X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
אם ממבצע "עופרת יצוקה" יצאנו כשידנו ההסברתית על התחתונה, אולי מבצע "ביעור חמץ" ישפר את המצב
▪  ▪  ▪
איפה הגולדסטונים שלנו? [AP]
תארו לעצמכם, 300 משרדי עורכי דין בעולם מתבקשים על-ידי ממשלת ישראל להכין תיק תביעת פיצויים לכל אחד מראשי ארגוני זכויות האדם שפרסמו מנשר הקורא לפירוק מדינת ישראל, ולכל חבר בארגון האקדמאים הבריטי שחתם על מנשר ל"סיום משטר האפרטהייד הישראלי"

"עופרת יצוקה" וההסברה
עתידי המנחם
לרשימה המלאה

הסברה, הסברה!
ענבל בר-און
איפה ההסברה כשצריכים אותה? * לאחר תום מלחמת עזה יוצאים החמאסניקים בהצהרות שמתאימות לבוב דילן ולג'ואן באז * הסברה ישראלית ראויה הייתה יכולה להסיר את מסיכת הצביעות * לו יהי...
לרשימה המלאה

ישראל ראויה לחרם הבריטי
ענבל בר-און
ישראל ראויה בכל מאודה לחרם ארגון הגג של המרצים הבריטיים ולצביעות מצד המדינות ה"נאורות", כי היא הזמינה זאת על עצמה * על מחדל ההסברה המתמשך של משרד החוץ הישראלי
לרשימה המלאה

הסברה ככלי מידתי
ענבל בר-און
הלחימה בחמאס בשטחה הקטנטן של עזה גובה מחיר יקר בחיי אזרחים חפים מפשע * הסברה מסיבית לא זו בלבד שתשיג יותר בזירה הבינלאומית, אלא גם תחסוך בחיי אדם
לרשימה המלאה

מה על ישראל (לא) לעשות בעזה
ענבל בר-און
מדברים על מבצע צבאי צפוי בעזה, ובו בזמן דנים בדוח וינוגרד אשר דן ב"כיצד פעל הצבא" ו"כיצד פעל הדרג המדיני בתיאום עם הצבא" תוך התעלמות מן הראיות אשר מוצגות בפנינו קבל עם ועדה בחדשות הימים האחרונים, ולפיהן מה שניתן להשיג בכוח צבאי הוא מוגבל
לרשימה המלאה

הסברה ישראלית מוצלחת
אריה יואלי
כבר כמה שנים שמדינת ישראל נוחלת כשלון חרוץ בכל מה שקשור להסבר עמדתה בעולם * כדאי אולי לקבל טיפ ממשה רבנו
לרשימה המלאה

"אולמרט ולבני כשלו בהסברה הישראלית בערבית"
איציק וולף
מבקר המדינה קובע כי כבר שנים רבות אין מענה ישראלי ממלכתי הולם לצורך בהסברה בשפה הערבית * הערות חמורות למשרד ראש הממשלה ולמשרד החוץ * "הכשל המערכתי הומחש ביתר שאת בתקופה שקדמה למבצע "עופרת יצוקה", במהלכו ובעקבותיו
לרשימה המלאה

"ההסברה של ישראל באירופה נידונה לכישלון"
בועז ארד
לדבריהם: "עצם קיומה של ישראל כהתגלמות מוצלחת ומשגשגת של זהות לאומית-דתית הנסמכת על שורשים היסטוריים, מהווה סתירה של רעיון האיחוד האירופאי"
לרשימה המלאה

"לא ננצח בהסברה; להגיע להסדר של אין ברירה"
עידן יוסף
טוען בפתח כנס החורף של הכנסת כי ההסברה אינה יותר מאשר "תרופת-פלא" וקורא להסדר של אין ברירה עם הפלשתינים
לרשימה המלאה

