X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
ח"כ יואב קיש [צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]
הכנסת אישרה מינוי ארבעה סגני יו"ר זמניים
כהונתם של הסגנים הזמניים תסתיים עם מינויים של סגנים קבועים ליושב-ראש הכנסת יו"ר הוועדה המסדרת: אם יו"ר הכנסת יוחלף בשבוע הבא, תהיה זכאית סיעת יש עתיד למנות סגן נוסף מטעמה

מליאת הכנסת אישרה (יום ד', 7.12.22) את המלצת הוועדה המסדרת, בדבר מינוי סגנים זמניים ליו"ר הכנסת. 57 חברי כנסת תמכו מול 33 שהתנגדו.
ארבעת חברי הכנסת שיכהנו סגנים זמניים ליו"ר הכנסת הם ח"כ אופיר כץ (הליכוד), ח"כ יעקב מרגי (שס), ח"כ יעקב טסלר (יהדות התורה) על חשבון הליכוד, וח"כ מתן כהנא (המחנה הממלכתי).
כהונתם של הסגנים הזמניים תסתיים עם מינויים של סגנים קבועים ליושב-ראש הכנסת. יו"ר הוועדה המסדרת, ח"כ יואב קיש, ציין כי אם יו"ר הכנסת יוחלף בשבוע הבא, תהיה זכאית סיעת יש עתיד למנות סגן נוסף מטעמה, על-מנת לשמור על האיזון הקיים כיום, כיוון שיו"ר הכנסת יגיע משורות הליכוד.

תאריך:  07/12/2022   |   עודכן:  07/12/2022
+המועמד המוביל לתפקיד יו"ר הכנסת - דודי אמסלם
15:45 07/12/22  |  עידן יוסף

רא שממשלה המיועד ח"כ בנימין נתניהו נפגש בשעות אלה עם חברי הכנסת של הליכוד, לפי סדר הצבתם ברשימה בנושא ‏חלוקת תפקידים בליכוד. שמו של דודי אמסלם מסתמן כמועמד המוביל לתפקיד יו"ר הכנסת (חדשות 12).
עוד שמות מסתמנים: אלי כהן - החינוך או התחבורה, יריב לוין - משפטים, יואב גלנט - ביטחון.
מדוברות הליכוד נמסר: "הפרסומים על הבטחות לתפקידים אינם נכונים. בשלב זה, ראש הממשלה המיועד נתניהו רק שומע ומקשיב לחברי הכנסת של הליכוד". לנוכח נסיון העבר, יש להתייחס בערבון מוגבל להכחשות הליכוד.

+ח"כ מעוז: מי שמנסה לפגוע בזהות היהודית הוא החושך
15:27 07/12/22  |  עידן יוסף

יו"ר נעם, ח"כ אבי מעוז, שר מעל דוכן הכנסת את השיר באנו חושך לגרש. הוא ציין כי מאבקם של החשמונאים היה על אור היהדות, וציין כי "מי שמנסה לפגוע בזהות היהודית הוא החושך. מי שמזייף את היהדות תוך ניסיון ציני ליצור דת חדשה, נאורה וליברלית לכאורה, שמנוכרת לחלוטין לכל מה שריח של יהדות מקורית נודף ממנו, הוא החושך.
"מי שבהסתרה מכוונת ובמחשכים מחדיר כל מיני אג'נדות לשטיפת מוחם של ילדי ישראל ללא ידיעת הוריהם, הוא החושך. כל אחד מאיתנו אור קטן, אבל כפי שכתב רבינו בחיי בספר חובות הלבבות: "המעט מן האמת ינצח הרבה מן השקר, כאשר המעט מן האור דוחה הרבה מן החושך", דבריו.

+ח"כ אלעזר שטרן: נשתדל לקרוא לנתניהו ראש ממשלה
12:29 07/12/22  |  מירב ארד

ח"כ אלעזר שטרן על ראש הממשלה המיועד ועל הקואליציה המתגבשת: "אנחנו נשתדל לקרוא לו ראש הממשלה, לא נחזור על הביזיון ולנזק שהם גרמו לממלכתיות הישראלית".

+"להגיע עם הצעה לחלוקת חברי הוועדות בקרב האופוזיציה"
11:21 07/12/22  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

יו"ר הוועדה: חברי הכנסת מהאופוזיציה בחרו במודע להיעדר מהדיון היום  ▪  הוחלט כי בוועדה המשותפת לענייני כספים ולוועדה לעייני חו"ב יהיו 8 חברים 4 מכל ועדה

