X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
לפיד ומיכאלי. התנגדות עקרונית לאיחוד רשימות [צילום: אוליביה פיטוסי/פלאש 90]
לפיד הציע למיכאלי ולגלאון שיריונים וסורב
ראש הממשלה הציע ליו"ר העבודה שיריונים לשרים ולחברי כנסת ברשימת יש עתיד תמורת הסכמה שלה לאיחוד רשימות עם מרצ השרה מיכאלי הבהירה לו שאינה מעוניינת לדון עוד בנושא

ראש הממשלה ויו"ר מפלגת יש עתיד, יאיר לפיד, הציע לשרת התחבורה ויו"ר מפלגת העבודה, מרב מיכאלי, לאחד את רשימתה עם רשימת מרצ תמורת הבטחה לתפקידי שרים בממשלה העתידית. ההצעה הועברה (יום א', 11.9.22) למיכאלי לאחר שהפגישה שהתקיימה אמש בביתו של לפיד בינו ובין מיכאלי ויו"ר מרצ זהבה גלאון הסתיימה לאחר כארבעים דקות ללא הסכמות.
על-פי ההצעה הנוכחית שהועברה למיכאלי, התחייב לפיד להעניק למיכאלי שיריונים בממשלה לתפקידי שרים על-פי מפתח של עשרה מנדטים, גם אם מפלגת העבודה תשיג תוצאה נמוכה יותר בבחירות. עוד הציע לשריין חברי כנסת ממפלגת העבודה וממרצ ברשימת מפלגת יש עתיד. זאת, בדומה לאופן שבו שוריין חבר הכנסת אופיר סופר ממפלגת הציונות הדתית ברשימת הליכוד בבחירות הקודמות.
מלשכת ראש הממשלה נמסר כי יו"ר מפלגת העבודה סירבה להצעה ואף סירבה להמשך שיחות בנושא. על-פי מקורביה של מיכאלי, היא אינה מחפשת ג'ובים וסירובה נובע מן העניין העקרוני שלפיו היא סבורה שאיחוד בין מפלגת העבודה למרצ יקטין את גוש השמאל. לטענת המקורבים, לפיד לא סתר את הטענה הזאת.

תאריך:  11/09/2022   |   עודכן:  11/09/2022
+בעיה של איש ימין שאינו חבר ליכוד
10:14 12/09/22  |  יוסף אליעז   |   לרשימה המלאה

"אז עוד נותרתי איש "הליכוד" אך אחרי מספר שנים ביבי נגלה לי כאכזבה גדולה  ▪  האיש לא בחל בשקרים, בהשמצות ובגרימת פילוג בעם

נתניהו. רודן [צילום: תומר נויברג/פלאש 90]
+סמוטריץ׳: "נקדם את חוק היועמ"שים כדרישה קואליציונית"
01:02 12/09/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

החוק יקבע כי ממשלה ושר יכולים למנות יועץ משפטי כמשרת אמון שיעזור לבצע מדיניות  ▪  יו"ר הציונות הדתית: "מוטרד מזריקת קולות הימין לפח, מפציר בשקד לפרוש"

סמוטריץ'. הדיון על היועמ"ש אינו פרסונלי [צילום: מן הטלוויזיה]
+סקר: גוש הימין מתחזק ל-61
00:43 12/09/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

מגמת עלייה לגוש הימין - ועקיפה של מרצ את מפלגת העבודה ברקע המגעים לאיחוד  ▪  איילת שקד מתחזקת קלות בשברי אחוזים בעקבות הפיצול מהנדל, אך עדיין חסרים לבית היהודי עשרות אלפי קולות כדי לחצות את קו החסימה

נתניהו בקרית יובל [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+איכות השלטון: הצעות לפיד לעבודה ולמרצ אינן חוקיות
00:23 12/09/22  |  עידן יוסף

התנועה לאיכות השלטון: הצעות השריון של לפיד למפלגות העבודה ומרצ הינן לא חוקיות. כשהליכוד עשה זאת עם השריון לרב אלי בן-דהן עתרנו לוועדת הבחירות . לא נהסס לעתור שוב אם ההצעות הללו ימומשו. אנו קוראים למר לפיד להפסיק להציע הצעות לא חוקיות ולשמור על כללי דמוקרטיים תקינים.

+ביקורת בקרב חברי מרכז הבית היהודי על ההסכם עם שקד
00:18 12/09/22  |  עידן יוסף

ההסכם שהוצג לחברי מזכירות הבית היהודי: מקומות 1, 3 ו-4 לאיילת שקד, והבית היהודי יקבל את מקומות 2, 5 ו-6. על הפתק יהיה רשום "הבית היהודי בראשות איילת שקד" עם האות ב'. בקרב כמה מחברי המרכז יש ביקורת על ההסכם (בחדרי חרדים). מסיבת העיתונאים שתוכננה לבוקר ובה היו צפויים בבית היהודי להציג את ההסכם - נדחתה לתאריך לא ידוע.

