X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
היא צרחה, הוא התקשר [צילום: יונתן זינדל, פלאש 90]
הדס קליין טוענת בהמשך עדותה בתיק 1000:
נתניהו ידע היטב על השמפניות לאשתו
אומרת שנתניהו עצמו אמר לה שהדבר תקין שכן השמפניות והסיגרים הם מוצרים מתכלים מצטטת את תגובתו של מילצ'ן לבקשתה של שרה נתניהו לשים את השמפניות במעטפות: "כמו אחרונת העבריינות" שרה נתניהו ביקשה שינויים בווילה של פאקר שיקלו עליה
ביקשה גם טקילה
ארנון מילצ'ן הציע לשרה נתניהו לטעום טקילה יקרה מאוד. אב הבית במעון ראש הממשלה, אפי אזולאי, התקשר ואמר שזה מצא חן בעיניה ושאלה אם אפשר לקבל. "פחדתי שזה יתחיל להיות כמו השמפניות, אמרתי לאפי שזה נדיר מאוד והבאנו מחו"ל. אמרתי לארנון שאם מתחילים עם זה, זה יקר מאוד. הוא הסכים אתי".

פאקר הענק נסע ברכבת
"בדצמבר 2013 ביקש נתניהו שג'יימס פאקר יגיע אליו בשבת בירושלים בזמן סופת שלגים. העיר הייתה סגורה ואי-אפשר היה להגיע ברכב. הוא אמר שזה דחוף והוא חייב לראות אותו. אז אמרתי: נקח מסוק. נתניהו אמר: אני לא רוצה שיראו שם מסוק. האפשרות היחידה הייתה רכבת. פאקר הוא שני מטר גובה, רעשן מאוד, שומע מוזיקה באוזניות בקולי קולות. אנשים התחילו לצרוח עליו, כי המוזיקה שלו חזקה. הצלחנו למצוא נהג שאנחנו מכירים שיקח לבית ראש הממשלה. הם ישנו במצודת דוד ואני ארגנתי מסוק לבוקר. אמרתי ליונתן, שאצל ארנון זה בחיים לא היה קורה. אצל ג'יימס, אם נתניהו רוצה – הוא יבוא ברכבת".

בנימין נתניהו ידע היטב על השמפניות שמקבלת שרה נתניהו מארנון מילצ'ן וג'יימס פאקר - טוענת הדס קליין (6.7.22) בהמשך עדותה בתיק 1000. לדבריה, נתניהו אף שוחח איתה ואמר שיש להיענות לבקשותיה של רעייתו משום שעל-פי בדיקה משפטית - הדבר תקין.
קליין אמרה כי נתניהו ידע על העמסת ארגזי השמפניות במכוניתו כאשר בני הזוג היו יוצאים מביתו של מילצ'ן בבית ינאי; נהגו של מילצ'ן, יונתן חסון, היה מוזג לשרה נתניהו שמפניה לדרך, ופעם סיפר לקליין שנתניהו עצמו פתח את הדלת בביתם בקיסריה ונטל את השמפניה. "על הרצפה בקיסריה עמדו ארגזים של שמפניות. הוא היה נוכח ביום ההולדת של שרה בבית ינאי והוצאנו ארגזים שלמים בסיום הארוחה". לדבריה, "כאשר נתניהו היה בבית ינאי, הוא תמיד ביקש שקית או מעטפה. יש שכן אחד שתמיד מסתכל. זה לא היה לצורך האריזה, כי אם לא הייתה שקית - שמנו במעטפה".
קליין תיארה מקרה בו דחתה את אחת מדרישותיה של שרה נתניהו, אשר התקשרה אליה וצרחה עליה. בעקבות זאת התקשר אליה נתניהו מלשכתו ואמר, שהדברים אירעו "כי התקשורת שוחטת אותה". קליין המשיכה ותיארה: "תנו לה את מה שהיא מבקשת, כי זה מותר משום שמדובר בדברים מתכלים, להבדיל מדירה שזה משהו אחר לגמרי. אל תהיו כמו התקשורת. הוא אמר שהוא יסביר את זה גם לג'יימס וארנון". קליין אמרה לנתניהו, כי שרה צרחה עליו ו"אני לא זוכרת שאני עובדת אצל אשתך".
בהמשך היום פנתה קליין למילצ'ן: "אמרתי לו שאנחנו אומנם 30 שנה ביחד, אבל יש סיכוי שלא נעבוד יותר אם הוא לא ידרוש התנצלות". היא ציינה, כי "זה היה באותו חודש שהייתי אצל פאקר ימים שלמים, כי הוא לא היה במצב רפואי טוב. זה היה אחרי לילה שלם שלא ישנתי ואז אני מקבלת את הצרחות האלה. ארנון התקשר לשרה, היא אמרה שלא התכוונה אלי אלא לכעוס על ארנון דרכי בגלל הסירוב, והיא ביקשה שאבוא בערב ושהיא תתנצל".

