X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
דגל התורה. מאוגפת ע"י הפלג הירושלמי [צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]
נתניהו לראשי המפלגות החרדיות: התאחדו או שתיעלמו
הציג להן סקר לפיו אם המפלגות החרדיות האשכנזיות יתמודדו בנפרד שתיהן לא יעברו את אחוז החסימה אגודת ישראל מושיטה יד לחידוש המגעים, אך מקבלת כתף קרה מדגל התורה שדורשת לפתור קודם את המחלוקת האידיאולוגית

יו"ר הליכוד בנימין נתניהו אינו אומר נואש, ומסרב לדרישות ראשי המפלגות החרדיות האשכנזיות שלא להתערב במחלוקת ביניהן. על-פי דיווח (יום ה', 1.9.22) בכאן חדשות, נתניהו הגביר את המעורבות שלו והראה לנציגיהם סקר, על פיו שתי המפלגות לא עוברות את אחוז החסימה אם ירוצו בנפרד. נתניהו אמר: אם אחת מהמפלגות לא תעבור את אחוז החסימה אז אין 61 מושבים לגוש, ועולם התורה ייפגע.
באתר בחדרי חרדים דווח כי הנתק בין הזרמים ביהדות התורה נפסק. מאז בוטלה פגישת המו"מ שתוכננה לפני שבוע - נתק שורר בין דגלהתורה לאגודת ישראל, שמבקשת לחזור לשיח שיביא להתמודדות אחת בבחירות. בדגל דורשים לפתור קודם את הפער האידאולוגי סביב תוכנית החינוך, וכותבים במסמך רשמי עליו חתומים ח"כ אורי מקלב ומזכ"ל המפלגה משה שיפמן נכתב לראשונה: ״התוכנית שיצאה לדרך על-ידי משרד החינוך, בקיומה מעמידה בסימן שאלה את המשך השותפות הקיימת בינינו״.
גורם בדגל התורה אמר לעיתון הארץ: "אם שתי המפלגות לא עוברות את אחוז החסימה זה אסון. אם אגודה לא עוברת, הכוח יורד משבעה מושבים לארבעה. גם אם שתיהן יעברו יהיה פה פילוג וקרע עמוק בחברה החרדית שיהיה קשה לאחות".
השבועון משפחה ציטט גורמים בפלג הירושלמי, שהעבירו השבוע מסר לראשי אגודת ישראל: ״לא נוכל להיות יותר פשרניים מדגל התורה. אם על-רקע החינוך והאידיאולוגיה יתרחש הפילוג, נימנע בהצבעה גם בבחירות הבאות״.

תאריך:  01/09/2022   |   עודכן:  01/09/2022
+עתירה נגד פייסבוק ונתניהו נדחתה: "מסע דיג"
22:42 01/09/22  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

יו"ר ועדת הבחירות המרכזית דחה על הסף עתירה שהגיש איתי לשם נגד פייסבוק בטענה כי היא מקדמת את ענייניו של נתניהו  ▪  "העתירה לא מגלה תשתית עובדתית ולא צורפו לה ראיות, עתירה נוספת בשרשרת עתירות ודינה להידחות על הסף ללא תגובת המשיבים"

שרשרת של עתירות שנדחו על הסף [צילום: אוליביה פיטוסי/פלאש 90]
+הפילוג בעוצמה יהודית: הרב דוב ליאור מגבה את בן-גביר
17:06 01/09/22  |  עידן יוסף

מנהיגה הרוחני של עוצמה יהודית, הרב דוב ליאור, הצטלם לסרטון תמיכה באיתמר בן-גביר וגיבה אותו במילים: ״צעד נכון. למרות שיש כמה חברים שמפקפקים בזה״. בכך תפס צד מול פורשי עוצמה יהודית המאוכזבים מחבר הכנסת.
ברוך מרזל, מפורשי עוצמה יהודית, פרסם הודעה שבה נכתב: ״החלטנו בשלב זה להפסיק להתראיין, המסר שלנו עבר. הציבור מבין שאנחנו לא ביחד ואין לי עניין לפגוע בריצה של בן-גביר. אפנה עכשיו את כל המרץ שלי להמשיך את בניית התנועה מתוך דבקות בדרך בה אנו הולכים עשרות שנים״. מרזל חתם את דבריו בשם "הנהלת עוצמה יהודית".