+מסתמן: איילת שקד תרוץ בראש הבית היהודי
23:21 11/09/22  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

מוסדות הבית היהודי התכנסו כדי לאשר את עקרונות ההסכם של הריצה המשותפת בין הרוח הציונית לבית היהודי שיאפשרו את החזרה של שרת המשפטים להובלת המפלגה שמטעמה נכנסה לראשונה לכנסת בשנת 2013

שקד. מעוניינת במותג "הבית היהודי" [צילום: תומר נויברג/פלאש 90]
+מסתמן: שקד וברודני ירוצו יחד בבית היהודי
16:38 11/09/22  |  עידן יוסף

איילת שקד ויוסי ברודני קרובים לסיכום. הם צפויים לרוץ יחד תחת הבית היהודי והאות ב'. לא מדובר בגוש טכני אלא ברשימה אחת ששקד תוביל (חדשות 12). ברודני רצה להוביל את הרשימה אך חזר בו.

+הליכוד מתנער מדברי ברקת בנושא היועצת המשפטית לממשלה
16:32 11/09/22  |  עידן יוסף

הליכוד פרסם הודעה נגד ח"כ ניר ברקת, שהעריך כי נתניהו יפטר את היועצת המשפטית לממשלה גלי בהרב מיארה: ״הדברים נאמרו על דעתו בלבד והם מנוגדים לעמדת הליכוד וראש הממשלה לשעבר נתניהו. אין שום כוונה לפטר את היועצת המשפטית לממשלה״.

+שס נגד מיכאלי: החלטה פופוליסטית, נפעל לביטולה
16:30 11/09/22  |  עידן יוסף

בתגובה להחלטת הממשלה בדבר הקמת רשויות מרחביות לתחבורה, מסרה שס: החלטה פופוליסטית נפעל לביטולה. ממשלה שלא קיבלה את אמון העם מבצעת מחטף חמור לשינוי מהותי של הסטטוס-קוו ופגיעה קשה בזהות היהודית רק כדי לקושש קולות לקראת הבחירות.
"הכל יודעים שזו החלטה פופוליסטית שתשונה מיד כשנקים ממשלה לאומית הנתמכת בידי רוב העם, המתנגד בהפיכת יום השבת הקדוש ליום עבודה נוסף. ח"כ משה ארבל פנה ליועצת המשפטית לממשלה שתעצור את המהלך המקומם ובמפלגה הודיעו כי במידת הצורך יעתרו לבג״ץ.
יו"ר נעם ח"כ אבי מעוז: "בזמן שאזרחי ישראל תקועים בפקקים, מרב מיכאלי ממשיכה להשתמש במשרד התחבורה ככלי לקמפיין שלה, ולהפיכת ישראל למדינת כל אזרחיה. מדובר במחטף בזוי בתקופת בחירות, שלא היה עובר משפטית אם הייתה פה ממשלת ימין. אחרי הבחירות נסדיר בחוק את איסור תחבורה ציבורית בשבת, כפי שהיה כל השנים בישראל. הקמנו מדינה יהודית ונשמור עליה כזו".

+ליברמן מתנצל: "לא הייתה לי כל מטרה לפגוע באף אדם ובטח לא בעניין הקרוב לליבי"
14:57 11/09/22  |  מירב ארד

בעקבות הביקורת הרבה שנמתחה על התבטאותיו של אביגדור ליברמן נגד נתניהו, הגיב שר האוצר וצייץ בחשבון הטוויטר שלו: "אין חדש תחת השמש, נתניהו אמנם שכח כי האנשים הקרובים אליו ביותר בחרו בקריאה לאנשי משטרת ישראל ״הגסטפו״ אך עדיין זוכר טוב מאוד כיצד להשתמש בשיטות תעמולה בשביל לפגוע בי וב״ישראל ביתנו״. עם זאת לא הייתה לי כל מטרה לפגוע באף אדם ובטח לא בעניין הקרוב לליבי - השואה ומלחמת העולם השניה, שמשפחתי היא חלק מקורבונתיה. אף אחד לא יטיף לי מוסר והעשייה שלי מדברת בעד עצמה - כפי שהתחלנו בשנה האחרונה לשדרג משמעותית את רווחתם של ניצולי השואה באמצעות הגדלת המענק השנתי שלהם, כך למרות ניסיונותיה החוזרים ונשנים של מכונת הרעל לפגוע בשגרת יומינו, נמשיך לפעול גם בהמשך."

