X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
"נושא שיש לו שייכות לעניין" [צילום: אבי אוחיון, לע"מ]
קליין תמסור "עדות שיטה" על המתנות לבני הזוג נתניהו
הפרקליטות מבקשת להוסיף שלושה עדי תביעה, כולל בתו של ארנון מילצ'ן, בעקבות עדותה של הדס קליין על צמיד ב-45,000 דולר שרכש מילצ'ן לשרה נתניהו כתב האישום לא תוקן, ולכן עדותה של קליין תהיה "עדות שיטה"

הדס קליין, העוזרת האישית של ארנון מילצ'ן ועדת מפתח נגד בנימין נתניהו בתיק 1000, צפויה להעיד על בקשתו של נתניהו ממילצ'ן לרכוש לרעייתו, שרה נתניהו, צמיד ב-45,000 דולר. כך עולה מבקשתה (יום ד', 13.4.22) של התביעה להוסיף שלושה עדים מטעמה בתיק 1000.
בתיק זה טוענת המדינה, כי נתניהו קיבל ממילצ'ן וג'יימס פאקר סיגרים ושמפניה במאות אלפי שקלים ומייחסת לו מרמה והפרת אמונים בשל כך. שלמה פילבר העיד בשבוע שעבר, כי נתניהו הנחה אותו להיות בקשר עם מילצ'ן כאשר הלה התעניין בכניסה לערוץ 2 והפגיש אותו עם פאקר לשיחה בתחום התקשורת. נתניהו טוען, כי מדובר במתנות על-רקע ידידות ארוכת שנים וכי הסכומים המופיעים בכתב האישום מוגזמים במידה ניכרת.
קליין - שלטענת המדינה הייתה אשת הקשר דרכה העביר נתניהו את בקשותיו למילצ'ן ופאקר - פנתה לפני חצי שנה לפרקליטות וסיפרה על רכישת הצמיד. עוד מסרה, כי עו"ד בועז בן-צור - שהיה אז פרקליטו של מילצ'ן וכיום מייצג את נתניהו בתיק 4000 - הנחה אותה שלא למסור פרטים לחוקרי המשטרה. נתניהו מכחיש את הדברים. היועץ המשפטי דאז, אביחי מנדלבליט, החליט בעקבות השלמת החקירה שנערכה לקליין שלא לתקן את כתב האישום ולא להוסיף את עניין הצמיד, משום שהמשפט מצוי בעיצומו.

טובות הנאה מאנשי העסקים מילצ'ן וג'יימס פאקר

קליין אמורה להיות עדת התביעה, לאחר השלמת עדותו של פילבר - כנראה במהלך חודש מאי. הפרקליטות אומרת, בלא לציין במפורש במה מדובר, כי "ברי שהמידע הנוסף הוא חלק ממכלול הנסיבות הנוגעות לאישום השלישי לכתב האישום: מערכת היחסים בין הנפשות הפועלות, התפתחות מתן המתנות, אופני הנתינה, הגורם היוזם את הנתינה ועוד". לדבריה, "הנושא בכללותו של מתן טובות הנאה מאנשי העסקים מילצ'ן וג'יימס פאקר לנאשם 1 ולרעייתו הינו נושא שיש לו שייכות לעניין".
לדברי הפרקליטות, קליין "תופיע בפני בית המשפט ותספר את גרסתה. המאשימה סבורה כי חשוב להעמיד בפני בית המשפט הנכבד את הכלים המלאים לשם הבנת עדותה, ולעמוד על מכלול ההיבטים הקשורים לעדות זו. נכון יהיה לאפשר למאשימה ולבית המשפט להשמיע ולשמוע עדים הקשורים לגרסתה, הגם שחלק ממנה הובא על ידיה בשלב מאוחר". משמעות הדברים היא, שהפרקליטות תבקש לראות את סיפור הצמיד כ"עדות שיטה" בנוגע למערכת היחסים הפסולה לטעמה בין נתניהו למילצ'ן.
העדים שמבקשת הפרקליטות להוסיף הם אלינור מילצ'ן, בתו של ארנון מילצ'ן, צלמת המתגוררת בתל אביב; איאן מוריס, אשר לפי העדות רכש בפועל את הצמיד; וענבל בלנקמן, מנהלת חשבונות ברשת בה נרכש הצמיד. היא מדגישה, כי אין ביטחון שהם ייקראו להעיד. הבקשה הוגשה באמצעות עוה"ד ליאת בן-ארי, אלון גילדין וקרן צבירן.

תאריך:  13/04/2022   |   עודכן:  13/04/2022
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
קליין תמסור "עדות שיטה" על המתנות לבני הזוג נתניהו
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
עוד "ספין" רקוב של הפרקליטות ל"ת
בז למושחתים  |  13/04/22 16:32
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות משפט נתניהו
איתמר לוין
החברה אמורה להודות בפרשות בזק ו-4000 - אך אגמון-גונן סבורה שלא ניתן לקבל את ההודאה משום ששאול אלוביץ, שלטענת המדינה ביצע בפועל את העבירות, כופר באישומים נגדו
איתמר לוין
עדותו של שלמה פילבר, לפחות בחקירה הראשית, מהווה הוכחה לכאורה לעבירת מרמה והפרת אמונים בשל טיפולו של נתניהו בנושאים שעניינו את מילצ'ן    העדות גם מחזקת את השאלה מדוע לא הואשם נתניהו בשוחד בתיק זה
איתמר לוין
ידידו הטוב ניסה בשנים 2016-2015 לעבור מערוץ 10 לערוץ 2, ונתניהו הנחה את פילבר להיות מעורב במגעים    פילבר אומר שלא היה פסול בבקשת נתניהו למסור מידע לצדדים; היה נפגש איתם גם ללא בקשת נתניהו, אך לא בכאלו נסיבות ואינטנסיביות
איתמר לוין
התפתחות גרסאותיו של פילבר סיימה את החקירה הראשית בתיק 4000, וכאן נאלצה הפרקליטות לבחור באפשרויות הפחות גרועות מבחינתה
איתמר לוין
פילבר טוען שהאירוע היה איזוטרי מבחינתו ונזכר בו רק כאשר הפך למשמעותי    התביעה: הפרט הוסתר בכוונה עד שהחליט להיות עד מדינה    "לא האמנתי שהמדינה תפתח בחקירה נגד ראש הממשלה בלי ראיית זהב"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il