כבוד השופט לשעבר, מר אהרן ברק, כבר הזדרז להודיע שהוא מוכן לעמוד בראש ועדת החקירה למבצע "עופרת יצוקה". כמה נאה מצידו. אלא שלמען האמת איני מבין מדוע מדינת ישראל בכלל מטריחה את עצמה בעניין זה, שהרי כל מי שעיניו בראשו יודע שזהו משחק מכור.
אם יקבע מר ברק הנכבד - אחרי שנה של חקירות, הורדת מיליוני דולרים לטמיון ומסמך עב כרס מודפס ומעוטר בזהב, המרכז את התוצאות ב-100 אלף מילים של עדויות ופרשנות - שהכל היה בסדר ולפי דין, מיד יקומו עלינו מי שיאמרו כי בהיותו של המחבר גם יהודי וגם שופט במדינת ישראל מובן מאליו שאין הוא יכול לקבוע אחרת.
והרי למעט השופט ברק וחבריו לכס המשפט, למגדל השן האקדמאי ולתאוריות האולטרה-ליברליות, כל בעל היגיון מציאותי יודע שלא האמת והצדק עומדים כאן למשפט, אלא דמותה והצדקת קיומה של מדינת ישראל.
אולם מבט רחב יותר על המציאות ועל ההיסטוריה של 60 השנים האחרונות, יגלה לנו שאחרי שהתחוור לאויבי ישראל כי למרות רצונם העז למחוק אותה בעזרת צבאות, נשק, טילים ותותחים - אנו עדיין כאן, גמלה בליבם ההחלטה לנסות למגר אותנו בדרכים אחרות.
ובכן, היות שאנו כאן במדינה רגילים להתכונן למלחמות האתמול ולהילחם אותן, אולי הפעם נשנה מהרגלנו ונילחם את מלחמות ההווה, ואפילו, אולי אולי, כדאי להכין את עצמנו כבר למלחמות העתיד.
איני מתיימר להיות חוזה ונביא, אבל כמו רבים אחרים אני נוטל לעצמי את החירות להגות תרחישים אפשריים. להלן אפוא יומן אירועים עתידי:
8.2.2010
"סיכום מצב" שהונח על שולחנו של ראש הממשלה קובע, בין השאר, כי 435 ארגוני זכויות אדם אירופיים וערביים פרסמו מנשר משותף, הקורא לפירוק מדינת ישראל ו"הישות הציונית הגזענית"; 75 אוניברסיטאות אמריקניות קוראות לחרם אקדמי על מדינת ישראל; ארגונים אקדמיים בבריטניה ובצרפת קוראים לסיום "משטר האפרטהייד" הישראלי.
ראש הממשלה מכנס את הקבינט הביטחוני ואת העומדים בראש משרד החוץ והשירותים החשאיים.
12.3.2010
בהוראת ראש הממשלה, באישור הקבינט הביטחוני, בתמיכת משרד החוץ ובהסכמת הרמטכ"ל, 12 אחוזים מתקציב הביטחון מועברים למימון מבצע "ביעור חמץ".
למבצע שלושה מוקדים: המשפט, אמצעי התקשורת ה"קאנוניים" ורשת האינטרנט.
1.4.2010
נציגיה של מדינת ישראל שוכרים את שירותיהם של 300 משרדי עורכי דין מובילים במדינות השונות, ומנחים אותם לפעול כדלהלן:
א. להגיש תלונה למשטרה המקומית ולהכין תיק תביעת פיצויים לכל אחד מראשי 435 ארגוני זכויות האדם שפרסמו את המנשר הנזכר ולכל אחד מפעיליהם.
ב. להגיש תלונה למשטרה המקומית ולהכין כתב תביעת פיצויים אישית לכל 75 ראשי האוניברסיטאות בארה"ב, ולכל חבר בארגוני האקדמאים הבריטי והצרפתי שחתם על העצומה הקוראת לחרם אקדמי על ישראל או על מנשר הקשור בדרישה ל"סיום משטר האפרטהייד הישראלי".
ג. להכין כתב תביעה ודרישה לפיצויים לבית הדין הבינלאומי בהאג לכל ראשי הארגונים הפלשתינים ובכיריהם ולכל הבכירים במדינות התומכות ומשתפות פעולה עם הטרור הפלשתיני (כולל מדינות ערב, ומדינות באפריקה, באירופה ובדרום אמריקה).
ד. להגיש תלונה למשטרה ולהכין תביעה אישית (כולל פיצויים) לכל איש דת הקורא להשמדת ישראל, ולכל בנק שדרכו עוברים או מופקדים כספים הקשורים, למיטב ידיעתה של ישראל, לארגוני הטרור.
ה. להגיש תביעת פיצוים מטעם נפגעי הטרור והמשפחות השכולות, נגד כל חבר ארגון טרור המסתובב חופשי ברחבי אירופה וארה"ב.
ו. להכין אלפי תלונות למשטרה ו"תביעות מדף" לכל מכחיש שואה, לכל פרסום אקדמי המכחיש את זכותו של עם ישראל על מדינת ישראל, לכל איש אקדמיה המעודד את השמדתה של מדינת ישראל, לכל ספר המכיל דברי שבח לארגוני הטרור או הזדהות עמם, לכל סרט תיעודי ונגד כל תחנת רדיו או טלוויזיה המעניקים במה לאוהדי הטרור באשר הם.
ז. להגיש סעד משפטי מיידי לכל יהודי הנרדף על דתו או הנפגע ממעשה אנטישמי כלשהו.
ח. להכין תביעות בשם מדינת ישראל נגד שרי הביטחון, חברי הממשלה ופקידים בכירים במדינות אירופיות, המעורבים במבצעים צבאיים מטעם האו"ם, בגין חשש לפגיעה ב"מידתיות" השימוש בכוח צבאי.
ט. להכין תביעות אישיות לכל מנהל של גוף כלכלי או של יצרנית נשק המקיימים קשרים ישירים או עקיפים עם ארגוני הטרור.
במקביל, רוכשת ישראל זמן אוויר בכל תחנות הרדיו והטלוויזיה המסחריות ברחבי אירופה וארה"ב, ואנשים מטעמה מכינים מצגות שיועלו לאתרים מובילים באינטרנט.
כל ההכנות נשארות חשאיות עד למועד שעליו תחליט ממשלת ישראל. מקורות המידע הגלויים והחשאיים של מדינת ישראל, שגויסו לגילוי עובדות ומסמכים הקשורים לנושא, מגישים את החומר לשימוש משרדי עורכי הדין והחברות המתמחות בפרסום ויחסי ציבור שנשכרו מבעוד מועד.
10.8.2010
על-פי החלטת ממשלת ישראל, מבצע "ביעור חמץ" יוצא לדרך:
א. שגרירי ישראל מכנסים מסיבות עיתונאים בכל מדינה בה הם מוצבים ומצהירים על הגשת כ-85,000 תביעות לבתי המשפט המקומיים.
ב. כל התביעות מוגשות בבת אחת בארה"ב, ביבשת אירופה, באנגליה, ברוסיה ובדרום אמריקה.
ג. מסע פרסום רחב היקף נפתח בטלוויזיה, ברדיו וברשת האינטרנט, והוא כולל בין השאר כ-3,000 מצגות וידאו בנות 5-2 דקות בנושאים שלהלן: נפגעי הטרור, ירי קאסמים מעזה, תעשיית המנהרות והברחת הנשק, קטעים אנטישמיים שלוקטו מרחבי הרשת, קטעי ארכיון מתוך שידורי טלוויזיה, היסטוריה תמציתית של דוברי ארגוני הטרור, חומרי מודיעין על ארגוני הטרור, מידע על קשרים כלכליים בין מוסדות, בנקים, אוניברסיטאות וקרנות מחקר למיניהן לבין גורמי טרור ומדינות התומכות בהם.
והרי כבר שנו רבותינו וקבעו: המעז - מנצח.