+אישור השיריונים ברשימת הליכוד נדחה לבקשת נתניהו
14:51 11/09/22  |  מירב ארד

לבקשת יו"ר הליכוד בנימין נתניהו, ישיבת המזכירות בנושא אישור הצעת השיריונים ברשימת הליכוד לכנסת תידחה ותתקיים ביום שלישי או רביעי.

+מירב, דחילק
14:15 11/09/22  |  דן מרגלית   |   לרשימה המלאה

דבר אחד ברור: זהבה גלאון, שנוהגת באחריות מעוררת כבוד לרבות ויתורה מראש על ראשות הרשימה, ואת יכולות להוות הנהגה ראויה לשמאל הציוני, שאני מקווה כי יהיה גם קואליציוני

מיכאלי. מסרבת [צילום: אבשלום ששוני/פלאש 90]
+לפיד מגנה: "את השואה צריך להשאיר מחוץ לשיח"
13:34 11/09/22  |  מירב ארד

ראש הממשלה יאיר לפיד מגנה את דבריו של השר ליברמן שהשווה את "שיטות נתניהו" לגבלס ולסטאלין. "גם כשניצבים מול מכונת רעל והסתה בלתי נגמרת שמכרסמת את החברה הישראלית, את השואה צריך להשאיר מחוץ לשיח. כל התבטאות שמשווה או משתמעת כך רק פוגעת בזיכרון השואה ובלכידות החברתית שלנו".

+בית המשפט העליון, הספר
13:23 11/09/22  |  ציפורה בראבי   |   לרשימה המלאה

אין ספק שזהו אחד הספרים החשובים שיצאו השנה! בית המשפט העליון ונספחיו הפכו לאחרונה לנושא רב מחלוקות וטענות כלפיו  ▪  פרופ' יצחק זמיר, שהיה יועץ משפטי לממשלה, שופט בעליון, יו"ר הוועדה לבחירת סדרי בחירה של שופטים וזכה בפרסים רבים, כתב את הספר המרתק והחשוב הזה  ▪  הספר מומלץ לפוליטיקאים, לשופטים ולעורכי דין ולכל המתעניינים בנושא ולדעתי הם רבים מאוד

פרופ' יצחק זמיר [צילום: איציק וולף]
+מנהיגה הרוחני של נעם: התמודדות מוצדקת גם במחיר פגיעה בגוש
12:19 11/09/22  |  עידן יוסף

מנהיגה הרוחני של מפלגת נעם הרב צבי טאו: ״גם הסיכוי לפגיעה בגוש הימין מוצדק למען המטרה ההכרחית שנעם תיכנס לכנסת ותבלום את התרבות הפוסט מודרנית. בטוח שנעבור את אחוז החסימה״ (חדשות 12).


מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
לפיד הציע למיכאלי ולגלאון שיריונים וסורב
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2022
דן מרגלית
דבר אחד ברור: זהבה גלאון, שנוהגת באחריות מעוררת כבוד לרבות ויתורה מראש על ראשות הרשימה, ואת יכולות להוות הנהגה ראויה לשמאל הציוני, שאני מקווה כי יהיה גם קואליציוני
ציפורה בראבי
אין ספק שזהו אחד הספרים החשובים שיצאו השנה! בית המשפט העליון ונספחיו הפכו לאחרונה לנושא רב מחלוקות וטענות כלפיו    פרופ' יצחק זמיר, שהיה יועץ משפטי לממשלה, שופט בעליון, יו"ר הוועדה לבחירת סדרי בחירה של שופטים וזכה בפרסים רבים, כתב את הספר המרתק והחשוב הזה    הספר מומלץ לפוליטיקאים, לשופטים ולעורכי דין ולכל המתעניינים בנושא ולדעתי הם רבים מאוד
עידן יוסף
יו"ר ישראל ביתנו תוקף במילים חריפות את יו"ר הליכוד    במערכת הפוליטית מאשימים אותו בזילות השואה, באובדן עשתונות ובפגיעה בשיח
עידן יוסף
איילת שקד מצהירה לראשונה כי אם ימשיכו שותפיה למפלגות השמאל-מרכז להחרים את נתניהו תצטרף לממשלת ימין צרה    "עשיתי טעויות. אין בן אנוש שחף מטעויות. כשליחת ציבור קיבלתי החלטות שחלקן התבררו כמוטעות"
ציפי לידר
מדוע הפסיכיאטרים משחררים חולים מסוכנים לביתם? זה נגמר ברצח    כן לביבי, לא לקנאים: אסור להיכנע לשנאת הביביזם הפתולוגית    וזה גם לא דמוקרטי    ולקינוח בקטנה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il