X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
"עלינו לצעוק ולהילחם לא פחות חזק מהלהט"בופובים והגזענים". לפיד [צילום: תקשורת יש עתיד]
לפיד באירוע הגאווה: "78% מהציבור איתכם - אבל משקשק מה-22% הנותרים"
ראש הממשלה אמר באירוע לציון 20 שנה לייסוד ארגון איגי כי מיסוד קשר להט"בי - מלחמה על נפשה ודמותה של המדינה "הרוב המכריע של עם ישראל, מצביעי הליכוד ומצביעי יש עתיד, מסכימים על זכויות להט"ב - אבל אפשרנו לקיצוניים ולשונאים להשפיע יותר מדי"

ראש הממשלה יאיר לפיד השתתף (מוצ"ש, 27.8.22) באירוע חגיגות 20 שנה לייסודו של איגי, ארגון הנוער והצעירים הגאה בישראל. זו הפעם הראשונה שבה נוכח ראש ממשלה מכהן באירוע להט"בי רשמי. "בשולחן השבת שלנו יושבת האחיינית המופלאה שלי נוגה, יחד עם בת זוגה המופלאה לא פחות ליטל", אמר לפיד. "לידן יושבים בני יואב, עם ארוסתו שי. אין שום סיבה בעולם שלנוגה וליטל יהיו פחות זכויות מיואב ושי. את זה אנחנו הולכים לשנות".
לפיד אמר כי "לפי סקר נרחב שנערך בשנת 2019, לא פחות מ-78% מהציבור בישראל תומכים בנישואי להט"ב. אין להם בעיה עם משפחה של אבא ואבא, או אימא ואימא. זה אומר שהרוב המכריע של עם ישראל, בדרום במרכז ובצפון, מצביעי רוב המפלגות, מצביעי יש עתיד ומצביע הליכוד ואפילו חלק גדול מהדתיים, מסכימים עם העיקרון הבסיסי והצודק הבא - לכל זוג, מכל מין או מגדר, יש זכות להחליט איך למסד את הקשר הזוגי שלהם ואיך לממש את אהבתם. לכל אדם יש את הזכות הבסיסית להיות הורה ולהקים משפחה".
"השאלה הגדולה היא: אם רוב הציבור איתנו, למה כל הצעות החוק שלנו בנושא נפלו או נתקעו?", אמר לפיד. "למה אני ראש הממשלה הישראלי הראשון שהגיע לאירוע של הקהילה הגאה? למה פוליטיקאים ישראלים בולמים מהפכה חברתית חשובה וצודקת ואפילו פופולרית? התשובה היא שהם מפחדים. 78 אחוזים איתנו, אבל הם משקשקים מה-22 האחוזים האחרים. כמו בכל תחום אחר, אפשרנו לקיצוניים, לצעקנים, לשונאים, להשפיע הרבה יותר מדי. הגיע הזמן לשים לזה סוף".
לפיד הוסיף: "אנחנו חייבים את זה לשירה בנקי. אנחנו חייבים את זה לניר וליז מהבר נוער. אנחנו חייבים את זה לכל ילד או ילדה בפריפריה שפוחדים ומרגישים שהם צריכים להסתיר סוד נורא. אנחנו צריכים לחבק אותם ולהגיד להם שאנחנו איתם. המשימה שלנו - של האנשים שמאמינים בכבוד ושוויון לכל אדם - היא לצעוק ולהילחם לא פחות חזק מהלהט"בופובים והגזענים. הם מפסידים במלחמה הזו. הם יישארו גזענים ולהטבופובים, אבל הילדים שלהם כבר לא יהיו".
בציוץ בטוויטר כתב לפיד: "למה אני ראש הממשלה הישראלי הראשון שהגיע לאירוע של הקהילה הגאה? למה פוליטיקאים ישראלים בולמים מהפכה חברתית חשובה וצודקת ואפילו פופולרית? התשובה היא שהם מפחדים. כמו בכל תחום אחר, אפשרנו לקיצוניים, לצעקנים, לשונאים, להשפיע הרבה יותר מדי. הגיע הזמן לשים לזה סוף.
"לכל זוג, מכל מין או מגדר, יש זכות להחליט איך למסד את הקשר הזוגי שלהם ואיך לממש את אהבתם. לכל אדם יש את הזכות הבסיסית להיות הורה ולהקים משפחה.
"תפקיד הממשלה הוא לוודא שכל אדם ירגיש בטוח בסביבה שלו, בבית הספר, בבית. ממשלת ישראל תתייצב נגד כל גילוי אלימות ושנאה נגד הקהילה. לאף אחד אין מנדט על הגוף שלכם, ובטח לא על הרגשות שלכם.
"תהיו גאים במי שאתם. לא אתם עומדים למבחן, החברה הישראלית עומדת למבחן. הרוב הצודק והדומם מדי עומד למבחן. אנחנו נלחמים למענכם, אבל גם על נפשה ודמותה של המדינה", דבריו.

