X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  פַּנְדוֹרָה
הרב טוויל והראשל"צ הרב יצחק יוסף [צילום: הרבנות הראשית לישראל]
הרב דרור טוויל נבחר לרב העיר שדרות
ההחלטה מגיעה 11 שנים לאחר מותו של הרב הראשי האחרון שכיהן בעיר שבהן כיהן ממלא-מקום ברכות מקיר לקיר: "שיזכה לקדש שם שמיים"

הרב דרור טוויל נבחר (יום ג', 19.7.22) לכהן כרבה הראשי של העיר שדרות. ההחלטה מגיעה 11 שנים לאחר מותו של הרב הראשי האחרון שכיהן בעיר - הרב דוד בר חן.
הראשון לציון הרב הראשי לישראל יצחק יוסף בירך את הרב טוויל ואמר: "ביקרתי מספר פעמים בישיבת ההסדר בשדרות והתרשמתי מאישיותו ומנועם הליכותיו, יהי רצון שיזכה לקדש שם שמיים ברבים בשמירה על חומות הדת וביצור כרם ישראל. אני מברך גם את יתר המועמדים כולם חכמים וראויים ורבי מעש המקדשים שם שמיים ברבים".
ראש עיריית שדרות, אלון דוידי, בירך גם כן: "זכינו שכבוד הרב דרור עסוק מזה עשרות שנים בהפצת תורה, עשיית חסד ואהבת חינם בעיר ואני מאחל לו שבע"ה יזכה לקדש שם שמיים, ולהפיץ תורה ולהאיר מאורו ומתורתו. תודה לחברי הוועדה הבוחרת על ההירתמות וההתגייסות למען בחירת רב לעיר. תודה לכלל הרבנים על התמודדות ראויה. בהזדמנות זו תודה לרב משה הבלין על תפקידו כמ"מ הרב בשנים האחרונות".
סגן השר לשירותי דת, מתן כהנא, אמר: "לרב עיר תפקיד חשוב ומרכזי בחיי הדת והקהילה. אני מאמין שכל רבני העיר שייבחרו יפעלו לחבר את התושבים לחיי הרוח וינגישו יהדות מסבירה במאור פנים. בהזדמנות זו אני מברך את הרב דרור טוויל לרגל מינויו כרב העיר שדרות ומאחל לו שיזכה לקדש שם שמיים. חשוב מאוד כי את הרבנות בישראל יובילו תלמידי חכמים יראי שמיים הרואים במדינת ישראל ראשית צמיחת גאולתנו".
מפלגת הציונות הדתית הצטרפה למברכים וחלקה שבחים לרב טוויל: "תלמיד חכם עצום שזוכה להגדיל תורה ולהאדירה בעיר ובישיבת ההסדר בשדרות באהבה ובאמונה. בע״ה הרב ימשיך בפעילותו הברוכה ויזכה לקדש שם שמיים עוד שנים רבות וטובות".

תאריך:  19/07/2022   |   עודכן:  19/07/2022
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הרב דרור טוויל נבחר לרב העיר שדרות
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות נוספות פַּנְדוֹרָה
איציק וולף
פרופ' רהב ניהלה את המכון למחלות זיהומיות בבית החולים שיבא בתל השומר והייתה ממובילי המאבק במחלת הקורונה בישראל    תצטרף לסגל הרופאים הבכיר של בית החולים מעייני הישועה
עידן יוסף
ספרא מתה בשווייץ והייתה מייסדת-שותפה ויו"ר הכבוד של קרן אייסף    "ציונית עם לב רחב שנהנתה לפגוש את הסטודנטים והבוגרים של הקרן ולשמוע על ההצלחות שלהם"
יפעת גדות
אשת התקשורת סיון רהב מאיר, היזמת החברתית והפילנטרופית טרי קאסל, והסופר והמתרגם הלל הלקין, הם מקבלי אות הכבוד של המרכז האקדמי שלם לשנת 2022
יפעת גדות
ד"ר בורלא קיבל את התואר מהטכניון "בהוקרה על מנהיגותו המופתית בפיתוחו המהיר של חיסון בטוח ויעיל לקורונה    "הישג ביוטכנולוגי יוצא דופן המעיד על חשיבות המדע"
עידן יוסף
כתב המשטרה של חדשות 12 שיגר בשבת דוא"ל לעובדי החברה ובו חשף היא החלה אצלו מחלת ALS, וכתב: "זה לא נעים, אבל אין צורך למהר ולהיפרד"    הוא הוסיף כי ימשיך בתפקידו: ״בינתיים הכל ממשיך כמעט כרגיל"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il