X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
שקד. תהיה היחידה להתנגד? [צילום: מן הטלוויזיה]
שקד: לא אתמוך במינוי מזוז, בנט לא יטיל וטו
הממשלה צפויה להצביע מחר על מינויו לראשות הוועדה למינוי בכירים של השופט בדימוס ל-8 שנים שרת הפנים: "אין וטו של בנט אבל יש התנגדות שלי, ואני בטוחה שיהיו התנגדויות. הוועדה מלכתחילה מיותרת"
מזוז, מיארה - יד רוחצת יד
יואב יצחק
מני מזוז המליץ על בהרב-מיארה לתפקיד היועצת המשפטית לממשלה; עכשיו היא מאשרת ללפיד-בנט למנות את מזוז ליו"ר ועדת המינויים - למרות ההלכות הפסוקות הקובעות כי אין לאשר מינוי בכירים בתקופה של ממשלת מעבר * החלטה מושחתת המעלה חשד להפרת אמונים * טוב תעשה אם תחזור בה. להגנתה תוכל אולי לטעון: אתם הרי יודעים שאין לי ניסיון רב בפלילים. לכן לא הבנתי מה אני עושה. מתנצלת.
לרשימה המלאה

הממשלה צפויה להצביע (יום א', 14.8.22) על מינויו של השופט בדימוס מני מזוז לתפקיד יו"ר הוועדה למינוי בכירים לשמונה שנים, ברקע הביקורת באופוזיציה כי המינוי בתקופת ממשלת המעבר כופה את דעת הממשלה הזמנית על הממשלה שתבחר.
שרת הפנים איילת שקד אמרה בראיון לכאן חדשות: "אני לא אתמוך במינוי. הוועדה הזאת מיותרת, היא רק מאשרת טוהר מידות, היא לא ממנה. את המינוי עושה הממשלה בהמלצת השר הרלוונטי". שקד ציינה כי היא לא חושבת שצריך למנות עכשיו מינוי לשמונה שנים כשלה כשרה פנים לא נותנים להעביר בממשלה הקמה של יישוב בעוטף עזה.
לשאלה למה בנט לא הטיל וטו, אמרה השרה שקד כי "אין וטו, אבל יש התנגדות שלי ואני בטוחה שיהיו עוד התנגדויות של עוד שרים בממשלה". בנושא הבחירות אמרה שקד כי "ניסינו ממשלה צרה, זה לא עבד, מגיעה למדינת ישראל יציבות". בראיון שקד פסלה את הרשימה המשותפת, אבל לא את חבר הכנסת איתמר בן-גביר: "כל מי שירצה להיכנס לממשלה רחבה עם קווים ברורים - מוזמן".
אתמול אמר יו"ר הציונות הדתית, ח"כ בצלאל סמוטריץ': "נכון לעכשיו הימין ה'ממלכתי' של שקד והנדל הולך לאפשר ביום ראשון את מינויו של מני מזוז ליו"ר הוועדה למינוי בכירים לשמונה שנים, שבהן מזוז יוכל לעצב את הפקידות הבכירה בצלמו. יש להם יכולת להטיל וטו ולמנוע את זה, אבל הם לא עושים בו שימוש. וזה לא ימין ולא ממלכתי. זה ביזיון". יו"ר הסיעה, ח"כ אורית סטרוק, פנתה לארבעת השרים הימניים בממשלה: "מינוי מני מזוז ל 8 שנים - זה על הידיים שלכם. הכתם הזה לא יירד מכם, כי אתם, ורק אתם, יכולים להוריד אותו מסדר היום של הממשלה. מי שנתן ללפיד את ההגה, שימנע את התאונה הזו".

תאריך:  13/08/2022   |   עודכן:  13/08/2022
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אביר קארה / Abir  kara  אורית פרקש-הכהן / Orit Farkash-Hcohen  אורית מלכה סטרוק / Orit Malka Struk  אורנה ברביבאי / Orna  Barbivai  איילת שקד / Ayelet Shaked  איתמר בן-גביר / Itamar  Ben Gvir  אלון שוסטר / Schuster Alon  אלי אבידר / Eli Avidar  אלעזר שטרן / Elazar Shtern  בני גנץ / Benny  Gantz  בצלאל סמוטריץ' / Bezalel  Smotrich  גדעון משה סער / Gideon  Sa'ar  זאב אלקין / Ze'ev Elkin  חמד עמאר / Hamad Amar  יאיר גולן / Yair Golan  יאיר לפיד / Yair  Lapid  יואב סגלוביץ' / Yoav Segalovich  יואל קוסטנטין רזבוזוב / Yoel Konstantine  Razvozov  יועז הנדל / Yoaz  Hendel  יחיאל משה טרופר / Yehiel  Tropper  יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton  מאיר יצחק-הלוי / Meir Itzhak Halevy  מאיר כהן / Meir  Cohen  מירב כהן / Meirav  Cohen  מני מזוז / Meni Mazuz  מרב מיכאלי / Merav  Michaeli  מתן כהנא / Matan  Kahana  נחמן שי  ניצן הורוביץ / Nitzan Horovitz  נפתלי בנט / Naftali  Bennett  עידן רול / Roll Idan  עיסאווי פריג' / Issawi Frej  עמר בר-לב / Omer  Bar-Lev  פנינה תמנו-שטה / Pnina Tameno-Shete  קארין אלהרר / Karin  Elharar  תמר זנדברג / Tamar Zandberg
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
שקד: לא אתמוך במינוי מזוז, בנט לא יטיל וטו
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ממשלה 36
עידן יוסף
התקיפות בעזה החלו לפני שלושה ימים בהחלטה של רה"מ הנוכחי, שר הביטחון וראש הממשלה החליפי. לפי פרסום בחדשות 13, שרי הקבינט עודכנו מראש, אבל לא היו שותפים להחלטה - מה שהביא לחילוקי דעות מסוימים בישיבות הממשלה    "לא הייתה ברירה - היה איום קונקרטי"
עידן יוסף
נכנס לתפקיד מ"מ המנכ"ל ומחליף את מוני מעתוק    ב-15 באוגוסט לא יהיה שר במשרד וכל סמכויות השר לשירותי דת יואצלו לו
עידן יוסף
בוטלה התוכנית להקמת רשות פיקוח על מכרזי הרשויות הערביות    שקד: מנגנונים על-רשותיים יוודאו הכסף לא יעבור לארגוני פשיעה. מעולם לא קידמתי רשות ייעודית לבקרה, פשוט כי אין צורך
מירב ארד
ראש הממשלה התייחס בפתח ישיבת הממשלה לפרשת "הסרסור בסוהרות" והדגיש: "נוודא שזה לא יקרה יותר"    הזכיר שיותר מ-200 מיליון שקל הוקצו לתוכנית הלאומית למניעת אלימות במשפחה    בישיבתה אישרה הממשלה את האצת יישום פרויקט "שער הירדן" - אזור התעסוקה והתעשיה המשותף לישראל ולירדן
עידן יוסף
מנכ"ל משרד ראש הממשלה נעמה שולץ זימנה את סמנכ"ל הביטחון, הנחשב לבכיר מאוד במשרד, לשימוע בטענה כי גרם למשרד ראש הממשלה לפעול שלא לפי החוק בעבודות האבטחה סביב ביתו של בנט
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il