X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
בביקורו, יבקר הנשיא באתונה ויערוך פגישות מדיניות גם עם ראש ממשלת יוון קיריאקוס מיצוטאקיס, בכירים אחרים וחברי הקהילה היהודית בקפריסין ייפגש עם הנשיא ניקוס אנסטסיאדיס
▪  ▪  ▪
הרצוג. ביקור ממלכתי [צילום: יונתן זינדל, פלאש 90]

נשיא המדינה יצחק הרצוג יצא ביום חמישי (24.2.22), לביקור ממלכתי ביוון בהזמנת נשיאת יוון, קתרינה סקלארופולו. בביקורו, יבקר הנשיא באתונה ויערוך פגישות מדיניות גם עם ראש ממשלת יוון קיריאקוס מיצוטאקיס, בכירים אחרים וחברי הקהילה היהודית שבעיר. בשבוע הבא, ביום רביעי (2.3.22) יבקר הנשיא בקפריסין ויפגש עם נשיא קפריסין ניקוס אנסטסיאדיס.
הנשיא יפתח את ביקורו ביוון בטקס הנחת זר באנדרטת החייל האלמוני, בהמשך יגיע לארמון הנשיאות שם יתקבל בקבלת פנים ממלכתית ויפגש עם נשיאת יוון. לאחר מכן יקיים הנשיא פגישה עם ראש ממשלת יוון, לאחריה ישתתף בארוחת צהריים ממלכתית באירוח נשיאת יוון. בהמשך היום יפגש הנשיא גם עם נשיא הפרלמנט היווני, קונסטנטינוס טסולאס וראש האופוזיציה וראש הממשלה לשעבר אלכסיס ציפראס. עם תום ביקורו יפגש הנשיא עם נציגי הקהילה היהודית ביוון, בסיום יעשה דרכו חזרה לישראל.
בקפריסין, יתקבל הנשיא בקבלת פנים ממלכתית בה ינוגנו המנוני המדינות, לאחריה יקיים פגישה פרטית עם נשיא קפריסין ופגישה בילטרלית מורחבת בהשתתפות המשלחות במהלכה ימסרו הנשיאים הצהרות. כמו-כן, יתארח הנשיא בארוחת צהריים ממלכתית בהזמנת נשיא קפריסין.
נשיא המדינה יצחק הרצוג לקראת ביקוריו: "אני מודה לחבריי לנשיאת יוון קתרינה סקלרופולו ולנשיא קפריסין ניקוס אנסטסיאדיס על הזמנתם החמה. בפגישותיי במדינות אדון עם ההנהגה ובכירי ממשל אחרים על צעדים להרחבת והעמקת שיתוף הפעולה הפורה בין עמינו. בפרט, נדון באפשרויות שיתוף הפעולה האזורי במאבק במשבר האקלים באגן הים התיכון.
ישראל, יוון וקפריסין מקיימות ברית של יציבות בים התיכון. ביקוריי הממלכתיים משקפים את החברות העמוקה בין העמים ואת השותפות האסטרטגית שלנו, שבאה לידי ביטוי בין היתר בשיחות רציפות אותן אני מקיים מיום שהתחלתי לכהן כנשיא המדינה - עם נשיאת יוון סקלרופולו, עם ראש הממשלה מיצוטאקיס שאותו אף אירחתי לאחרונה לשיחה חברית בביקורו בישראל, ועם נשיא קפריסין אנסטסיאדיס וצוותיהם."

תאריך:  20/02/2022   |   עודכן:  20/02/2022
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
נשיא המדינה ייצא לביקור ממלכתי ביוון ובקפריסין
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות נשיא המדינה
מירב ארד
הנשיא הרצוג נפגש עם יורש העצר של אבו דאבי, מוחמד בן זאיד לפגישה שנמשכה מעל שעתיים    הרצוג הדגיש: "אנחנו שולחים מסר לאזור כולו שיש דרך אחרת לשלום וחיים משותפים"
איציק וולף
הנשיא הרצוג יבקר ביומיים הקרובים באבו דאבי ובדובאי וייפגש עם יורש העצר האמירתי, השייח' מוחמד בן זאיד, ועם שר החוץ של האמירויות, עבדאללה בן זאיד    שוחח לפני ההמראה עם ראש הממשלה ועם שר החוץ    "משמעותו של הביקור בראש ובראשונה תקווה לשלום, שלום מביא איתו קדמה, התפתחות ושגשוג לכל העמים באזורנו"
איציק וולף
אמו של נשיא מדינת ישראל, יצחק הרצוג, ורעייתו של הנשיא השישי, חיים הרצוג, נפטרה בגיל 97 בביתה    הלוויתה תתקיים בחלקת גדולי האומה בהר הרצל
איציק וולף
נשיא המדינה פרסם הכחשה לדיווח הספקולטיבי שלפיו ייתכן שישראל הבטיחה לבלארוס תמורה מדינית כלשהי לצורך שחרור עו"ד מאיה רייטן מן הכלא    "לא ניתנה כל הבטחה ולא נידונה כל תמורה, כל פרסום סותר הוא שקרי ונבזי"
עידן יוסף
אלוף משנה נ' (40), קצינת המודיעין של פיקוד המרכז, תועלה לדרגת תת-אלוף    תחליף בתפקידו את תת-אלוף עלא אבו רוקן
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il