X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
לפיד. חיסכון או בזבוז? [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
לפיד: הפגישות שלי במטה "יש עתיד" חסכו כסף לציבור
המדינה משלמת יותר ממיליון שקלים בשנה על משרדים - אך שר החוץ לא משתמש בהם ובוחר לקיים פגישות במטה של יש עתיד או במלונות יוקרה לפיד: המשרדים מיותרים, לא הייתי שם על היעדרותו מטקסי יום השואה: לא הייתי רשום באף טקס
פגיעה בממלכתיות: לפיד נעדר מהטקס ביד ושם
עידן יוסף
אין זו השנה הראשונה שבה השר, שהוא אחד מסמלי השלטון, אינו מופיע לטקס * לשכת לפיד לא התייחסה ישירות: "הוא הקליט מראש נאום ששודר בכמה טקסים" * יו"ר יד ושם: "לפיד הוזמן כמו יתר השרים. רובם לא הגיעו"
לרשימה המלאה

שר החוץ יאיר לפיד הגיב על הפרסום בכאן חדשות אמש על בזבוז כספי ציבור מצידו. בראיון לכאן רשת ב', אמר (יום ג', 3.5.22) לפיד: "לא ממש הבנתי את הטענה שלפעמים אני עושה פגישות במשרדי יש עתיד. אם יש לי פגישה קטנה של שלושה ארבעה אנשים, יש לנו שם שולחן וחדר ישיבות שבו אפשר לעשות פגישות".
אתמול פורסם בכאן חדשות כי המדינה משלמת יותר ממיליון שקלים בשנה על משרדים בתל אביב, בשטח של יותר מ-1,000 מ"ר, בשביל שר החוץ יאיר לפיד - אך לפיד לא משתמש בהם. במקום זאת, השר מקיים פגישות במטה המפלגה או במלונות יוקרה. בשבוע שעבר, עקב דיווח בכאן חדשות, לפיו לפיד מקיים פגישות מדיניות במטה המפלגה, נמסר מטעמו כי אין לו משרדים אחרים במרכז.
"אני לא צריך לעשות הצגות לאנשים של יוקרה", הסביר לפיד. "מספיק לנו שלושה כסאות ושולחן מכל צד. אז לקחו מהלך שחוסך הרבה מאוד כסף למשלם המיסים, ומציגים אותו בתור בזבוז. אני לא בדיוק מבין את הידיעה, אבל בסדר - בעיקר חסכנו הרבה כסף במהלך הזה מפני שסגרנו משרד ממשלתי מיותר, מה שאני חושב שלא עשו פה הרבה בעבר. עוד הוסיף שר החוץ: "לא דרכתי מעולם במשרדים בצ׳מפיון, בסוף השנה נסגור אותם".
בלשכת שר החוץ הגיבו לפרסום ומסרו: "משרדי צ'מפיונס ברמת גן משמשים שלוחה של המשרד לעניינים אסטרטגים שהטמענו במשרד החוץ במסגרת צמצום משרדי הממשלה ועמדת שר החוץ היא שאין צורך במשרדים האלה והם צריכים להיסגר ולעבור לירושלים. הנושא ייבחן על-ידי גורמי המקצוע בתום השנה. המשרד הנ"ל לא משמש לאירוח אורחים וביקורים רשמיים של שרי חוץ בישראל. ככלל, הפגישות המדיניות הרבות של שר החוץ נערכות ברובן במשרד החוץ בירושלים ובחלקן בתל אביב לפי הצורך".
אתמול אמר ראש הממשלה החליפי לפיד כי בכוונתו להתגורר במעון הרשמי בבלפור בעת שייכנס לתפקיד ראש הממשלה.
לפיד נשאל הבוקר על היעדרותו מהטקס הממלכתי לפתיחת אירועי יום השואה ואמר: "הייתי אמור להיות בערב יום השואה בהונגריה, אבל ביטלתי בגלל אירועי הר-הבית. כבר לא הייתי רשום באף טקס ממלכתי, אז עשיתי זיכרון בסלון עם השומר החדש. אנשים שיש להם מה להגיד לא עשו עשירית מאיתנו בסיוע לניצולים והנצחת זכר השואה".

תאריך:  03/05/2022   |   עודכן:  03/05/2022
+יוקם מאגר נתונים ממשלתי
13:14 03/05/22  |  מירב ארד

החשב הכללי, מערך הדיגיטל הממשלתי ומשרד החדשנות, המדע והטכנולוגיה פרסמו (יום ג', 3.5.22) את מסמכי המיון המוקדם במכרז "רקמ"ה" - מערכת מידע להנגשת נתוני עתק ממשלתיים למחקר ולפיתוח המיזם הוא פרי שיתוף פעולה בהובלת אגף החשב הכללי במשרד האוצר יחד עם מערך הדיגיטל הלאומי במשרד הכלכלה ומשרד החדשנות, המדע והטכנולוגיה. מטרת המיזם להנגיש מאגרי מידע ממשלתיים וציבוריים לחוקרים ובעלי עניין לצורך קבלת החלטות וליצור תועלות חברתיות וכלכליות רחבות.
הממשלה קוראת לחברות המובילות במשק וליזמים בעולמות הדאטה ומדעי הנתונים להציע פתרונות להנגשת המידע ושמירת פרטיות הנתונים לצורך ביצוע המיזם פורסמו מסמכי המיון המוקדם, ולאחריו יפורסם המכרז. במסגרת המכרז יידרש הזוכה להקים רשת המקשרת בין מאגרי המידע העצמאיים של כל משרד ממשלתי, שתאפשר הנגשת נתוני פרט ללא פגיעה בפרטיות


מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
לפיד: הפגישות שלי במטה "יש עתיד" חסכו כסף לציבור
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
לא עושה רושם שהוא מתאים
שמואל א  |  3/05/22 18:54
2
איש קטן (תרתי משמע) עם תשובות
קובגר  |  4/05/22 10:39
3
הצילו!!! מי בחר ומי שוקל לבחור
מוטי פ  |  4/05/22 12:31
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ממשלה 36
עידן יוסף
הגיעה בשבת לביתו של גנץ לדון בהצעה לפיה תגיע עם שני ח"כים מימינה    על הפרק: ממשלה בראשותו עם הליכוד והחרדים    בליכוד מלוכדים סביב נתניהו ומערימים קשיים על שקד    לא ידוע מה הייתה תשובת גנץ
עידן יוסף
שרים אומרים כי אם כך הם פני הדברים צריך לקדם דברים בהחלטות ממשלה    גיבושון הקואליציה שתוכנן נדחה למועד לא ידוע    שר הביטחון גנץ דורש להעלות את חוק "ממדים ללימודים" להצבעה בשבוע הראשון למושב הכנסת
מירב ארד
ראש הממשלה התייחס בישיבת הממשלה לדבריו של מנהיג חמאס בעזה, שקרא ליו"ר רע"ם מנסור עבאס לפרוש מהממשלה, ואמר כי "ברור שבחמאס לא אוהבים את הממשלה הזו, וזה אומר הכול"
איציק וולף
הממשלה אישרה פה אחד את ההצעה שהגיש שר המשפטים למינוי עו"ד אביטל סומפולינסקי למשנה ליועמ"ש (משפט חוקתי-ציבורי)    לאחר מינויה יהיה שוויון מגדרי בתפקיד המשנה ליועצת המשפטית לממשלה
איציק וולף
שר המשפטים, גדעון סער, יציג מחר בפני הממשלה את מינוי עו"ד אביטל סומפולינסקי לתפקיד המשנה ליועצת המשפטית לממשלה (משפט ציבורי-חוקתי)
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il