, גם במקרים של עבירות פליליות
עידן יוסף
המשטרה: שיעור המתפטרים גדל ב-2021 ל-608 מתפטרים. עם שכר נמוך קשה לשמור אנשים טובים    ח"כ בן-גביר: "יש גל של התפטרויות במשטרת ישראל. מרביצים פה לשוטרים ואסור להם להגיב"    נציג המשטרה הודה: "יש התפטרות של 20 אחוז בשל חוסר גיבוי ממפקדים"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il