X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
ח"כ שמחה רוטמן טוען כי פעם אחר פעם מתגלה שמסקנות מרכז ההערכה שנערך למועמדים לשיפוט מפספסות את יכולותיהם האמיתיות של השופטים "על כרייף נאמר שהיא ערכית ומאופקת, ודווקא בתחומים שבהם נמתחה עליה ביקורת - בידע המשפטי וביכולת המקצועית - התנהלותה לא הוכיחה את הטענות נגדה"
▪  ▪  ▪
השופטת בדימוס אתי כרייף. קורס שעולה מיליוני שקלים [צילום: מן הטלוויזיה]

חבר הוועדה למינוי שופטים, ח"כ שמחה רוטמן (הציונות הדתית) קורא לוועדה לבחון מחדש את יעילות ההליך של הבדיקה המוקדמת שנערכת לשופטים פוטנציאליים באמצעות מרכז ההערכה לשופטים.
לדברי רוטמן, המקרה של השופטת בדימוס אתי כרייף מוכיח את הכישלון של מרכז ההערכה לחזות את מידת ההצלחה של השופטים על כס המשפט. "ערכית ומאופקת - זו ההמלצה שגיבש מרכז ההערכה לשופטים, או בשמו המקוצר "הקורס" על המועמדת אתי כרייף בתום ימים ארוכים של בחינות בתנאי פנימיה בניסיון לבחון האם היא בעלת מזג שיפוטי. אפשר להסכים או לא להסכים עם סגנונה ואופן התנהלותה של השופטת בדימוס כרייף, דבר אחד ברור: אין צורך בסוללת פסיכולוגים, עורכי דין ואנשי מקצוע כדי לתאר לי כחבר הוועדה לבחירת שופטים כי מועמדת שכמותה היא ערכית ומאופקת. דווקא בתחומים בהם מתח "הקורס" על כרייף ביקורת קטלנית, בידע המשפטי וביכולת המקצועית, התנהלותה במהלך שנותיה כשופטת לא הוכיחו את הטענות כנגדה", טען.
ח"כ רוטמן הוסיף כי כרייף לא לבד. "שופטים רבים שקיבלו ציונים נמוכים ב"קורס" מתגלים כשופטים מצטיינים ומקודמים בקונצנזוס בוועדה, ושופטים שהקורס גמר עליהם את ההלל, נפלטים מהמערכת טרם זמנם. הקורס עולה למדינת ישראל מיליוני שקלים בשנה, אך הוא לא ממלא את תפקידו. הגיע הזמן שבוועדה למינוי שופטים יערך דיון מעמיק בשאלת טיבן ותרומתן של חוות הדעת המוגשות לוועדה מטעם מרכז ההערכה לשופטים. פניתי בנושא לחברי הוועדה ולא אנוח עד לבירור הנושא לעומק והגעה למסקנות", ציין.

תאריך:  13/02/2022   |   עודכן:  13/02/2022
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
חבר הוועדה לבחירת שופטים: לבטל מרכז ההערכה
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
טונדו, העוסקת בפיתוח וייצור טכנולוגיות ניהול ושליטה לעיר חכמה, חתמה על הסכם להתקנת בקרת תאורה, מים וחשמל בנמל פיראוס שביוון    הפרויקט יימשך חמש שנים והחברה תקבל תמורתו כ-600 אלף שקל    "רואים חשיבות בפרויקט אף שהיקפו אינו מהותי, כי הוא פרויקט בינלאומי בעיר מרכזית באירופה"
איציק וולף
משרד החינוך הודיע לרשויות המקומיות להיערך למעבר לחמישה ימי לימוד בשבוע כבר בשנת הלימודים הקרובה    ארגון המורים מאיים בהשבתת המערכת בטענה כי מדובר במהלך חד-צדדי שפוגע בזכויות המורים
איציק וולף
מזכיר המדינה האמריקני הצהיר כי אם רוסיה מעוניינת בפתרון דיפלומטי של המשבר באוקראינה - עליה להרגיע את המצב ולא להסלימו    צבא ארה"ב מכחיש טענות של צבא רוסיה שלפיהן צוללת אמריקנית חדרה למים הטריטוריאליים הרוסיים במזרח הרחוק
עידן יוסף
בני המשפחה לא היו בביתם בשכונת שמעון הצדיק בעת שבקבוק התבערה התלקח    טל יושבייב: "האש התלקחה מעל מיטתו של בני התינוק בן השנתיים ושרפה לחלוטין את כל סביבתה. אני לא רוצה לדמיין מה היה קורה אם היינו בשבת בבית"    בצאת השבת התפתחו עימותים בין פורעים ערבים למשטרה    ח"כ בן-גביר הודיע שיעביר את לשכתו לשכונה
עידן יוסף
בעקבות שורה של פגיעות מצד שוטרים וקצינים תקיים ועדת הכנסת דיון בנושא    עו"ד שגית אפיק: "התנהלות המשטרה מונעת מהח"כים את האפשרות למלא את תפקידם ופוגעת במרקם העדין של יחסי הכבוד בין הרשות המבצעת לכנסת כרשות מפקחת"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il