X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
אנו קוראים לציבור הרחב ליטול חלק בשירותרום למען הח"כים האומללים, ולתרום מכספו למען שיפור עבודתו של הפרלמנט הישראלי
▪  ▪  ▪
תירמו, אחים יקרים, שמא נבחרינו יצטרכו גם הם לעמוד בתור במוסד לביטוח לאומי [צילום: פלאש 90]

איך הפכנו לחברה כה צינית, עד כדי כך שנבחרינו ממש עושים צחוק מאתנו, משטים ומבזים, ובכל זאת העולם כמנהגו נוהג? איך ייתכן ש-120 אנשים מסוגלים להאכיל קש את העם כולו, למכור לו שקרים ובדיות, לקחת לעצמם כל ליטרת הבשר, ומאידך-גיסא להעמיס על כתפי העם יותר ויותר חובות עד כדי שבירת הגב? מי שינסה למצוא תשובות רציונאליות, עלול להיכשל ובגדול. למען הסר ספק, לא מדובר רק בכנסת והממשלה הנוכחיות בלבד, אלא לדורותיהן.
העם היושב הציון מתבשר שבימים מסתובבת הצעה לכונן ועדה מכובדת של חברי כנסת ושרים בדימוס, האמורה לגבש תוכנית חירום להצלת מצבם הכלכלי הרעוע של הח"כים אשר קורסים תחת נטל העבודה. נכון הוא שהמציעים מתכוונים להחיל את תוכנית החירום מהקדנציה הבאה או זו שלאחריה. לעצמם כלום, אלא למען הדורות הבאים. אם זו לא ציונות והקרבה "למען המדינה", הרי שאין למעלה מכך.
למקרא הטיעונים הכה משכנעים של המציעים, בלוטות הדמע אינן עומדות בעומס והלב נקרע ממש. יש להכריז ומיד על הח"כים והשרים כעל אוכלוסיות בסיכון. אם אינכם מאמינים, הרי ציטוט מדברי אחד המציעים שנותר בעילום שם למען לא יתבזה כאשר יעמוד בתור בביטוח הלאומי כדי לקבל השלמת הכנסה (למען האמת, מוטב היה שיקבל השלמת שכל כדי לא להזיק יתר על המידה):
"זה יחזק את אמון הציבור בכנסת. זה יוכיח שאנחנו לא דואגים לעצמנו לצ'ופרים כאן ועכשיו, אלא לתנאי העבודה של הפרלמנט לעתיד."
למשמע טיעון זה, הקוראים מתבקשים לקום ולשיר את "התקווה", לתפארת הפרלמנט הישראלי! אם לא די בכך, אנא קיראו את הציטוט הבא:
"משכורות הח"כים אינן נמוכות, אך גם אינן גבוהות במיוחד ואין מקום בעולם שאינו מאפשר לחברי הפרלמנט להתפרנס מעיסוקים נוספים, בכפוף לקבלת אישור... התנאים גורמים לאנשים טובים לברוח מפוליטיקה, ואם לא נדאג לשנות את זה - אפילו בשביל העתיד - מצבנו יהיה גרוע הרבה יותר, ועוד נתגעגע למנהיגים של פעם."
חזק מאוד!