לאתר מגזין מראה
קובי קמין הוא סופר, עורך ופובליציסט, כותב בגלובס תרבות ובאתר אומדיה
תאריך:  05/02/2010   |   עודכן:  05/02/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
להכות אותם בזירה שהם בחרו
תגובות  [ 9 ] מוצגות  [ 9 ]  כתוב תגובה 
1
איזהו הגיבור הכובש את יצרו
אלטע קאקער  |  6/02/10 00:50
 
- לקקר, אתה מגלה חריצות
אחמד הנייה  |  7/02/10 01:15
 
- ומה עם התייחסות לתוכן?
אלטע קאקער  |  7/02/10 02:36
2
Absolutely Excellent
RAWni  |  6/02/10 05:48
3
והגולדסטונים מתוצרת כחולבן-תחי
קורןנאוה טבריה  |  6/02/10 07:27
4
ברק=גולדסטון הילכו שנים יחדיו
בלתי אם נועדו  |  6/02/10 19:05
5
בואו נתחיל לנקות את הבית
גדעון אמיר  |  6/02/10 19:11
6
יש דרך טובה יותר
אבי מ  |  24/04/10 16:50
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שרית ילוב
ביום ה' יקרין סינמטק תל אביב את הסרט התיעודי "אל תגעו לי בשואה". כבר ב-1994 נטף הסרט הזה זיעה במאמץ להיות פרובוקטיבי ו"אמיץ", קשה להאמין שבשבוע הבא הוא ישתפר...
ד"ר חיים משגב
היענותו של בג"צ ב-1969 לעתירתו של יהודה רסלר למען התרת שידורי טלוויזיה בערב שבת היא שבישרה כי היאחזות השמאל בבית המשפט העליון עתידה להפר את דבר הקלפי
ציפי לידר
שרשרת מפוארת של גרים מיתרו ועד לתַּנאים, דוגמת רבי עקיבא ורבי מאיר בעל הנס, שמוצאם ממשפחת גרים, אשר תפסו מקום מרכזי ביהדות, משמשים מודל לדבקות בתורה ובמצוותיה, מתוך אהבה. מודל לעשרת הדברות
מתי דוד
איומים מילוליים לא גורמים לפריצת מלחמה, כשם שנאומים חיוביים ופייסניים לא מובילים לפריצת שלום    הסיכויים להגיע לשלום עם סוריה, לפי דעתם של הפרשנים, מתבססים אך ורק על תקוות, תחזיות, הערכות, נבואות, שכולן הן אשליות ממוחזרות
יריב מוהר
תקופת אוסלו קבעה את המשוואה המדומה - זכויות אדם או ביטחון    ביטחון צריך להפסיק להיות מילה גסה - או לא רלוונטית - בקרב שוחרי הזכויות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il