X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות
▪  ▪  ▪
[צילום: AP]
וישחה דג בדלי?
צילה שיר-אל
מזל דגים והתאמתו לשאר המזלות * תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות
לרשימה המלאה

   צילה שיר-אל
דג טורף או דג זהב?

טיפ לילידי השבוע - ילידי השבוע עומדים לעבור תקופה מאוד סוערת ומלאת התרחשויות והפתעות נחמדות, וכל זאת בשל ריבוי כוכבים במזל שלכם, המבטיח לכם עשייה וריגושים כפי שאתם אוהבים.
דגים
לאחר תקופה ארוכה של חוסר-ודאות בתחומים השונים של חייכם, אתם עומדים לעבור תקופה יותר נעימה עם עצמכם, וגם עם הסביבה הטבעית הקרובה לכם. נראה שאתם עומדים להיות הרבה יותר אהובים ופופולריים, כך שההתרחשויות סביב יום ההולדת שלכם תהיינה הרבה יותר נעימות מאשר בשנים קודמות. נסו למצות את ההנאה על-ידי התקרבות לאנשים שמחפשים את קרבתכם.
טלה
בחודש הקרוב יהיה לכם הרבה יותר קל לקבל תשובות מתת המודע שלכם ביחס לתוכניותיכם העתידיות. נראה שתרצו להשתחרר מנושאים שונים שהעיקו עליכם מזה זמן רב. הנושא העיקרי הדומיננטי אצלכם עכשיו, הוא נושא השותפויות האישיות והמקצועיות. אתם נמצאים בתקופה בה אתם בונים את עתידכם המקצועי ולכן, כל מה שתשקיעו בו עכשיו תהיה לו תמורה הולמת בהמשך.
שור
הנסיבות האחרונות בחייכם גרמו לכם להיות פעילים מבחינה חברתית. נראה שאירועים חדשים שיצרתם דרך שיפור הקריירה שלכם, עזרו לכם גם להכיר אנשים חדשים שיכולים לעזור לכם לשנות את סגנון חייכם ודרך תפיסתכם. זה הזמן שלכם להיענות להצעות שאתם מקבלים, כיוון שעכשיו אתם מגיעים לאנשים שמזמן חשבתם לעצמכם שהם מתאימים לכם להתקדמות האישית שלכם, גם מבחינה חברתית ומקצועית.
תאומים
אתם עובדים קשה יותר מהרגיל כדי לקדם את עצמכם מבחינה מקצועית. סדר העדיפויות שלכם בשלב זה בחייכם נכון ואת מרב האנרגיה שלכם אתם אכן צריכים להשקיע בפיתוח נושאי העבודה שלכם. זה הזמן ללמוד תחומים שיגרמו לכם להתפתח ולהתקדם ברמה האישית. לפעמים יש לכם תחושה שהחיים האישיים שלכם נעצרו, אך כל זה רק זמני עד אשר תגיעו להישגים להם אתם מצפים מעצמכם.
סרטן
בתקופה זו אתם בונים קשרים חדשים אפשריים בנושאי עבודה עם אנשים הרחוקים מכם מרחק גיאוגרפי. יש לכם רצון וצורך להתחיל בצורת חיים חדשה ונראה שנושא השותפויות בחייכם הוא הדבר הראשון אותו אתם בודקים. הדבר נכון גם בחיים האישיים וגם בחיים העסקיים. מבחינה כלכלית, עדיין אינכם יכולים לאפשר לעצמכם לנהוג בחופשיות, ועדיין אתם בודקים את השטח ואת האפשרויות הקיימות.
אריה
אתם נמצאים בשיאה של תקופה חדשה שתימשך גם במשך כל החודש הבא. יש לכם יכולת להיות יצירתיים ולמנף את הקריירה שלכם לגבהים אותם רציתם. אתם חזקים, מקרינים עשייה וכריזמטיים ברמה כזו שהרבה אנשים סביבכם נסחפים בהתלהבות שלכם ומסכימים עם מה שאתם מבקשים. אתם נמצאים בהתחלה חדשה, כך שזה הזמן הנכון לממש ולבצע את תוכניותיכם שבניתם אותן כבר מזה זמן רב.
בתולה
אלה ימים מאוד גדושים ואינטנסיביים מבחינת יחסים בין-אישיים. נראה שאתם עומדים בנקודת מפנה בחיים והגיע הזמן שלכם להחליט מה ואיך לנהוג ביחס לתחומי חייכם החדשים. נושאי הזוגיות יהיו הנקודה הדומיננטית ביותר אצלכם ועובדה זו משמעותית ביותר עבורכם, כיוון שכל השנה האחרונה הייתם מאוד עסוקים בתהיות שלכם לגבי עצמכם, כיצד ואיך אתם רוצים להמשיך בחייכם.
