X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
מעניין לראות איך התהפכו היוצרות, ובנימין נתניהו, שהשתמש באמירה "הם מ פ ח ד י ם" במסיבת עיתונאים, זכה לקיתונות של בוז, השמצות ורדיפה עיתונאית חסרת שחר, והיום, נעשה שימוש, באותה אמירה שהגדירו אותה כמבזה, כנגד אנשי ימין
▪  ▪  ▪
התהפכו היוצרות. נתניהו [צילום: פלאש 90]

אתחיל באנקדוטה: המאמר של אודי אלוני ועופר ניימן: "סוף-סוף מפחדים מהשמאל", מציג את שיכרון הכוח של אנשים הפועלים בכל הכוח כנגד המדינה שלהם. באופן אירוני, בתיאור של הכותבים מוצג אודי אלוני כבמאי ו"פועל" פוליטי. מעניין עם טעות הדפוס, פועל במקום פעיל (שאני מניח שהתרחשה) מעידה, ללא כוונת מכוון, על תפקידו במאבק נגד מדינת ישראל!
מעניין לראות איך התהפכו היוצרות, ובנימין נתניהו, שהשתמש באמירה "הם מ פ ח ד י ם" במסיבת עיתונאים, זכה לקיתונות של בוז, השמצות ורדיפה עיתונאית חסרת שחר, והיום, נעשה שימוש, באותה אמירה שהגדירו אותה כמבזה, כנגד אנשי ימין. השימוש הציני, שלא לומר הצבוע, יכול להעיד על מצוקה גדולה של אותם "הפועלים מטעם", ויותר מכל על הפחד שלהם, מאי-קבלה של דרך מאבקם, על-ידי רוב הציבור במדינת ישראל, על פחד מהפסד השליטה בגורלנו או איבוד היכולת לקום ולומר: אמרנו לכם.
כמו שכתבתי בעבר, במאמר תגובה ליורם קניוק (לעולם תהיו גוליית): "אנשים כמוך, כאלה שמתהדרים, בצדק, בתואר סופרים, משוררים, פרופסורים, פילוסופים, ח"כ, שמצליפים באלה שכמותי כל פעם שאנחנו מעיזים לפעול בניגוד לתפישת עולמכם, אתם לעולם תהיו גוליית. כמוהו אתם טועים בגודלכם האמיתי, יהירים, מבטלים את יכולתו של האחר לחשוב ב"צורה הגיונית" או להיות, רחמנא ליצלן, בעלי יכולת תבונית. אך בו בזמן אתם אטומים, קצרי רואי, חסרי מעוף ודמיון, נטולי חמלה ואהבת השונה, ובעיקר לא נותנים לעובדות לבלבל אתכם".
אז כנראה שגוליית המודרני, כדוגמת אודי אלוני ושותפיו לדרך, כמו בן דמותו ההיסטורי, הוסיף לתכונותיו המקוריות: שחצנות, התנשאות ופטרוניות גם שנאה עצמית, וכל מה שנותר לו לעשות זה לאחוז בשאריות האגו, ובשמו, כדי להכפיש את מדינתו ולקרוא לפגיעה בה על-ידי עידוד חרם בכל תחומי החיים.
בניגוד ליורם קניוק, הפעילות שלכם לוקחת את המאבק למחוזות אחרים, ולא שיש לי בעיה עם דרך חשיבתכם, אלא רק על הדרך, שבה בחרתם להיאבק, דרך שהכשילה, מכשילה, ותמשיך להכשיל, באופן פרדוקסלי, את הקמתה של מדינה פלשתינית, שאתם כל-כך חפצים בהקמתה.
ואסיים בפנייה ישירה לאודי אלוני, וחבריו מעודדי החרמות על ישראל: הדרך שבה תפעל, ומחשבותיך הינם שלך, ואני מכבד את דרכך, אך חשבת פעם לנסות דרך אחרת, כמו פנייה ישירה למתיישבים (בני עמך), תקרא לזה ניסוי אנתרופולוגי, בואו תשקיעו (או נשקיע ביחד) את האנרגיות שלכם ביישוב הגליל והנגב, כיוון שהמאבק למען הפרדות העמים (מדינה פלשתינית או כל ישות אחרת), הוא למען עצמנו ולא למענם! מעניין עם עניין האחדות ולא הפלגנות יוביל לתוצאה שתפתיע אותך ואת כולנו.

תאריך:  05/03/2010   |   עודכן:  05/03/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הם מפחדים
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
השתגעת ? יישוב הגליל והנגב ?
ישמעאל  |  5/03/10 17:06
2
הם מפחדים .הגולם שקם על יוצרו ל"ת
שמאלן וותיק  |  5/03/10 21:45
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ד"ר מוטי גולן
פרשת "כי תשא": אין כל ספק שמעשה "עגל הזהב" נצרב בתודעה היהודית כאחד מן האירועים הקשים ביותר שאירעו לעם ישראל
יוסף קנדלקר
דוח מבקר המדינה מצא פגמים שונים בהתנהלות המועצות הדתיות ברשויות המקומיות    השינוי יוכל להגיע רק אם ראשי המועצות והרבנים יקחו את הדוח, יקראו, יפנימו ויפעלו
ישראל זינגר
מדיניות חינוך יישובית איננה שלמה ללא ראייה הוליסטית ורציפה של החינוך הפורמלי בבתי הספר והחינוך הבלתי-פורמלי בשעות הפנאי
ד"ר אברהם בן-עזרא
האם זכאי מי שרכש דירה מקבלן והתגלו בה ליקויים, לפיצויים בגין הנזקים שנגרמו בדירה - במצב בו הוא מכר את דירתו - ולא בהפסד כספי - בטרם הגשת תביעתו?
אברהם (פריצי) פריד
על הפרקליטות המופלאה של לדור    על איווט שלא מבין ופרס שחותם בשנית    על מיהו השופט, המצע של מרצ , הבידוד של עמיר והשיכון של החרדים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il