+בל"ד דנה באפשרות להתפצל מהמשותפת
16:54 01/09/22  |  עידן יוסף

מפלגת בל"ד מקיימת בשעה זו ישיבה במטה שלה, רוב הסיכויים שיכריזו עוד היום על התפצלות מהרשימה המשותפת (חדשות 13). בבל״ד טוענים שחד״ש סירבה לקבל את הדרישות שלהם, ועיקרן להימנע מהמלצה על מועמד לראשות הממשלה. בחד״ש מגיבים: "בל״ד רוצים לרוץ לבד, שיהיה להם בהצלחה" (חדשות 12).

+"להימנע מביטויים בלתי ראויים בתעמולה"
14:42 01/09/22  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

יו"ר ועדת הבחירות המרכזית, שופט בית המשפט העליון יצחק עמית, פנה לבאי הסיעות ולבאי-כוח הרשימות המועמדים בבקשה להימנע מביטויים בלתי ראויים, הסתה והגענות בתעמולת בחירות

השופט יצחק עמית [צילום: לע"מ]
+סקר: יש עתיד - הכי אהודה בקרב בוחרים ערבים
11:55 01/09/22  |  עידן יוסף

סקר שנערך לאחרונה בחברה הערבית מגלה כי יש עתיד היא המפלגה היהודית שמקבלת הכי הרבה קולות מהערבים - 6.6% מכלל הבוחרים. היא גוברת על מרצ עם 6.3% ועל הליכוד עם 5.6%. הסקר נערך על-ידי החוקר נמרוד ניר ממרכז ״אקורד״ באוניברסיטה העברית עבור יוזמות אברהם (חדשות 12).

+דף המסרים בעבודה: אין שום סיכוי לאיחוד עם מרצ
11:50 01/09/22  |  עידן יוסף

במפלגת העבודה הפיצו דף מסרים לחברי הכנסת שבו הם מבקשים לחזור על המסר העיקרי, לפיו אין שום סיכוי לאיחוד עם מפלגת מרצ. אל דף המסרים צורף מחקר ממנו עולה כי אם שתי המפלגות יתאחדו, גוש המרכז שמאל יורד ל־59 מושבים ומביא את גוש נתניהו ל־61. אמש פורסם סקר בחדשות 12 כי ריצה משותפת תתן 9 מושבים, בעוד שבנפרד תקבל כל אחת 5 (ישראל היום).

+הודעות ההתחזות למתפקדי העבודה נשלחו ממספר השייך למפלגתו של גנץ
11:45 01/09/22  |  עידן יוסף

בדיקה שהתקיימה במפלגת העבודה מול חברות הסלולר השונות העלתה כי מקור ההודעה שנשלחה למצביעים בבחירות המקדימות במפלגה, במספר השייך למפלגת "חוסן לישראל", המפלגה המקורית של השר בני גנץ.
בהודעות, שנחזו להיות נכתבות בשם "נאמני תנועת העבודה", נכתב: "הרשימה שנבחרה איננה מייצגת את דרכו של יצחק רבין".
בעבודה העבירו מסר מאיים לרשימת המחנה הממלכתי של גנץ כי מקרה דומה נוסף יוביל להליך מול ועדת הבחירות המרכזית (גלי צה"ל).


מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
נתניהו לראשי המפלגות החרדיות: התאחדו או שתיעלמו
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
יום שישי בבריכה
זינגלה  |  1/09/22 09:52
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2022
עידן יוסף
יו"ר הרוח הציונית מבהירה כי גם אם הליכוד יקבל את המספר הגבוה ביותר של הקולות לא תמליץ מפלגתה על נתניהו    הודיעה על כוונתה לכפות ממשלה ש"מרכז הכובד שלה הוא מהימין ושותפות בה מפלגות שמאל ומרכז"
עידן יוסף
מפלגות העבודה ומרצ הגיעו להסכמה על חתימת הסכם עודפים    ההסכם תקף רק אם שתי המפלגות עוברות את אחוז החסימה    תקפו את הציונות הדתית: ״נמנע ממשלה של הצד הכהניסטי-משיחי"
מירב ארד
אחד מכל ארבעה מהישראלים מתלבט עבור מי להצביע בבחירות הקרובות    מחצית מהמצביעים הערבים חושבים כי אין זה משנה למי מצביעים
עידן יוסף
עידן יוסף
שמחה רוטמן טען בעתירתו כי קמפיין תעמולת הבחירות הנעשית ע"י מפלגת העבודה והשרה מיכאלי עושה שימוש באותה "שפה עיצובית" המאפיינת את הקמפיינים של משרד התחבורה    יו"ר ועדת הבחירות אמר כי רוטמן לא הוכיח את טענתו וקבע: לא ניתן לקבוע כי השימוש בשילוב הצבעים סגול-כחול יוצר זהות כה גבוהה בין הפרסום הממשלתי לבין תעמולת הבחירות המפלגתית"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il