מאזניים
הכוכב המביא איתו מודעות ממשיך לבקר במזל שלכם וגורם לכם לשנות סדרי עולם בחייכם, אם כי הדבר נעשה מתוך קושי פנימי וחיצוני. נושאי עבודה מאוד מעסיקים אתכם והאפשרויות החדשות הניצבות כעת בפניכם לא תמיד משמחות אתכם, למרות שכלפי חוץ נראה שאתם בהחלט בכיוון הנכון. זה הזמן לחזק את עצמכם מבחינה חברתית, ועל-ידי שילוב חברים בעבודתכם תוכלו להוריד מעצמכם נטל.
עקרב
אתם נמצאים בתקופה מאוד סוערת כיוון שאתם מושפעים על-ידי כוכב העשייה המוכר בשמו מארס. לצערכם, במקום לזרום עם העשייה ולפעול בצורה חזקה ואינטנסיבית, אתם מרגישים חסרי מנוחה ופעמים רבות מוציאים על הקרובים לכם ביותר את הרגשות העזים הכלואים בכם. השקיעו יותר זמן, מרץ ואנרגיה בנושאי עבודה, ועל-ידי כך תוכלו ליהנות מתיעול האנרגיה בצורתה הנכונה.
קשת
אתם מוצאים את עצמכם מתעלים את מרבית האנרגיה שלכם לכל מה שקשור בסיוע למשפחה הקרובה. נראה שזקוקים לכם ואתם חייבים להיות זמינים כדי לפתור בעיות דחופות, שלא יכולות להיות מטופלות על-ידי אף אחד אחר, מאחר שרק לכם יש את היכולת הנפשית והמעשית לטיפול בקרובים לכם ביותר. הדבר גובה מכם מחיר רגשי ופיזי וכדי להקל על עצמכם, הרשו לעצמכם חופשה קטנה.
גדי
נושאי הכספים בהם אתם מתעסקים לאחרונה, מעיקים עליכם ומתישים אתכם בשל העובדה שאתם מרגישים כי אתם סובבים במעגל סביב עצמכם, ועדיין אינכם יכולים להתקדם בהתאם לתוכניות שלכם. מומלץ לכם בשלב הזה להרפות ולפנות לכיוון אחר לחלוטין והוא - השקעה בסביבה הטבעית שלכם. נראה כי הזנחתם במקצת את חייכם האישיים, ולכן הגיע הזמן לטפל בבעיה זו ועל-ידי כך לעזור לעצמכם.
דלי
נושאי כספים מאוד משמעותיים בתקופה זו, גם בגלל ביקור כוכב השפע בבית הכספים שלכם ובגלל ריבוי כוכבים המפעיל לכם נושא זה. הגיע הזמן שלכם לזוז הלאה בכל תחום שאתם חושבים לנכון ושהתעסקתם איתו רבות לאחרונה. מצב הכוכבים מופעל לטובתכם ולאחר חג הפסח תתחילו לקצור את פירות ההנאה, בנושאים בהם השקעתם כל-כך הרבה זמן, מרץ ואנרגיה.
  • מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
  • התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

תאריך:  24/02/2010   |   עודכן:  24/02/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ד"ר אברהם בן-עזרא
הקירות התומכים הנבנים בגבולות מגרשי בניינים בקרקע משופעת - צריכים להיות בגובה מסוים, בתקן חוקי ופעמים שגם בתוספת מעקה
ד"ר חיים משגב
החלטת נתניהו לכלול אתרי מורשת שנמצאים מעבר לקו הירוק ברשימת האתרים המקודשים לעם - מהווה התפכחות לקראת "השלום"
עו"ד ליאור לב
האם בגלל כמה סרבני גט ממרים ובזויים, נשליך מאחורי גבינו את כל ערכינו, נשכח את המוסר, נפקיר השוויון ונירק בפני הצדק?
ראובן לייב
דבר שירותם ב"גולני" של 15 ממי שמתיימרים להימנות עם השבט האבוד, שב והעלה לכותרות את השאלה השנויה במחלוקת - האם אומנם בני השבט הם באמת יהודים?
יניב אקרמן
כמו תמיד, כאשר הכסף הוא הדבר החשוב ביותר, חיי אדם הופכים להפקר    על מגדל בבל של היום
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il