X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
ידיעות אחרונות: במטרה להבטיח את יציבות הממשלה ואת מימוש הרוטציה, החליט שר האוצר על הקדמת מהלכי אישור תקציב המדינה, שיושלמו שלושה חודשים לפני המועד האחרון התוכנית לעצמאים תכלול סיוע נקודתי לענפים בודדים
▪  ▪  ▪
ליברמן. צעד חריג [צילום: אוליביה פיטוסי/פלאש 90]

שלושה חודשים בלבד לאחר אישור תקציב המדינה הנוכחי לשנת 2022: בעוד 12 ימים יוגשו לשר האוצר ליברמן עיקרי תקציב המדינה וחוק ההסדרים לשנים 2023 ו־2024. בסוף חודש מאי צפוי התקציב החדש להגיע לאישור הממשלה, וב־21 בספטמבר יובא לאישור במליאת הכנסת. כך מפרסם (יום ו', 18.2.22) ידיעות אחרונות.
 
על-פי הפרסום של גד ליאור, בצעד חריג הוחלט בממשלה להקדים את כל מהלכי אישור תקציב המדינה. המטרה בצעד זה נועדה לבסס את יציבות הממשלה, ולמנוע תקלות דומות לאלה שגרמו לאי־אישור תקציב המדינה לשנת 2021, והובילו לפיזור הכנסת והקדמת הבחירות בשנה שעברה.
 
הקדמת אישור התקציב צפויה להבטיח סופית את מימוש הרוטציה וחילופי ראש הממשלה המכהן נפתלי בנט, וראש הממשלה החליפי יאיר לפיד, בקיץ של השנה הבאה.
 
עוד מדווח ידיעות כי משמעותם של לוחות הזמנים החדשים היא הקדמה של אישור התקציב מהמועד האחרון המחויב לפי חוק, ה־31 בדצמבר 2022, בלמעלה משלושה חודשים. כך לא יהיה צורך להשתמש באפשרות להאריך את משך הזמן לאישור הסופי עד ל־31 במארס 2023.
לפי שעה לא מתוכננים קיצוצים או הטלת מיסים חדשים. הערכה זו מגיעה נוכח העלייה הגבוהה באופן חריג בהכנסות המדינה ממיסים בחודשים האחרונים, בשל פתיחת כל המשק ופעילותו באופן מלא, למעט בתחום תיירות החוץ.
 
עוד נאמר בדיווח כי חלק נוסף בתוכניתו של ליברמן כולל את הצגת "חבילה ב'" של התוכנית הכלכלית כבר ב־10 במארס. חלקה הראשון של תוכנית זו הוצג לפני ימים אחדים, וכלל הוספת נקודות הזיכוי ממס להורים עובדים לילדים בני 12-6, והפחתת מכסים נרחבת על אלפי מוצרים.
 
שלב ב' של התוכנית צפוי לכלול צעדים נוספים, שחלקם טרם גובשו סופית במשרד האוצר, אך לא תהיה בה עוד תוספת של נקודות זיכוי ממס עבור ילדים מעל לגיל 12, כפי שדורשים חברי כנסת רבים ועמותות חברתיות.
בצעדים שנשקלים נמצא העלאת רף גיל התוספת לנקודות הזיכוי, רפורמה בחקלאות שתפתח את הענף לתחרות בתחום הפירות והירקות, פתיחת שוק התמרוקים לתחרות, והשקעה של מיליארד שקלים בבינה מלאכותית. השקעה בתחום זה תיעשה מעתה, בהוראת השר ליברמן, מדי שנה בסכום זהה.
 
בעוד כשבועיים יציג ליברמן את תוכנית הסיוע לעצמאים, שצפויה לכלול סיוע נקודתי לענפים בודדים במשק בלבד, ולא תהיה גורפת. ככל הנראה יינתן הסיוע לענפים אלו - קוסמטיקאיות, מספרות, חלק מהמסעדות ובתי הקפה, עוסקים בענף התיירות, בהם מורי דרך, וחלק מהעובדים בענפי התרבות והבידור.

תאריך:  18/02/2022   |   עודכן:  18/02/2022
+רע"ם מסנדלת את הקואליציה
13:41 18/02/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

המערכת הפוליטית נכנסת לשבוע נוסף של תקיעת מקלות בגלגלי הקואליציה, התלויה בחסדיו של מנסור עבאס. הסיעה נעדרה מהצבעות חשובות והביאה לנצחונות של האופוזיציה ולתקיעת חקיקה ממשלתית. חוק האזרחות וחוק הגבלת כהונה בסכנה. גם יתר המפלגות מפגינות שרירים זו מול זו והסדק בינהן מתרחב

רגע של אחדות במליאה בקבלת הפנים לננסי פלוסי [צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]
+שוב: בכירים בקואליציה תוקפים את בני גנץ
08:36 18/02/22  |  עידן יוסף

בכירים בקואליציה שבים ותוקפים את יו"ר כחול לבן, השר בני גנץ: ״הוא יוצר מתיחות קשה ומסכן את יציבות הקואליציה השברירית. קיווינו שעם הזמן הטעם הרע שהיה לו מהקמת הממשלה יעבור לו". בכחול לבן תוקפים את התוכנית הכלכלית להורדת יוקר המחיה שיזמו ליברמן ובנט, לאחר שלא שותפו בהכנתה, וח"כ מיכאל ביטון מאיים להצביע נגדה. בכיר במפלגה: ״אנחנו מייצגים את הקהל שסובל מיוקר המחיה, הם הלכו על הראש שלנו ולא שיתפו אותנו, נלמד אותם שיעור - שלא מובילים מהלכים בממשלה בלעדינו, הם ילמדו בדרך הקשה" (הארץ).


מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מסתמן: תקציב המדינה הבא יוצג כבר בעוד שבועיים
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ממשלה 36
מירב ארד
הוסיף: "אנו נלחמים באירן ובשלוחותיה באזור כל יום, ונסייע לידידינו בחיזוק השלום, הביטחון"    מוקדם יותר נפגש עם הקהילה היהודית בבחריין והעניק שופר לביה"כ    הוא ייפגש היום גם עם ראש הממשלה ועם שורה של שרים
עידן יוסף
בפנייה לאיטליה, שבה קיימת חובה חוקית בעניין, התברר כי אין בנמצא נתונים מוסמכים שיש בהם כדי להעיד על יעילות מערכות ההתרעה למניעת השארת ילדים ברכב בביטול מקרי הפגיעה בפעוטות ושרת התחבורה החליטה לבטל את החובה
עידן יוסף
עידן יוסף
ועדת השרים לחקיקה אישרה את תיקוני החקיקה שסוכמו במסגרת עסקת החבילה במשק - תיקון חוק שכר מינימום, תיקון חוק חופשה שנתית ותיקון חוק שעות עבודה ומנוחה
עידן יוסף
על פי הצעת החוק, שאותה הגיש ח"כ יצחק פינדרוס, גילוי מידע, בין אמיתי ובין כוזב, והפצת פרטים מזהים של נפגעים או הרוגים בטרם ניתנה הודעה רשמית למשפחת הנפגע או ההרוג על ידי גורם מוסמך ובטרם פורסם שמו על ידי דובר צה"ל תהווה עוולה אזרחית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il