ציבור יקר, אנא התגייסו למען הח"כים

הבנתם את הלוגיקה?: תנאים טובים יותר, לא לח"כים הנוכחיים חלילה, אלא לאלה שעוד יבואו, יחזקו את האמון של הציבור בכנסת. והאמת שזו לא בעיה של לוגיקה אלא של רטוריקה נבובה. אמון הציבור בכנסת יתחזק כאשר הח"כים יוכיחו באמת שהם עובדים "בשביל המדינה" ולא בשביל הכיס הפרטי שלהם או לשם היבחרותם פעם נוספת.
לצערנו הרב, אמון הציבור בכנסת נמצא בגובה הדשא המכוסח כי חברי הכנסת מזה עשורים רבים, ברובם המכריע, אינם עושים אלא לביתם ורואים בכנסת קרש קפיצה לחיים טובים יותר. באשר לעיסוקים אחרים, ראוי, אפילו מפאת הבושה, להפסיק עם הטיעון הזה. הדוגמאות ממדינות אחרות אינן רלוונטיות. שנית, יש כאלה הזוכרים את התקופות שמותר היה לח"כים לעבוד בעבודות אחרות. לא הייתה זו תקופת הזוהר של הפרלמנט הישראלי. יאמרו המציעים מבין הח"כים שהם רוצים לעסוק בעבודות פרטיות, בריש גלי וללא רטוריקה מיותרת כדי לבלבל את מוחו של הציבור.
יושב-ראש הכנסת, ח"כ ראובן ריבלין, הידוע בחוש ההומור שלו, הציע שכל הח"כים יטוסו במחלקת עסקים. גם טיסה במחלקת עסקים תחזק את הקשר עם העם ותשפר את תדמית הח"כים? נדמה שיושב-ראש הכנסת הבין היטב את המסר.
הטיעון המעניין ביותר הוא שאנשים טובים לא יגיעו לפוליטיקה אם התנאים הנוכחיים לא ישופרו. ראשית, מי קובע מיהו האיש הטוב שצריך להגיע לפוליטיקה? אולי למציעי ההצעה יש נוסחה הנותנת את התשובה. שנית, ישנה סבירות גבוהה ביותר שרבים הנחשבים טובים יהיו מוכנים להגיע לפוליטיקה בעבור משכורות ה"רעב" והתנאים הנוראיים שיש לח"כים. יש כאלה ללא סוף, החיים ממשכורות נמוכות לאין שיעור, בתנאים קשים ובשעות עבודה כמו בימי הביניים. אלה יהיו מוכנים להחליף את הח"כים המסכנים, ולבטח יעשו עבודה לא פחות טובה, אם לא יותר.
עד שההצעה תקרום עור וגידים, אנו קוראים לציבור הרחב ליטול חלק בשירותרום למען הח"כים האומללים ולתרום מכספו למען שיפור עבודתו של הפרלמנט הישראלי. יושב-ראש הכנסת ודאי יתנדב להנחות את התוכנית.

תאריך:  25/02/2010   |   עודכן:  25/02/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 ראובן ריבלין
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
קריאה נרגשת: שירותרום לח"כים ולשרים
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתן קלינסקי
לגרסתו, אם אני מתחבר למוזיקה ולמילים של הזמר קובי פרץ, הרי אני בבחינת "מפגע תרבותי"    על ביטויי הגזענות של מנחם בן
אליקים העצני
ההצהרות הנגררות שיצאו מן המדינות הערביות בעניין תקיפה מתואמת על ישראל יביאו לכך שהמדינה תמצא עצמה נתונה בטבעת של כיתור צבאי מאיים
אורי ישראל פז
פרופ' רות גביזון מודאגת משאלות שבדרך כלל לא מטרידות משפטנים. היא חוששת שהישראלים של היום אינם מכירים את העבר ולכן אינם יודעים כיצד להצדיק את קיומה של המדינה. היא תוהה כיצד ייראה עתידו של העם היהודי בתפוצות, ומאיפה תימצא לו זהות יהודית. וכדי להתעמק בכל אלה, היא עשתה את הוויתור הגדול ביותר שמשפטן יכול לעשות
אלישיב רייכנר
ככל שחולף הזמן, מתברר שהצעד שבו נקטו אנשי תקנה היה צעד הכרחי ואמיץ. בראייה לטווח ארוך, חשיפת הפרשה דווקא תחזק את האמון של הציבור הדתי-לאומי במנהיגיו
רפאל בוכניק
הזנחת ההסברה בשפה הערבית היא מחדל חמור, שאת מחירו טרם שילמנו במלואו וסביר כי בעטיו אנו ניצבים שוב בפני אינתיפאדה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il