נתניהו "מתפנן במרפסת"

קליין דיברה על השמפניות והסיגרים שרכש ג'יימס פאקר עבור נתניהו. לדבריה, הסיגרים הבודדים בווילה בקיסריה נועדו רק לנתניהו; היא שבה ואמרה כי ראש המוסד דאז, יוסי כהן, עישן סיגרים בודדים ("פחות מאצבעות כף יד") וכי הקופסאות השלמות נועדו אך ורק לנתניהו. "כאשר ג'יימס נוסע לפגישות בבלפור, יונתן [חסון] העביר את השמפניה והסיגריה כמה שעות קודם, לפני ארוחת הערב. ג'יימס מעולם לא הביא במו ידיו. היינו יודעים: הפעם זה מארנון, הפעם זה מג'יימי.
"ברגע שהבית בקיסריה היה מוכן, המעבר של השמפניות והסיגרים היה הרבה יותר קל וזמין. האריזות על המדף בקיסריה נרכשו עבור נתניהו, והן הועברו לו או שהוא לקח אותן כשהוא ביקר לעיתים תכופות בבית. תמיד קיבלתי דיווח, כי זה אלפי שקלים. באחד הימים קיבלתי טלפון משרה נתניהו, כשהיא באה ונטרלנו את האזעקה, שהמדף קצת גבוה והיא צריכה לטפס על כסא. אמרתי לה שתיזהר".
קליין הדגישה: "השמפניות נרכשו עבור שרה נתניהו; פאקר מעולם לא שתה שמפניה ורודה אלא יין לבן והוא לא נתן שמפניה לאחרים. העובדים שלו שתו טקילות וג'ין ודברים דומים; לא שמפניות". התביעה הציגה את החשבוניות של רכישות המשקאות החריפים והסיגרים עבור פאקר.
התביעה התכתבות ווטסאפ לא מתוארכת בין קליין לבין אם הבית של פאקר, שני קוסקס. קוסקס: "התקשרו עכשיו ממשרד ר' [ראש הממשלה] שהוא [נתניהו] עוד עשר דקות מגיע לבריכה, סידרתי לו מגבות ומים וכו'". קליין: "נגיד לשרה שיש ציוד [שמפניות] בשבילה". קוסקס: "אוי הברוך. חבל שלא הבאנו גם קצת גפילטע". קליין: "שימי בשקית שחורה את ארבעת הבקבוקים ותסגרי את השקית ליד הדלת של המטבח בחוץ, היא תבוא לקחת". קוסקס: "הכנתי לו אספרסו, הבאתי לו קוצץ סיגרים ומאפרה. הוא מתפנן במרפסת. [צירפה תמונה] שמתי לה בשתי שקיות, לא רואים כלום". קליין: "רק לקשור פליז, היא מתה מפחד, ממך חחחחח. אמרתי לה שאת לא מוציאה הגה. אני רושמת הכל, למעקב שלי. מלבד ממני אין לה ממה לדאוג חחחחח".
קליין הוסיפה: "התכתבויות כאלה היו עשרות, אולי יותר. לא הייתי כותבת בלי שדיברתי עם שרה נתניהו. זה חלק מצורת העבודה שלנו, זה החיים שלנו. חלק מהדבר הוא שיתוף פעולה שלנו, כדי שלא יראו את זה בחוץ. אולי גם לשמור על בני הזוג נתניהו, שלא תהיה להם אי-נעימות שמביאים שמפניה מבית לבית".
קליין הוסיפה: "באחת הפעמים שרה ביקשה לשנות את השער של הבית של פאקר, הוא נפתח בחריקה, נפתח קדימה, אחורה. אמרתי לשני: לא יהיה דבר כזה. אלי היא פנתה וביקשה לפתוח את הגדר בין שני הבתים. אמרתי שזה לא יקרה, גם מסיבות בטיחותיות. לא העברתי את זה הלאה; אלו היו בקשות שאפשר היה להתעלם מהן".

