X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
כבר 17 שנים אסורה כניסת ישראלים ליישובי צפון השומרון [צילום: הלל מאייר/פלאש 90]
בן-גביר ונתניהו סיכמו: חוק ההינתקות ישונה
יו"ר עוצמה יהודית ויו"ר הליכוד קרובים לחתימה על הסכם קואליציוני שבמסגרתו יוכשרו בתוך 60 יום 65 מאחזים לא מורשים בשומרון הוסכם על שינוי חוק ההינתקות באופן שיאפשר שהיית ישראלים בצפון השומרון ויכשיר את פעילות הישיבה שפועלת בחורבות היישוב חומש

יו"ר מפלגת עוצמה יהודית, ח"כ איתמר בן-גביר, קרוב לחתימה על הסכם קואליציוני עם יו"ר הליכוד, ח"כ בנימין נתניהו. על-פי דיווח בחדשות 13, בין בן-גביר לנתניהו סוכם כי אחד מתנאי ההסכם הקואליציוני יהיה שינוי חוק ההינתקות באופן שיאפשר חזרה של ישראלים להתיישבות בצפון השומרון.
עוד סוכם בין השניים על הכשרת 65 מאחזים לא מורשים בתוך תקופה של 60 יום. ההסכם המסתמן כולל הסדרת המעמד המשפטי של המאחזים, הסדרת חיבורם למים, לחשמל ולתשתיות נוספות, והקצאת אמצעי ביטחון לשמירת חיי תושביהם.
אחת הסוגיות הנוספות שעליהן הסכימו השניים היא הקמת הישיבה במאחז אביתר, מזרחית לצומת תפוח שבמרכז השומרון. על-פי סיכום קודם - במקום הוקם בסיס צבאי, תוך איסור שהיית אזרחים. על-פי הסיכום המסתמן - צפויה לקום במקום ישיבה שיכולה להוות בעתיד בסיס ליישוב ישראלי.

תאריך:  16/11/2022   |   עודכן:  16/11/2022
+אלקין נגד יש עתיד: "לא נהיה אופוזיציה מטורללת"
09:26 17/11/22  |  עידן יוסף

השר זאב אלקין (המחנה הממלכתי) לכאן רשת ב': "יש עתיד רוצה לנהל אותנו, זה לא יקרה. לא נהיה אופוזיציה מטורללת. אנחנו נלמד את אנשי יש עתיד דבר אחד או שניים איך מנצחים קואליציה".

+דני דנון: לא מעוניין להיות חבר בממשלה הזו
09:23 17/11/22  |  עידן יוסף

ח"כ דני דנון, שנבחר במקום ה-15 ברשימת הליכוד, ממשיך ללטוש עיניו לתפקיד יו"ר הכנסת, ויוצא בסדרת ראיונות. לרדיו קול ברמה אמר: ״אני לא מעוניין להיות חבר בממשלה הזו״. לכאן רשת ב' אמר: "אפגש עם נתניהו. מקווה לקבל את תמיכתו לתפקיד". בינתיים המוביל לתפקיד הוא ח"כ אמיר אוחנה.
דנון מתח ביקורת מרומזת על כוונתו המסתמנת של נתניהו למנות לשר החוץ את רון דרמר: "יש מועמדים שהתמודדו בליכוד עם ניסיון מדיני שיכולים לעשות את העבודה. כשיש צפיפות כזו בהנהגה הייתי נותן עדיפות לחברים שהתמודדו בבחירות המקדימות".

+נתניהו מסרב לדרישת בן-גביר לעונש מוות למחבלים
09:12 17/11/22  |  עידן יוסף

ראש הממשלה המיועד בנימין נתניהו מסרב לדרישת יו"ר עוצמה יהודית, ח"כ איתמר בן-גביר לעונש מוות למחבלים. בן-גביר מבקש שהצעת החוק בעניין תחול גם על ערבים אזרחי ישראל שביצעו פיגועים. יו"ר הליכוד מתנגד בעיקר מסיבות מדיניות בינלאומיות. במסגרת המו"מ עלתה הצעה כי יינתן חופש הצבעה בעניין ובן-גביר ינסה לגייס את הרוב הדרוש בכנסת, אך עדיין אין הסכמה בעניין (כאן חדשות).

+מלכיאלי: דורשים את תיק האוצר כי מועצת החכמים אמרה לנו
09:07 17/11/22  |  עידן יוסף

ח״כ מיכאל מלכיאלי: ״מועצת החכמים קובעת לשס מה לעשות, ולפי דבריהם אנו מתנהלים. אנחנו דורשים את תיק האוצר כי מועצת החכמים אמרה לנו לקחת את זה. אגב, מעולם לא קמה ממשלה בתוך שבועיים, תמיד הולכים גם לבקש הארכה מהנשיא״.

+גורמים במו"מ: תמורת רמ"י יסכים סמוטריץ' לוויתורים
09:01 17/11/22  |  עידן יוסף

גורמים המעורים במשא-ומתן הקואליציוני מעריכים שסמוטריץ' יהיה מוכן לוותר על אחד משני התיקים הבכירים תמורת תיק בכיר שיכלול גם את רשות מקרקעי ישראל. סמוטריץ' נחוש לחזק ולהרחיב את הנוכחות היהודית בנגב ובגליל באמצעות השוואת מחירי הקרקע הקיימים היום במגזר הערבי לאלה שבמגזר היהודי, וכתוצאה מכך להפחית את מחירי הקרקע והדיור למגזר היהודי (מעריב).