תאריך:  27/08/2022   |   עודכן:  27/08/2022
+דמוקרטיה
11:57 28/08/22  |  ערן גרף   |   לרשימה המלאה

+מחול השדים
08:31 28/08/22  |  רפי לאופרט   |   לרשימה המלאה

לכל 5 מערכות הבחירות האחרונות הוספנו את תואר השם: קריטיות. הפעם הדבר נכון מבעבר באשר נקודת המוצא היא ממשלת-מעבר שאינה הגמונית, ללא רוב וללא לגיטימציה מאחר שחלק מהמפלגות המרכיבות אותה הן אנטי-ציוניות. אם לא יחזור הימין לשלטון, אפשר שישראל תחזור לגבולות 67'; הכוחות הדוחפים לכך ארסיים ונכלוליים מבעבר והציבור: עוסק בעיקר באוכל, בילויים, ומיון פומבי של "כוכבי השעה והרגע"

ממשלת-מעבר שאינה הגמונית ללא רוב [צילום: קובי גדעון/ לע"מ]
+קיש ולוין הכינו את הסכם האיחוד בין סמוטריץ' לבן-גביר
00:53 28/08/22  |  עידן יוסף

חברי הכנסת יואב קיש ויריב לוין הם הכינו ביום חמישי האחרון את המתווה להסכם האיחוד בין הציונות הדתית לעוצמה יהודית. הסכם הוצג בערב שבת לצדדים שנתנו את הסכמתם. סמוטריץ' ויתר על המקום השביעי. בן-גביר מצידו ויתר על יחידת מימון - הח"כ במקום העשירי יהיה של בן-גביר אבל הכסף יילך לסמוטריץ' (ישראל היום)

+לחצים על אביר קארה להקמת מפלגת עצמאים
00:44 28/08/22  |  עידן יוסף

בדרך להקמת מפלגה? 100 שולמנים הגיעו במוצ"ש לביתו של ח"כ אביר קארה עם טפסים וקראו לו להקים מפלגה שלו (ישראל היום).

+בן-גביר: אנחנו יכולים להביא 15 מנדטים
00:03 28/08/22  |  עידן יוסף

ח"כ איתמר בן-גביר אמר הערב לרכזים ולפעילי עוצמה יהודית: "יכולנו לרוץ לבד, אבל רק באיחוד, גוש הימין יכול לנצח. אנחנו יכולים להביא 15 מנדטים ולהכניס 8 ח"כים מעוצמה יהודית לכנסת" (INN).
למרות ההערכות כי המקום העשירי ברשימה שמור לנציגה מעוצמה יהודית, דווח במעריב כי במקום זה יוצב ביטחוניסט, וכי בחודש האחרון פנו לבן-גביר ניצב ושני אלופים במילואים שהביעו רצון להצטרף לעוצמה יהודית.