"חטפת קללות, את ופאקר"

קליין סיפרה על תחילת החקירה בפרשה, באוקטובר 2016: "תמיד חשבתי ודאגתי". רון לאודר נחקר מיד לאחר הלוויתו של שמעון פרס, וקליין כתבה בצחוק לחסון: אתה הבא בתור. "למחרת קיבלתי טלפון מ-433, והייתי בטוחה שיונתן שלח מישהו לעבוד עלי. נסעתי לתת את העדות, אמרתי ליונתן שאני נעלמת לכמה שעות וביקשתי שיגיד לג'יימס שבעלי לא מרגיש טוב ואני לא יכולה להגיע היום לאונייה שלו. בהמשך יונתן אמר שגם הוא לא יגיע לאונייה. בערב הגענו לאונייה מותשים, כמובן בלי להגיד מילה. תמיד עבר לי בראש שיש פה משהו לא תקין. הייתי שמחה אם זה היה נפסק. אבל זו העבודה שלי. שרה אמרה לי שזה נבדק משפטית".
זמן קצר לאחר אותה חקירה, ביקש מילצ'ן מקליין לשלוח לנתניהו שמפניה וסיגרים ליום הולדתו – והיא חששה לעשות זאת, אך לא יכולה לחשוף את החקירה בפני מילצ'ן (שנחקר רק חודשיים מאוחר יותר); בפועל, "אני חושבת ששלחנו". בנובמבר חל יום הולדתה של שרה נתניהו, היא הזכירה למילצ'ן להתקשר אליה – והוא אמר לה לאחר מכן: "אני לא יודע מה עשית לשרה, אבל חטפת קללות, את וג'יימס פאקר".
בדצמבר 2016, לאחר שמילצ'ן נחקר, התקשרו אליו בני הזוג נתניהו בעקבות חקירתה של שרה בפרשת המעונות. קליין שמעה את הצד של מילצ'ן בשיחה, ולדבריה שרה ביקשה לשלוח לה שמפניות. מילצ'ן ניסה להתחמק באומרו שחסון כבר יצא לסוף השבוע, והיא השיבה: בסדר, ביום ראשון. לאחר התייעצות עם קליין הוא שלח עם חסון ארבעה בקבוקים – ולא שני ארגזים כמקובל – ואף הנחה אותו למסור אותם בנקודת מפגש מחוץ לירושלים. מילצ'ן אף התייחס באוזני קליין לבקשתה של שרה להכניס את הבקבוקים לשקית: "כמו אחרונת העברייניות".

תאריך:  06/07/2022   |   עודכן:  05/08/2022
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
נתניהו ידע היטב על השמפניות לאשתו
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
אי אפשר לתאר במילים את החזירות ל"ת
של הזוג  |  6/07/22 14:36
2
סער ידע על הגניבות של אשתו
חד עין  |  6/07/22 15:02
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
קובע לראשונה: קצבת השאירים שמקבלת אלמנתו של איש קבע לשעבר, לא תקוזז מן הפיצוי שתשלם למשפחתו חברת הביטוח לאחר שנהרג בתאונה
מירב ארד
הודיע במסיבת עיתונאים שיתמודד על ראשות המפלגה בפריימריז: ""אתמודד מתוך מטרה להיאבק בימין המושחת והמשיחי"
איתמר לוין
הדס קליין ממשיכה להעיד בתיק 1000: מעריכה שרכישת הסיגרים עבור נתניהו הסתכמה ברבבות שקלים בשנה    טוענת שעו"ד בן-צור ובתו הם ששתו את השמפניה שנשארה בביתו של מילצ'ן; שרה נתניהו האשימה את קליין ונהגו של מילצ'ן שהם נטלו את הבקבוקים לעצמם
מירב ארד
מעל 50% סבורים כי לגוש הימין סיכוי גבוה יותר להקים ממשלה, לעומת 9% בלבד המאמינים כי לגוש המרכז-שמאל סיכוי גבוה יותר    רוב הישראלים בטוחים או חושבים שיצביעו עבור המפלגות שעבורן הצביעו בבחירות הקודמות
איציק וולף
שופרסל נדל"ן התקשרה עם קבוצת רוגובין בהסכם קומבינציה ביחס לקרקע שבבעלותה של שופרסל נדל"ן בצומת כפר סבא בשטח כולל של 3,183 מ"ר    שופרסל נדל"ן תחזיק 33% מזכויות הבעלות בקרקע וקבוצת רוגובין תחזיק 67% וזאת בתמורה לקבלת שירותי הריסה, פינוי, חפירה ובניית חלק החברה בפרויקט
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il