X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מכתבים/הערות

"לא רוצים אותנו פה", אומר איש קריית שמונה, ואני אומר לאנשי קריית שמונה: אז בואו, עיזבו את הגולה הרחוקה שלכם ועלו לישראל! כי הנה, בישראל האמיתית, לאן שאני מסתכל, מאופק לאופק, עגורני ענק צבעוניים, כאילו היה זה נמל, עובדים בלי הרף בקצב רצחני לבנות לכם דירות. אז בואו! עלו לארץ וקנו אותן! כי הטייקונים שלנו הרי חייבים לשחק את המשחק הידוע: "של מי יותר גדול".
נכון, לכאורה יש להם כבר די כסף לישון בו בזמן על עשר מיטות מצופות משי ולחיות רק על שמפניה וקוויאר גם אם יחיו הם ומשפחותיהם עוד אלף שנה - אבל מה יותר כיף, איזה כיף בכלל יש בעולם חוץ מזה? מה יותר כיף מלהתאסף ולפתוח בחברותא את רוכסן המכנסיים ולשלוף לעין השמש את חשבון הבנק, ולקרוא בצהלה: "שלי הכי גדול!!!"? אז בואו. עיזרו להם! קנו כאן דירות! הרי אף אחד לא באמת ידאג שתהיה לכם שם עבודה. אף אחד לא באמת ידאג שיהיו לכם שם חיים. כי מה? שתחליטו, חלילה, שאתם יכולים להישאר גם שם? אז הנה ככה החיים שלכם בזבל. והנה ככה "תעשו עלייה", אל מדינת ישראל האמיתית. זו אשר בה מחירי הדירות ורווחי הקבלן על כל דירה, הם פי חמישה ואולי גם פי עשרה מאשר אצלכם. כי הרי לא ממש יש עלייה אחרת לישראל, חוץ מכם. והריבוי הטבעי - חוץ מערבים וחרדים - הוא לא אפס, הוא מינוס. אז מי נשאר, שיקנה את כל רבבות הדירות החדשות והיקרות האלה במרכז, חוץ מכם?
אז סגרו לכם. סגרו לכם את המפעל של השימורים, ואת הטקסטיל, ותכף את תע"ש. לא בכוונה. הממשלה באמת-באמת אוהבת אתכם הרבה יותר משהיא אוהבת את הטייקונים. רוצה לעזור. אבל ככה זה. הגלובליזציה. אז עיזבו שטויות, ועיזבו את המקומות המצחיקים האלה שדירה עולה כולה מאתיים-שלוש מאות אלף שקל, ובואו, עלו לישראל. לכפר סבא, לרעננה, לנתניה. ועיבדו כאן כל אחד בשלוש משרות, וקנו את כל הדירות היפות האלה שבונים פה הטייקונים, רק מתוך אהבה ומחשבה אמיתית עליכם. רע לכם שמה? זה מאלוהים. אין מה לעשות. בואו לפה, שיהיה מי שיקנה את הדירות. אחרת - רחמנות - מה יעשו כל חברינו הטובים, "מלח הארץ", אם לא יוכלו יותר לשחק ב"של מי יותר גדול"?

תאריך:  22/02/2010   |   עודכן:  22/02/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il