X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
גלאון. יוצאת במקפיין נגד המכינה [צילום: תומר נויברג/פלאש 90]
ח"כ כהנא נגד קמפיין מרצ:
"נסיון אלים להוציא אל מחוץ למחנה ציבורים שדעתם שונה"
על-פי הפרסומים בכוונת מפלגת מרצ לצאת בקמפיין המבטיח שלילת תקציבים מהמכינה בעלי יו"ר מפלגת נעם: גלאון רוצה לעצור את התקציב של המכינה בעלי ממנה יש למעלה מ-40% מהתלמידים שיצאו למסלולי הקצונה בצה"ל"

ח"כ מתן כהנא ממפלגת ההמחנה הממלכתי יוצא נגד המקפיין של מרצ נגד המכינה בעלי. בציוץ בטוויטר כתב כהנא: "הניסיון האלים להוציא אל מחוץ למחנה ציבורים רק כי דעתם שונה מדעתה של זהבה גלאון הוא ניסיון מגונה. בוגרי המכינה בעלי כמו בוגרי עשרות מכינות אחרות הם נכס עבור חוסנה החברתי והביטחוני של מדינת ישראל ולא אאפשר לעשות להם דה-לגיטימציה."
על-פי הפרסומים בתקשורת, בכוונת מפלגת מרצ לצאת בקמפייןם הבמטיח לשלול תקציבית מהמכינה ביישוב עלי.
יו"ר מפלגת נעם ח"כ אבי מעוז מסר בתגובה: המכינה בעלי היא מהמכינות הטובות ביותר במדינת ישראל, המכשירה אלפי לוחמים וקצינים שמשרתים שירות משמעותי בצה"ל. גלאון רוצה לעצור את התקציב של המכינה בעלי ממנה יש למעלה מ-40% מהתלמידים שיצאו למסלולי הקצונה בצה"ל, וכ-65% מבוגרי המכינה שיצאו לקורס פיקוד בסיסי. כ-95% מקרב בוגרי המכינה שירתו שירות קרבי משמעותי. זאת המכינה ממנה רוצה גלאון לשלול תקציבים. שלילת התקציב של המכינה בעלי תפגע בצבא שלנו, ובלוחמים היקרים שלנו, שמוסרים את נפשם יומם וליל כדי להגן על אזרחי ישראל.
יש דבר אחד שמעניין את מרצ וזה לא ביטחון המדינה. אלא להפוך את מדינת ישראל למדינת כל אזרחיה, גם במחיר פגיעה במכינה אשר מכשירה אלפי לוחמים וקצינים, וגם במחיר החלשת צה"ל והחלשת מדינת ישראל. בקרוב הם יעברו לאופוזיציה, ואנחנו נחזק את צה"ל ואת הזהות היהודית של המדינה.

תאריך:  07/09/2022   |   עודכן:  07/09/2022
+ח"כ ברקת אינו שולל פיטורי מיארה בממשלה הבאה
17:26 07/09/22  |  עידן יוסף

ח"כ ניר ברקת תומך באפשרות לפטר את היועצת המשפטית לממשלה גלי בהרב מיארה. לדבריו, ״יועץ משפטי לממשלה חייב להיות משרת אמון. אם מי שייבחר ירצה שתמשיך היא תישאר, ואם לא אז לא״.

