X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
שלמה גרוניך. נפלט לו [צילום: משה שי/פלאש 90]
שלמה גרוניך עורר סערה בפסטיבל עין גב:
"כולם כאן אשכנזים ששרים יפה, אין כאן אפילו צ'חצ'ח אחד"
הזמר חזר לבמה בפסטיבל עין גב כדי להתנצל על אמירתו הגזענית: "אני מתנצל - נפלט לי" הנהלת פסטיבל עין גב גינתה את אמירתו: "זוהי אינה דרכו של פסטיבל עין גב הפסטיבל הוותיק בישראל ואינה רוחו של שום אירוע כלשהו בארצנו" השר לשעבר דרעי תקף: "בושה וחרפה, גזענות עלובה ומחליאה"

הזמר והיוצר שלמה גרוניך עורר סערה במהלך הופעתו בפסטיבל עין גב כאשר פנה באמירה גענית לקהל ואמר: "כזה קהל אני רוצה תמיד, אין פה צ'חצ'ח אחד". מנחת הפסטיבל העיתונאית נסלי ברדה עלתה בהמשך על הבמה ונזפה בגרוניך, שעלה והתנצל על דבריו: "אני מתנצל, נפלט לי".
בהמשך אמר גרוניך: "לאור פליטת הפה שהייתה לי הערב במהלך הופעתי בפסטיבל עין גב, אני באמת מצטער על האמירה המטופשת. לא יודע מאיין באה לי בדיחה גרועה זו. אני מתנצל מעומק הלב. לאור שיתופי הפעולה שלי לאורך השנים אי-אפשר לחשוד בי שאני גזען".
עידן גרינבאום יו"ר פסטיבל עין גב וראש מועצה אזורית עמק הירדן התנער מאמירתו של גרוניך: "הנהלת פסטיבל עין גב מגנה בכל לשון את אמירתו של גרוניך. כל אמירה משתלחת בציבור כזה או אחר הינה פסולה ואיננו מקבלים אותה כלל. מנחת המופע התבקשה להתנצל ולגנות את הדברים על הבמה בפני הקהל באירוע והמאזינים בבית ואף אנו מוסרים את התנצלותנו. זוהי אינה דרכו של פסטיבל עין גב הפסטיבל הוותיק בישראל ואינה רוחו של שום אירוע כלשהו בארצנו".
מגלי צה״ל נמסר: "בפסטיבל עין גב שהוקדש לתוכנית ארבע אחרי הצהריים בגלצ, נאמרו דברים חמורים על-ידי שלמה גרוניך שאותם אנו מגנים מכל וכל. מדובר בדברים משסעים ומקוממים שאין להם מקום והם אינם משקפים את רוח גל"צ או את רוח התוכנית שמעלה על נס את היצירה העברית והישראלית לדורותיה".
שר התרבות והספורט חילי טרופר הגיב על דבריו של שלמה גרוניך: "מתעצב על הדברים המכוערים, המשסעים והמיותרים הערב של שלמה גרוניך. אנחנו אוהבים קהל שיש בו את כולם. אנחנו אוהבים את כל עם ישראל. טוב שהייתה שם נסלי ברדה שידעה לעמוד מול הכיעור בזמן אמת כדי להזכיר את המובן מאליו, וטוב שגרוניך התנצל".
יו"ר ש"ס אריה דרעי פתח במתקפה ואמר: בושה וחרפה, גזענות עלובה ומחליאה", הגיב השר לשעבר אריה דרעי. "גרוניך, אתה איש בזוי. ויותר מזה: איך עוד לא גרשו אותו מהפסטיבל הזה?". דרעי הוסיף, "גרוניך, לא סולחים לך על פגיעה הקשה בציבור ענק. אין סליחה ואין מחילה על דיבורים גזעניים כאלה. איך זה שהקהל בהופעה לא מחה על הדברים? אולי כי הדברים שאמר מקובלים על חלק גדול מהקהל? לפחות הייתה אישה אחת שענתה לו, המנחה נסלי ברדה".
שרת החינוך ד"ר יפעת שאשא ביטון צייצה בטוויטר: "אמירה אומללה ומכוערת שלא הייתה צריכה להיאמר, מסוג ההתבטאויות שהגיע הזמן שיחלפו מן העולם. עם ישראל הוא פסיפס חברתי עשיר ומופלא וזהו גם מקור העוצמה והכוח שלנו".

תאריך:  20/04/2022   |   עודכן:  20/04/2022
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
"כולם כאן אשכנזים ששרים יפה, אין כאן אפילו צ'חצ'ח אחד"
תגובות  [ 7 ] מוצגות  [ 7 ]  כתוב תגובה 
1
גרוניך ..נפלט לך?
שונא גזענים  |  20/04/22 08:14
2
דרעי השקרן
אורח  |  20/04/22 08:49
3
בלכסיכון שלי
טיל אוילנשפיגל  |  20/04/22 09:47
4
אני מכיר הרבה אשכנזים שהם
צ'חצ'חים  |  20/04/22 11:40
5
לשרת החינוך- צ'חצ'ח חל גם על  ל"ת
אשכנזים ללא חינוך  |  20/04/22 12:34
6
לא יכול להיות
פלג א  |  20/04/22 12:50
7
שלמה גרוניך אתה נוצרי רפורמי
הבהעאגה  |  20/04/22 13:31
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
מניית נטפליקס צללה לאחר פרסום הדוחות שמהם עולה כי החברה איבדה 200 אלף מנויים ברבעון הראשון של השנה    ערכה של מניית נטפליקס עמד על 348.6 דולר וכעת הוא עומד על 258.9 דולר
איתמר לוין
השוטר, המשרת מזה ארבעה חודשים בלהב 433, נעצר בחשד שנכנס למאגרי המידע של המשטרה, הוציא מידע על עבריינים בכירים בארגוני פשיעה והעביר אותם לארגון של משפחת אבו-לטיף
איתמר לוין
"אם ראשי החמאס יחליטו לפגוע ביציבות - המהלכים שעשינו לפיתוח הכלכלה בעזה יחזרו לאחור"    "ישראל לא תאפשר לטרוריסטים או פרובוקטורים לפגוע במקומות הקדושים"
איתמר לוין
בינואר צפתה הקרן צמיחה של 4.4%; הנמיכה את התחזית גם לשנה הבאה    רוסיה צפויה לצנוח ב-8.5%; הצמיחה תואט בכל המשקים המובילים, ותעלה בסעודיה בזכות הזינוק במחיר הנפט
איתמר לוין
העירייה שלחה לחברה הבטחונית הממשלתית דרישת תשלום להיטלי פיתוח בגין "מכון דוד"    רפאל בעתירה לביטול החיוב: מקורו בשיקולים זרים של מי ששכרם ייגזר מהסכום שייגבה; הדרישה בלתי חוקית ומנוגדת לעובדות בשטח
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il