X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
לוחמי הימ"מ. ירו לכיוון הרכב [צילום: חט' דובר המשטרה]
חיסול לאור יום בלב שכם
חוסלה חוליית המחבלים שביצעה שורת פיגועי ירי
שלושת פעילי הטרור היו אחראים לשורת פיגועי ירי לאחרונה לא היו נפגעים ישראלים שר הביטחון: "בתקופה האחרונה הנחיתי להגביר את פעילות הסיכול מול פיגועי הירי" השר בר-לב ברך: "כל הכבוד לכוחות הימ״מ המעולים על עוד ביצוע מוצלח"
תמונת הנשקים של החולייה [צילום: דוברות המשטרה]

בתום פעילות מודיעינית ומבצעית משותפת של שב"כ, ימ"מ וצה"ל, סוכלה חוליית טרור מאזור שכם שלושה מחבלים חמושים שהיו ברכב נהרגו במהלך התקלות עם כוחות הביטחון. אין נפגעים לכוחות צה"ל. החוליה הייתה אחראית לשורה של פיגועי ירי בגזרה לעבר כוחות צהל ואזרחים ישראלים בשבועות האחרונים.
מפקד הימ"מ נצ"מ ח' סיפר על הפעילות: "בשבועות האחרונים היחידה נערכה עם שירות ביטחון כללי וצהל על-מנת לעצור חוליית מחבלים שמבצעת פיגועי ירי נגד כוחות צה״ל במרחב שומרון .
כוחות היחידה והשב״כ פעלו סביב השעון בכדי לעצור את חברי החוליה. הלוחמים פעלו במקצועיות, דבקות במשימה תוך חתירה למגע. בראשות החוליה נתפסו 2 נשקי m16 במהלך המעצר ניסו לפתוח באש ונוטרלו. שיתוף הפעולה של היחידה השב"כ וצה"ל הינו שובר שוויון בלחימה בטרור, חוליות המחבלים ידעו שהשב״כ והימ"מ בשת״פ צה"ל יגיעו לכל מחבל שינסה לפגוע בכוחותינו ובאזרחי מדינת ישראל." 
השר לביטחון פנים, עמר בר-לב ברך על המבצע וכתב בחשבון הטוויטר שלו: "במבצע בשומרון חוסלו לפני זמן קצר 3 מחבלים שפתחו באש על לוחמי הימ״מ, חוליית ירי שאחראית לשורה של פיגועים בשבועות האחרונים כנגד יהודים. כל הכבוד לכוחות הימ״מ המעולים על עוד ביצוע מוצלח!"
שר הביטחון, בני גנץ מסר: "‏אני משבח את צה"ל, השב"כ והימ"מ שחיסלו היום את חוליית המחבלים שביצעה פיגועי ירי בשבועות האחרונים. בתקופה האחרונה הנחיתי להגביר את פעילות הסיכול מול פיגועי הירי ואת הנוכחות בצירים ובמקומות המרכזיים באיו"ש. נמשיך בפעילות יזומה, נסכל ונשים את ידינו על מי שינסה לפגוע בחיי אדם.

תאריך:  08/02/2022   |   עודכן:  08/02/2022
+שכם: נהג מונית ישראלי נרגם באבנים
21:59 08/02/22  |  

תושב מרכז הארץ נכנס לשכם עם רכבו, בניגוד לחוק, ונרגם באבנים. הנהג הישראלי הצליח להגיע לחסימה צבאית ושם קיבל טיפול רפואי. מצבו מוגדר קל ולבקשתו אינו פונה לקבלת טיפול רפואי.
הנהג עוכב לחקירה בתחנת המשטרה שם מסר כי הוא נכנס לשכם על מנת לתקן את המונית שברשותו. בשלב מסוים זוהה כאזרח ישראלי על ידי פלשתינים, ואלו החלו ליידות לעברו אבנים וחפצים נוספים וגרמו נזק למונית והוא נפצע קל. בתום חקירתו הוא שוחרר בתנאים.

+אין ריבונות ואין משילות
10:33 08/02/22  |  יוסי אחימאיר   |   לרשימה המלאה

למי שאינו זוכר, פתח הוקם שלוש שנים לפני מלחמת ששת הימים, כאשר ישראל עוד הייתה בגבולות החנק שאליהם רוצים שונאיה להחזירנו. כבר ב-1964 לטשו הפלשתינים את עיניהם ל"שטחים הכבושים" בגליל, בנגב, בשרון ובשפלה

גם ילדים... [צילום: נאסר אישתייה /פלאש 90]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
חוסלה חוליית המחבלים שביצעה שורת פיגועי ירי
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
תודה וברכות
ללוחמים האמיצים  |  8/02/22 15:16
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
יוסי אחימאיר
למי שאינו זוכר, פתח הוקם שלוש שנים לפני מלחמת ששת הימים, כאשר ישראל עוד הייתה בגבולות החנק שאליהם רוצים שונאיה להחזירנו. כבר ב-1964 לטשו הפלשתינים את עיניהם ל"שטחים הכבושים" בגליל, בנגב, בשרון ובשפלה
איתן קלינסקי
הקידה של אברהם בפני בן עם זר, יליד הארץ הזו, היא אקט של הערכה ורכישת כבוד לכל החיים כאן לפניו    קבלת נימוסיהם ואורח חייהם ומעל הכל רכישת כבוד לאחר
יוני בן-מנחם
המועצה המרכזית של אש"ף בחרה לתפקידי מפתח את מקורביו של מחמוד עבאס אשר חיזק א שליטתו בארגון. יו"ר הרש"פ מאותת לישראל, ארה"ב והקהיליה הבינלאומית, כי פניו להמשך ההידברות עם ישראל למרות סירובה של ממשלת בנט לחדש עמו את המשא-ומתן המדיני
איתמר לוין
המטרה: להגביל זליגת פלשתינים לישראל באמצעות נישואין    שקד מציעה חוק דומה לזה שאישרה הכנסת במשך שני עשורים; רוטמן מציע חוק מחמיר יותר; הקואליציה העניקה חופש הצבעה
יעקב קורי
בימים אלה של ההתחממות הגלובלית, וכדי להרוג שתי ציפורים במכה אחת, מומלץ לביידן להמשיך מירושלים לקייב, או למה שיישאר ממנה אחרי הפלישה הרוסית, להבטיח להם שלום לאלף שנים ולגבות את ההסכם שחתם קלינטון, שהיה גם דמוקרט, להבטחת שלמותה הטריטוריאלית של אוקראינה. ומי זוכר את ערבות איזנהואר לחופש שייט באזורנו?
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il