+אבי מעוז: כל האפשרויות הפוליטיות לקראת הגשת הרשימות על הפרק
22:35 27/08/22  |  עידן יוסף

יו"ר מפלגת נעם ח"כ אבי מעוז אומר כי כל האפשרויות הפוליטיות לקראת הגשת הרשימות נמצאות על הפרק. לדבריו, מפלגתו תמשיך להילחם כנגד התרבויות והרוחות הזרות ובעד הזהות היהודית של המדינה, גם בכנסת הבאה. מעוז הכחיד דיווח על מגעים עם ח"כ איתמר בן-גביר על צירוף נעם לרשימה.
בניגוד להבטחתו של מעוז בערב שבת כי ימסור תגובה מפורטת בצאת השבת לאיחד בין הציונות הדתית לעוצמה יהודית, שבמסגרתו מוצע לנעם המקום ה-11, הוא הסתפק בתגובה קצרה. מי שיכריע על המשך דרכה של המפלגה יהיה הרב צבי טאו.

+גוברים הסיכויים להתמודדות נפרדת של בל"ד
21:08 27/08/22  |  עידן יוסף

גורמים ברשימה המשותפת אומרים כי כרגע גוברים הסיכויים לריצה נפרדת של בל"ד (חדשות 12). לפי שעה מסרבים במשותפת להיכנע לדרישותיה של בל"ד, ומי שנותן את הטון הוא מפלגת חד"ש.

+אלי אבידר מנהל מגעים עם רע"ם לריצה משותפת
20:51 27/08/22  |  עידן יוסף

אלי אבידר מנהל מגעים עם רע"ם לריצה משותפת. לפי סקרים פנימיים שהוצגו בפני רע"ם, אבידר מוסיף למפלגה שני מושבים, בעיקר מקהלים שלא הצביעו בעבר בחברה הערבית והיהודית. ברע"ם לא פסלו את האפשרות לרוץ עם אבידר, אך הסבירו שטרם התקבלה החלטה לצרף מועמד יהודי לרשימה (חדשות 12).

+אחרי פגישה אצל נתניהו: בן-גביר וסמוטריץ' סיכמו על ריצה משותפת
18:43 26/08/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

יהיה שוויון בתוך הרשימה, סמוטריץ' יעמוד בראשה  ▪  נקודת המחלוקת העיקרית בין סמוטריץ' לבן-גביר - המקום העשירי  ▪  למפלגת נעם יוצע המקום ה-11 ברשימה  ▪  שיקלי ישוריין במקום 14 בליכוד

בן-גביר וסמוטריץ'. יתמודדו יחד

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 יאיר לפיד / Yair  Lapid
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
לפיד באירוע הגאווה: "78% מהציבור איתכם - אבל משקשק מה-22% הנותרים"
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2022
עידן יוסף
יהיה שוויון בתוך הרשימה, סמוטריץ' יעמוד בראשה    נקודת המחלוקת העיקרית בין סמוטריץ' לבן-גביר - המקום העשירי    למפלגת נעם יוצע המקום ה-11 ברשימה    שיקלי ישוריין במקום 14 בליכוד
איציק וולף
טען כי הודיע ליו"ר המפלגה, איילת שקד, על פרישתו לאחר שהובהר לו שעמדותיו הכלכליות לא יקבלו ביטוי במבנה החדש של המפלגה    במפלגה טוענים כי ההודעה נמסרה לאחר שהובהר לו שלא ישובץ במקום הרביעי ברשימה
מירב ארד
הזהיר מהתוצאה: "זה יחזיר את נתניהו ובן-גביר"    לדבריו, "בכל הסקרים שבהם נתניהו הביא 61 זה בגלל שאחת ממפלגות השמאל לא עברה"    טען כי "מצבה של ישראל טוב יותר ממה שהיה לפני שנה וחצי"
מוטי פלד
פרשנים שונים משמאל ומימין מנסים לפרשן את המהלכים האישיים והציבוריים, לא תמיד בהצלחה, לעיתים תוך כדי העברת מסרים שהם הנדסת תודעה    כל זה גורם לי לתהות האם סמוטריץ' הוא הבנט החדש?
מנחם רהט
איילת – למה בעצם לא! איילת - למה בעצם כן!    דווקא פעילות לאומית חשובה שלה עברה תחת הרדאר התקשורתי והציבורי, ואינה מוכרת לציבור    זהו מאבקה הבלתי נלאה לסכל את הצטרפות ישראל ל'אמנת איסטנבול' - אמנה מסוכנת לאופיה היהודי של המדינה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il