התעשיה האוירית מסרה את המטוס ה-100 מדגם B767-300, שעבר הסבה מתצורת נוסעים למטען ובכך הפכה למובילה עולמית בהסבות לדגם זה. קו ההסבות של דגם B767-300 החל את פעילותו בתעשיה האוירית בשנת 2007, בשותפות עם חברת Mitsui היפנית תחת השם M&B Conversions. לאור העלייה הגלובלית בביקוש למטוסים מוסבים ובסחר מקוון, בשנת 2017 פתחה החברה קו הסבות מטוסים נוסף במקסיקו לאותו הדגם.
בנוסף להסבת מטוסי B767-300, מפעילה התעשיה האוירית קווי הסבות ברחבי העולם למגוון דגמים, ומרחיבה פעילותה להגדלת ההספק לאור הצמיחה בכמות ההזמנות מלקוחות. בשנה שעברה, הכריזה התעשיה האוירית על כוונתה לפתוח קווי הסבות לתצורת מטען למטוסי B777-300 באתיופיה, באיטליה, באיחוד האמירויות הערביות, בקוריאה הדרומית ובסין, בשותפות עם חברות ממדינות אלה.
מנכ"ל התעשיה האוירית, בועז לוי אמר: "השלמת מסירתו של המטוס המוסב ה-100 מדגם B767-300 הינה אבן דרך משמעותית לתעשיה האוירית. כשברשותה ניסיון של ארבעה עשורים בפיתוח ובייצור מטוסי מטען, הוכיחה החברה שוב שהיא נמצאת בחזית העולמית בתחומי התעופה. בשנתיים האחרונות, בעקבות משבר הקורונה, עלתה חשיבותם של מטוסי המטען, שהפכו להיות משמעותיים בחיי היום יום של כולנו. התעשיה האוירית תמשיך לעבוד עם שותפים בעלי ערך ברחבי העולם על-מנת לספק מענה לביקוש העולמי הגובר למטוסי מטען".