+סמוטריץ': ‏הימין שבע מהבטחות על הקרח
08:58 17/11/22  |  עידן יוסף

יו"ר הציונות הדתית, ח"כ בצלאל סמוטריץ', מגיב על הסיכומים שפורסמו אמש בין נתניהו לבן-גביר ואמר: ״בשביל לוודא מימוש הבטחות גדולות אנחנו צריכים עמדות השפעה. ‏הימין שבע מהבטחות על הקרח״ (גלי צה"ל).

+זהבה גלאון תתפטר מראשות מרצ
08:33 17/11/22  |  עידן יוסף

יושבת-ראש מרצ זהבה גלאון, שמפלגתה לא עברה בבחירות את אחוז החסימה, תודיע בשבוע הבא על המשך דרכה במסגרת ישיבת הנהלת מרצ. גלאון צפויה להתפטר, אך תישאר בתפקידה לפחות עד סוף השנה (מעט יותר מחודש) ותמשיך לסייע ולפעול בענייני מרצ. המפלגה שקועה בחובות (חדשות 12).

+ח"כ סון הר-מלך: מצפה להגשת תשובת המדינה לבג"ץ על חומש בעוד שבועיים
21:44 16/11/22  |  איציק וולף

ח"כ לימור סון הר-מלך, אמרה בתגובה לפרסומים על ההסכם הקואליציוני המסתמן בין מפלגת עוצמה יהודית שמטעמה נבחרה לכנסת לבין הליכוד כי מאז שהצטרפה לעוצמה יהודית הציגה דרישה חד משמעית לחידוש ההתיישבות בצפון השומרון.
"הערב אני שמחה לבשר שבליכוד הסכימו לדרישתנו לכלול בקווי היסוד של הממשלה החדשה את שינוי חוק ההתנתקות, ובכך לאפשר את פעילות ישיבת חומש. ביטול חוק ההתנתקות והחזרת ההתיישבות לצפון השומרון, הוא הדבר עליו אני נאבקת מיום שגורשתי מביתי בחומש ואני מברכת על הצעד הראשון שנעשה היום. אני מצפה שתשובת המדינה לבג"ץ בעניין חומש בעוד כשבועיים תהיה ברוח הדברים שהוסכמו הערב, ותכלול אמירה ברורה בנושא", אמרה.

+בן גביר: התקדמות חשובה להקמת ממשלת ימין
20:59 16/11/22  |  איציק וולף

יו"ר מפלגת עוצמה יהודית, ח"כ איתמר בן גביר, הגיב על הפרסומים הנוגעים לסיכומים בינו לבין נתניהו על הסכם קואליציוני וכתב בחשבון הטוויטר שלו: "התקדמות חשובה להקמת ממשלת ימין על מלא".

+התקדמות משמעותית במגעים בין הליכוד לעוצמה יהודית
18:02 16/11/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

נתניהו ובן-גביר נועדים בפגישה שלא תוכננה מראש, לאחר שמוקדם יותר נמסר מהליכוד כי לא צפויות פגישות פוליטיות היום  ▪  מאז אתמול פועל בן-גביר לתווך בין הליכוד לציונות הדתית

בן-גביר ונתניהו בפגישת מו"מ קודמת
+נתניהו: קצת סבלנות, בעזרת השם נקים ממשלת ימין
16:34 16/11/22  |  עידן יוסף

ראש הממשלה המיועד נתניהו לכתבים ביציאה מהפגישה: "קצת סבלנות, בעזרת השם נקים ממשלת ימין".

+דרעי נפגש עם נתניהו; בן-גביר עם גפני
15:48 16/11/22  |  עידן יוסף

המגעים הקואליציוניים. יו"ר שס, ח"כ אריה דרעי, נפגש עם ראש הממשלה המיועד בנימין נתניהו, במשך כחצי שעה. במקביל, מקיים יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן-גביר התייעצות עם יו"ר גדל התורה ח"כ משה גפני. מן הליכוד נמסר כי לא צפויות עוד פגישות היום.

[צילום: עוצמה יהודית]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
בן-גביר ונתניהו סיכמו: חוק ההינתקות ישונה
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2022
עידן יוסף
נתניהו ובן-גביר נועדים בפגישה שלא תוכננה מראש, לאחר שמוקדם יותר נמסר מהליכוד כי לא צפויות פגישות פוליטיות היום    מאז אתמול פועל בן-גביר לתווך בין הליכוד לציונות הדתית
עידן יוסף
פגישת נתניהו-סמוטריץ' נמשכה 50 דקות, אך לא הייתה בה פריצת דרך    נתניהו מתנגד למינוי סמוטריץ' לביטחון בגלל רגישות היחסים עם ממשל ביידן    נתניהו צפוי להתחיל מחר בסבב פגישות עם חברי הליכוד לקראת חלוקת התפקידים
איציק וולף
היום אחר-הצהריים תתקיים הישיבה הראשונה של הכנסת ה-25    עשרות חברי כנסת חדשים יצטרפו אל בית הנבחרים    קבלת הפנים לנשיא המדינה תתקיים בשעה 15:00
עידן יוסף
יעקב ברדוגו קרא לרפורמה במערכת המשפט ברקע אובדן האמון ודרש 'טיהור' של האווירה במערכת    ברוך קרא: "זה מה שהוא חושב, פסקת ההתגברות ברוב של 61 - היא ביטול בג"ץ"    השר פריג': "מרצ ומפלגת העבודה סיימו את דרכן וצריך לחסל אותן"
עידן יוסף
למנהיג הירדני עבדאללה יש יחסים מורכבים עם נתניהו    בפגישה שערך עם הרצוג הביע המלך חשש מצעדי הממשלה הבאה עקב המינוי המסתמן של יו"ר עוצמה יהודית איתמר בן-גביר לתפקיד שר לביטחון הפנים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il