+לפיד לנציגי 19 ארגוני להט"ב: "אנחנו עדיין במאבק"
14:59 07/09/22  |  עידן יוסף

יו"ר יש עתיד, ראש הממשלה יאיר לפיד, נפגש עם נציגים מ-19 ארגוני להט"ב, בלשכתו בקריה בת"א. לפיד הדגיש את מחויבותו להמשיך ולקדם את זכויות קהילת הלהט"ב ולדאוג לכל הצרכים השונים שעולים, כדי שכל אחד ירגיש בטוח במדינה. הוא שמע מהם על הדרכים הנוספות בהן ניתן להתקדם בעוד צעדים, לעבר שיפור חיי אוכלוסיית הלהט"ב ורווחתם.
"אנחנו עדיין במאבק שלא הסתיים על זכויות: הזכות לחיות, לאהוב, להתחתן ולקיים חיים שוויוניים. אנחנו פה כדי לראות איך אנחנו מקדמים את זה ביחד. בשנה האחרונה, הממשלה שיש לי זכות גדולה לעמוד בראשה - עשתה שורה של צעדים שלא נעשו בעבר בשביל הקהילה. 90 מיליון ש"ח בשלוש השנים הקרובות למוסדות הקהילה זה סכום חסר תקדים. בתוך השנה הזאת, הוקמו עשרות בתים גאים ברשויות המקומיות, יש רכזי להט"ב ב-72 רשויות, הוצאנו 'קול קורא' ואנחנו ננסה להרחיב את זה ככל האפשר, מפני שהם עושים עבודה טובה ומעניינת.
"השר מאיר כהן הגדיל את כמות העו"סים שמטפלים, מימשנו את בג"ץ הפונדקאות. אני רוצה להחמיא מאוד לשר ניצן הורוביץ שעשה דברים נכונים, פשוטים ואמיצים בכל הקשור לטיפולי המרה ותוכנית בריאות לקהילה".

+סגן השר רול: "בן-גביר מוביל קו מסוכן לקהילה הגאה ולנשים"
13:45 07/09/22  |  מירב ארד

סגן השר עידן רול תוקף בראיון לגלי צה"ל: "בן גביר מנסה להיראות יותר מתון אבל זה לא המצב. הוא מוביל קו מסוכן לקהילה הגאה ולנשים, ובסופו של דבר, אם לנתניהו יהיה 61 - בן גביר יהיה ראש הממשלה בפועל"

+השרה שקד: "טוב שהשופט סולברג שם סוף לסטנדרט הכפול"
13:32 07/09/22  |  מירב ארד

השרה איילת שקד בתגובה להחלטת בג"ץ בעניין מינוי מזוז: "בכוונתי לפנות לראש הממשלה ולדרוש שעמדת הממשלה תהיה כפי שהמלצתי, שמינוי מזוז יהיה רק עבור אישור מינוי הרמטכ״ל. טוב שהשופט סולברג שם סוף לסטנדרט הכפול של המותר ואסור בממשלה יוצאת. השופט מני מזוז הוא לא ילד חורג של הנורמה הכללית בתקופת מעבר. וכעת המשימה ברורה: לחזור למושכלות של חוק היסוד ולפיו קיים סטנדרט אחיד שבו כל ממשלה רשאית למנות כל מינוי בכל זמן, גם בתקופת בחירות."


מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
"נסיון אלים להוציא אל מחוץ למחנה ציבורים שדעתם שונה"
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
גלאון רוצה לקצץ תקציבים
באום  |  7/09/22 19:25
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2022
עידן יוסף
היו"ר איילת שקד מעוניינת לשבץ את נציג הבית היהודי יוסי ברודני במקום השלישי ברשימה כדי לעבור את אחוז החסימה    יועז הנדל מתנגד מחשש שהדבר ידחק את אמיתי פורת וצבי האוזר במורד הרשימה ועלול לחזק את גוש נתניהו
עידן יוסף
יו"ר ועדת הבחירות הדגיש שלא הובאה בפניו ראיה לכך שהגוף ופעיליו פעלו בשמו של גורם שלישי כלשהו שטרם נחשף    כן, ביקר השופט עמית בהחלטתו את העובדה שהעתירה כולה היא על סמך פרסומים בתקשורת, ולא נעשתה פנייה מוקדמת
עידן יוסף
בהודעה בעילום שם לא נכתב כי היא מטעם הליכוד, ויו"ר ועדת הבחירות קבע כי מדובר בהפרת חוק ברורה ונסיונות הליכוד להלביש פרשנויות על החוק אינם מקובלים
עידן יוסף
ברשימה שמציגים בני גנץ, גדעון סער וגדי איזנקוט קיבלו שלוש מחברי הכנסת של כחול לבן מקומות אחוריים ברשימה    איתן גינזבורג מהפעילים שבח"כים נדחק אחורה
יעקב קורי
מי עוד בימינו מחפש את האור? רוב העם מחפש כח, כבוד וכסף, במקום אור, אתיקה, אמת, אנושיות, אחריות ואיכות    מי שמסתיר את האור הוא ללא יוצא מהכלל המנהיג הנערץ, האדמור, הדוצ'ה, שמש העמים, המלך השמש, כי אין מקום גם לשמש וגם למנהיג, גם לקיסר, גם להגמון, גם לאימאם
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il