היו"ר קיש [צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אבי דיכטר / Avi Dicter  אברהם בניהו בצלאל / Avraham Benayahu  Bezalel  אוהד טל  אופיר כץ / Ofir  Katz  אוריאל מנחם בוסו / Uriel Busso  אורית פרקש-הכהן / Orit Farkash-Hcohen  אורנה ברביבאי / Orna  Barbivai  אושר שקלים / Osher  Shekalim  אימאן ח'טיב יאסין / Iman  Khatib Yassin  איתמר בן-גביר / Itamar  Ben Gvir  אליהו דלל / Eli Dallal  אליהו רביבו / Revivo Eliyahu  אלמוג כהן / Almog  Cohen  ארז מלול / Erez  Malul  אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri  בועז ביסמוט / Boaz  Bismuth  בועז טופורובסקי / Boaz  Toporovsky  בני גנץ / Benny  Gantz  גד איזנקוט / Gadi  Eisenkot  גילה גמליאל / Gila  Gamliel  גלית דיסטל אטבריאן / Galit  Distal Atbaryan  גלעד קריב / Gilad Kariv  דבורה ביטון / Dvora  Biton  דוד  ביטן / David Bitan  דן אילוז / DAN Iluz  דני בן יוסף דנון / Dani Danon  ואליד אל הושלה / Waleed  El Hawashla  ולדימיר בליאק / Vladimir Beliak  זאב אלקין / Ze'ev Elkin  חמד עמאר / Hamad Amar  חנוך דב מילביצקי / Hanoch Dov Milwidsky  טלי גוטליב / Tali  Gottlieb  יאיר לפיד / Yair  Lapid  יהדות התורה והשבת  יואב גלנט / Yoav Galant  יואב קיש / Yoav Kish  יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein  יונתן משריקי / Yonatan Mishraki  יוסף עטאונה / Youssef  Atauna  יוראי להב הרצנו / Yorai  Lahav-Hertzano  ינון אזולאי / Yinon  Azoulay  יסמין פרידמן / Yasmin Fridman  יעקב אשר / Yakov  Asher  יעקב טסלר / Ya'akov  Tessler  יעקב מרגי / yaakov Margi  יצחק קרויזר / Kroizer Yitzhak  יצחק שמעון סרלאוף  ירון לוי / Yaron Levi  ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler  ישראל כץ / Israel  Katz  לימור סון הר-מלך / Limor  Son Har-Melech  מאי גולן / May  Golan  מאיר כהן / Meir  Cohen  מטי צרפתי הרכבי / Matti  Sarfati Harkavi  מיכאל מרדכי ביטון / Michael Mordechai Biton  מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari  מירב כהן / Meirav  Cohen  מנסור עבאס / Mansour Abbas  משה אבוטבול / Moshe Abutbul  משה ארבל / Moshe Arbel  משה גפני / Moshe Gafni  משה רוט / Moshe  Roth  מתן כהנא / Matan  Kahana  נאור שירי  ניר ברקת / Nir  Barkat  סימון  מושיאשוילי / Simon  Moshiashvili  סימון דוידסון / Simon Davidson  עודד פורר / Oded Forer  עופר כסיף / Ofer  Cassif  עמית הלוי / Amit  Halevi  צבי ידידיה  סוכות / Tzvi Yedidia  Sukkot  צביקה פוגל / Tzvika  Foghel  צגה צנגש  מלקו / Tsega  Melaku  קארין אלהרר / Karin  Elharar  רון כץ / Ron Katz  רם בן ברק / Ram  Ben Barak  שלום דנינו / Shalom  Danino  שלי טל מירון / Shelly Tal Meron  שלמה קרעי / Shlomo  Karhi  שרון ניר / Sharon Nir  שרן השכל / Sharren Haskel
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הכנסת אישרה מינוי ארבעה סגני יו"ר זמניים
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות כנסת 25
מירב ארד
יו"ר הוועדה: חברי הכנסת מהאופוזיציה בחרו במודע להיעדר מהדיון היום    הוחלט כי בוועדה המשותפת לענייני כספים ולוועדה לעייני חו"ב יהיו 8 חברים 4 מכל ועדה
עידן יוסף
חבר הכנסת כץ דרש מיו"ר בית הדין למנוע מחבר הכנסת דני דנון למנות את יו"ר קק"ל תוך השמעת קללות נמרצות וגסויות    בפעילות דני דנון יפעת עובדיה לוסקי שנבחרה ליו"ר זמני בקק"ל
עידן יוסף
עידן יוסף
שר העלייה לשעבר מטעם הליכוד ח"כ אדלשטיין מעריך כי שינויים בחוק השבות יביאו לביטולו בעוד חמש שנים ומציע לא לגעת בו    ח"כ עמיחי אליהו: "במדינת ישראל היום יש מי שמבקש לבטל את המושג עלייה"    ח"כ קריב: "הממשלה הבאה עתידה לקעקע את חזון קיבוץ הגלויות"
מירב ארד
לפיד תקף את הכוח שיהיה בידי הימין הדתי בממשלה הנכנסת: "את מערכת החינוך שלנו יובילו אנשים שמאמינים בטיפולי המרה, בתפיסות משיחיות, בזה שנשים צריכות לחזור למטבח"    הוסיף: נתניהו "כל כך חלש, כל כך תלוי בהם, שכל מי שרצה משהו מיד קיבל"    שרת החינוך: "זו לא פחות מקניבליזציה של משרד החינוך והפקרת הילדים של כולנו"    קרעי השיב: "אתם כמו אנטיוכוס"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il