X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
[צילום: חיים צח/לע"מ]
הנשיא נפגש ברבת עמון עם מלך ירדן
דגלי ישראל הונפו בארמונו של המלך עבדאללה גינה את הפיגועים בארץ הרצוג דיבר על הפיגועים מבלי להתייחס לזהות המחבלים: "חייהם של 11 חפים מפשע נגדעו על-ידי התקפות איומות של טרוריסטים שפלים"

נשיא המדינה יצחק הרצוג התקבל (יום ד', 30.3.22), בארמון המלכותי של מלך ירדן, עבדאללה השני, בטקס רשמי ברבת עמון, שנפתח במסדר כבוד ברקע דגלי ישראל וירדן.
עם הגעתו, קיימו השניים פגישת עבודה בארבע עיניים. בהמשך, קיימו הרצוג ועבדאללה פגישה מדינית בהשתתפות משלחות שני הצדדים. בפתח פגישתם גינה מלך ירדן את אירועי הטרור האחרונים והשתתף בצער המשפחות.

[צילום: חיים צח/לע"מ]

"תודה רבה לך, הוד מלכותך, ידידי היקר", פתח הרצוג. "תודה לך על האירוח החם והחברות, ועל שהזמנת אותי למעמד הייחודי הזה, שלדעתי מבטא את הידידות בין עמנו. אני מביא איתי בשורה של ברכה חמה וחברות מהעם בישראל".

[צילום: חיים צח/לע"מ]

הנשיא דיבר על הפיגועים מבלי להתייחס לזהות המחבלים "סבלנו מהתקפות טרור מתועבות בעשרת הימים האחרונים. חייהם של 11 חפים מפשע נגדעו על-ידי התקפות איומות של טרוריסטים שפלים. עלינו להילחם יחד נגד כל סוג של טרור ולשתף פעולה למען ביטחון מדינותינו. זהו יום עצוב בישראל. אזרחים מובאים למנוחות. אני מודה לך על הגינוי שלך כמו של מדינות ומנהיגים רבים, כולל באזורנו, אשר גינו את המתקפה הנתעבת הזו".

[צילום: חיים צח/לע"מ]

באשר להבטים המדיניים אמר: "אנו חולקים ערכים משותפים של שגשוג ושלום, המבוססים על הסכם השלום בינינו, אשר נבנה על-ידי המלך חוסיין ז"ל, וכן על-ידי ראש הממשלה לשעבר יצחק רבין ז״ל. כעת עלינו להתקדם יחד, ואנחנו מציעים חלופה. לעומת המראות הנוראיים של אתמול, אנחנו מציעים חלופה אחרת של שיח בין אנשים, של כבוד, של שיח זה עם זה, של להראות לאזור שיכולה להיות דרך אחרת.
"אני תמיד אומר, העובדה שמנהיגים מוסלמים נפגשים יחד עם מנהיגים יהודים ומנהיגים ישראלים היא חלופה לתהום השנאה ושפיכות הדמים. ולכן אנו מתקדמים עם השותפויות והשיח בינינו, לעבר שלום ושגשוג לטובת כל עמי האזור, כולל האומות שלנו וכולל שכנינו הפלשתינים.

[צילום: חיים צח/לע"מ]

"כאשר אנחנו נכנסים לימים אלו, שקדושים עבור כל שלוש הדתות, עם חג הפסחא, הפסח, וכמובן רמדאן, עלינו לאפשר לכולם לממש את אמונתם בביטחון, בביטחה ובשלווה. לשם כך אנחנו צריכים לפעול. אנחנו יודעים שיש שיח מתמיד בין ממשלת ישראל לממשלתך לעבר המטרה הזו, כמו בין שאר השותפים באזור", דברי הרצוג.
הנשיא נפגש עם המלך בארבע עיניים ובהמשך נועדו לפגישה מדינית בהשתתפות משלחות שני הצדדים. לאחר מכן שב לארץ.

תאריך:  30/03/2022   |   עודכן:  30/03/2022
+נשיא המדינה יצחק הרצוג המריא לרבת עמון
12:15 30/03/22  |  מירב ארד

נשיא המדינה יצחק הרצוג המריא (ד') מישראל לרבת עמון. עם הגעתו יעשה דרכו לארמון המלכותי של מלך ירדן, עבדאללה השני.


מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הנשיא נפגש ברבת עמון עם מלך ירדן
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-ערבי
יוני בן-מנחם
ירדן התחמקה מהשתתפות במפגש שרי החוץ הערביים בשדה בוקר והמלך עבדאללה נפגש עם יו"ר הרש"פ כאקט של תמיכה בפלשתינים. ירדן חוששת מהסלמה בשטחים במהלך חודש רמדאן שעלולה לזלוג לשטחה ולערער את יציבות הממלכה
איציק וולף
מטוסי חיל-האוויר הוזנקו לטיסות באזור הנגב לקראת נחיתת מטוסיהם של שרי החוץ של האמירויות, מצרים, בחריין ומרוקו    ראש הממשלה עורר את זעם מצביעי הימין כשכינה את יהודה והשומרון 'הגדה המערבית'
איציק וולף
מזכיר המדינה האמריקני המבקר בישראל השיב כי יש עיצומים כלכליים רבים על משמרות המהפכה כשנשאל האם מדובר בארגון טרור    בנט: מקווים ופועלים עדיין שהממשל האמריקני לא יוציא את משמרות המהפכה מרשימת ארגוני הטרור
איציק וולף
שר החוץ של מצרים הודיע כי ישתתף בוועידה שמארגן משרד החוץ בשדה בוקר בהשתתפות שרי החוץ של ישראל, ארצות הברית, האמירויות, בחריין ומרוקו    "בישראל לא הייתה מעולם פסגה בסדר גודל כזה, שבה ישראל מארחת ארבע שרי חוץ ממדינות ערב"
איציק וולף
ביקורו של בלינקן בישראל הוא חלק ממסע דילוגים שמתוכנן לו במזרח התיכון בשבוע הבא    ישתתף בוועידת שרי חוץ שבה ישתתפו גם שרי החוץ של האמירויות, של בחריין ושל מרוקו    מחלקת המדינה: הביקור מדגיש את מחויבות ארה"ב לביטחון ישראל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il